وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شما چه نوع بستنی را انتخاب می‌کنید؟

شما چه نوع بستنی را انتخاب می‌کنید؟
این طور به نظر می‌رسد که اغلب افراد با توجه به این که چه طعم و مزه‌ای را دوست دارند بستنی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند؛ اما حقیقت این است که در پشت پرده این انتخاب عوامل دیگری نقش دارند. معمولا سلیقه غذایی افراد نسبت به هم متفاوت است اما آنچه بیش از این در اینجا نقش دارد ویژگی‌های شخصیتی افراد است.

براساس نتایج به دست آمده انتخاب طعم و مزه غذا و بسیاری از دیگر خوردنی‌ها همچون انتخاب رنگ لباس یا نوع کیف و کفش یا حتی عطر و ادکلن برگرفته از شخصیت افراد است.

ممکن است شما با خود بگویید که انواع طعم و مزه را دوست دارید، اما بالاخره یکی از آنها را نسبت به انواع دیگر ترجیح می‌دهید که همان نشان‌دهنده شخصیت اصلی شماست.

اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه بستنی وانیلی را انتخاب می‌کنید باید به شما بگوییم که شما فردی هستید که سال‌های طولانی نتوانسته‌اید بخوبی خودتان را بشناسید.

 
علی‌رغم این که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که شما فردی بسیار محتاط و خوددار هستید، ولی همیشه دست به انجام کارهای خطرناک می‌زنید و هیچ‌گاه عاقبت انجام آن را در نظر نمی‌گیرید، در اغلب مواقع نیز براساس احتمالات تصمیم می‌گیرید و به همین علت همیشه خود را به خطر می‌اندازید.

همان طور که انتخابتان نشان می‌دهد در انجام کارهایی که در محیط کارتان به شما واگذار می‌شود نیز معمولا خیلی فرد باانگیزه‌ای نیستید و از انجام کارهای یکنواخت و روزمره از کوره به در نخواهید رفت، چون اصولا فردی هستید که به دنبال سادگی و آرامش می‌گردید.

علاقه زیادی به کاری که انجام می‌دهید، ندارید و این علاقه و اشتیاق شما تنها در حد و اندازه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که از خواب بیدار شده و خود را برای حضور در محل کارتان آماده کنید.

اما اگر شما از بین انواع مختلف بستنی‌ها، خوردن بستنی شکلاتی را ترجیح می‌دهید، برخلاف آنچه اطرافیانتان تصور می‌کنند فردی محتاط، منطقی و خوددار هستید که همواره در‌تلاش هستید هر طور شده در جهت جریان رودخانه حرکت کنید تا برای خودتان دردسر نسازید.

معمولا تا جایی محتاطانه رفتار می‌کنید و در رفتارهای خود دقت دارید که ترجیح می‌دهید به شما بگویند فردی خجالتی هستید تا این که تصور شود شما فردی هستید که می‌خواهید مرکز توجه باشید و به اصطلاح همانند سکاندار یک کشتی عمل می‌کنید.

شما فردی خلاق هستید که نه تنها در اداره زندگی بلکه در انجام کارهایی که وظیفه انجام آنها را برعهده می‌گیرید نیز از اندیشه‌ها و افکار خلاقانه خود کمک می‌گیرید تا تنوع را جایگزین یکنواختی‌های مسیر زندگی سازید.

و اما بالاخره اگر شما خوردن بستنی میوه‌ای را به بستنی وانیلی و شکلاتی ترجیح می‌دهید فردی هستید که همه زندگی خود را وقف کارتان می‌کنید و همیشه انتظار دارید، به خاطر این که بخوبی از عهده انجام کاری که به شما محول شده برآمده‌اید از شما تشکر و قدردانی به عمل آورند.

اگرچه اغلب ترجیح می‌دهید که حتی اوقات فراغت خودتان را نیز به انجام کارهای شخصی اختصاص دهید؛ اما اگر قرار باشد بین کمک به دیگران یا استراحت و خوابیدن در کنار ساحل یکی از آنها را انتخاب کنید، ترجیح می‌دهید که به دیگران در انجام کارهایشان کمک کنید.

این گروه از افراد معمولا جنبه مادی ـ اقتصادی را برای انجام کارشان در نظر نمی‌گیرند بلکه تصور می‌کنند اگر کارشان را بخوبی انجام دهند، می‌توانند به محبوبیت خاصی نزد کارفرما دست یابند و به همین علت اگر به خاطر تلاش‌هایشان از آنها تشکر و قدردانی نشود، بشدت آزرده و رنجیده‌خاطر خواهند شد.

اگرچه ممکن است این خصوصیات در بین همه افرادی که در این گروه طبقه‌بندی شده‌اند، عمومیت نداشته باشد اما این نتایج براساس بررسی‌های آماری انجام شده و نظرسنجی بین گروهی از افراد است که می‌تواند در مورد اغلب افراد صحت داشته باشد..