وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروش ترین فیلم های تاریخ هالیوود

پرفروش ترین فیلم های تاریخ هالیوود
در میان پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هالیوود، کلو پاترا، بازگشت سوپرمن و تایتانیک در رده های نخست قرار دارند.

فیلم کلوپاترا: با فروش 290,2 میلیون دلار
این فیلم با هنرنمایی بازیگرانی مانند: الیزابت تیلور، ریچارد بورتون، رکس هاریسون،…. این فیلم از لحاظ داستان، دکور، مضمون فیلم، هنروری، عشق و… بی نظیر است.
الیزابت تیلور، بازیگر نقش کلئوپاترا در طول این فیلم 65 مدل لباس تعویض می کند، مبلغی که برای این لباس ها هزینه شد بالغ بر 194 800 دلار می باشد.

فیلم بازگشت سوپرمن: با فروش 5, 268 میلیون دلار
20 سال بعد از ساخت فیلم سوپرمن، فیلم جدیدی با نام بازگشت سوپرمن ساخته شد.
کارگردان: برایان سینگر – پخش: برادران وارنر – بازیگران: براندون راث، کیت بوث ورث، جیمز مارسدن، کوین اسپیسی، پارکر پوسی، فرانک لانگلا و….

فیلم تایتانیک: با فروش 2, 250میلیون دلار
جیمز کامرون با ساخت این فیلم توانست بیش از 11 اسکار را از آن فیلم خود کند. این فیلم بالغ بر 63 میلیون دلار هزینه داشته است. این فیلم بعد از فیلم آواتار (فیلمی از همین کارگردان) پرهزینه‌ترین فیلم تمام دوران هاست.ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود است. فیلمنامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته اند و از تخیل نویسنده و کارگردان منشا گرفته اند.

فیلم واتر وود (دنیای آب): با فروش 6, 231میلیون دلار
فیلمبرداری این فیلم بسیار جالب و قابل توجه می باشد.
بازیگران اصلی این فیلم: کوین کاستنر، دنیس هاپر، جین تریپل هورن، تینا مارجورینو، مایکل جتر، جرارد مورفی، ر.د. کال و رابرت جوی.
کارگردان: کوین رنولدز.
خلاصه داستان: زمانی در آینده با آب شدن یخ های قطبی در اثر یک فاجعه ی زیست محیطی و اثرات گل خانه ای، همه ی خشکی ها به زیر آب رفته اند و زندگی نابود شده است. معدود بازماندگان خودشان را با زندگی آبی وفق داده اند و در ایستگاه هایی روی آب زندگی می کنند. از جمله ی آنان، «مارینر» (کاستنر) است که روی قایقی عجیب زندگی می کند و هنوز برخی آثار تمدن گذشته را با خود دارد.

فیلم دزدان دریائی کارائیب: با فروش 1, 223میلیون دلار
فیلمی چهار گانه، ساختهٔ گور وربینسکی و راب مارشال است که شامل فیلم‌های زیر می‌شود:
* ۲۰۰۳: ‬‬دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه
* ۲۰۰۶: دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرد مرده
* ۲۰۰۷: دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان
* ۲۰۱۱: دزدان دریایی کارائیب: بر امواج بیگانه
داستان فیلم بدین سبک است که چند دزد دریائی در قسمت و سری اول این فیلم با هم آشنا می شوند و در قسمت دوم، یکی از این دزدان دریائی در جزیره ای زندانی می شود و….
جلوه های ویژه این فیلم فوق العاده است.

ترمیناتور 3 با فروش با فروش 5, 219میلیون دلار
شخصیت های این فیلم ماشین و انسان های تخیلی هستند. برای ساخت این فیلم، خیابانی را به طور کامل بازسازی شد کرده اند زیرا برای تهیه یکی از سکانس های به این صحنه احتیاج داشتند.

مرد عنکبوتی با فروش 8, 212میلیون دلار
این فیلم دارای جلوه های ویژه و طراحی صحنه ای فوق العاده است. یک فیلم اکشن ساخته شده در سال ۲۰۰۲ است که شخصیت اصلی آن یعنی مرد عنکبوتی از روی داستان‌های مرد عنکبوتی ایجاد شده است. اتفاق عجیب در زندگی Peter Parker که دانش آموز یک دبیرستان است رخ می دهد و باقی داستان….

کینگ کونگ با فروش 3, 212میلیون دلار
خلق کینگ‌کونگ یکی از تکان دهنده ترین اتفاقات فیلم سازی بوده است. یک گوریل غول‌پیکر که هواپیماها را از بالای آسمانخراش‌های بر هم می‌کوبد، بینندگان را مجذوب خود کرد و زبان‌شان را بند می آورد.
کینگ کونگ پدر فیلم‌هایی است که در آنها موجودات عظیم الجثه شورش کرده و شهرها را ویران می‌نمایند.

ایکس – من: افراد ناشناحته با فروش 3, 209میلیون دلار
داستان این فیلم بر اساس اقتباس از یک کتاب کمیک – بوک است. برایان سینگر کارگردان این فیلم است. او کارهای موفق و ماندگاری از قبیل فیلم مظنونین همیشگی را در کارنامه کاری خود دارد. این فیلم در سال 2000 با انواع موجودات عجیب و غریبش روی پرده‌های نقره ای فرستاد. در این فیلم درگیریهای بسیاری بین قهرمانان رخ می دهد.

غرب وحشی وحشی: با فروش 4, 206میلیون دلار
روزی در غرب جسد یک فرد که سر او از بدنش جدا شده بود پیدا می شود و یک کاراگاه که نقش آن را ویل اسمیت بازی می کند مسئول رسیدگی به این پرونده می شود و…..