وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل فجیع دختربچه هفت ساله پس از آزار جنسی

قتل فجیع دختربچه هفت ساله پس از آزار جنسی
به گزارش آخرین نیوز به نقل از ملت ما، جوان 22ساله‌ای كه پس از شكنجه دختری 7ساله در مشهد او را به طرز فجیعی كشته بود، بزودی محاكمه می‌شود.

این جوان 22ساله چند روز قبل از ارتكاب جنایت از یكی از استان‌های جنوبی كشور برای كار به مشهد آمده بود و در یك كارگاه تولیدی واقع در حاشیه شهر مشهد كار می‌كرد. قاتل در چند روز نخست كاری‌اش متوجه دختر دانش‌آموزی شد كه از مقابل كارگاه عبور می‌كرد و به مدرسه می‌رفت.

 
جوان 22ساله كه افكار پلیدی را در سر می‌پروراند با دیدن دختربچه، نقشه سوءاستفاده از وی را در ذهن خودش طراحی كرد و ظهر روز بیست و سوم آذرماه با نیت شیطانی خود، دخترك را به بهانه‌ای به داخل ساختمانی مخروبه كشاند و جلوی دهان او را محكم گرفت.

در این لحظه جوان شیطان‌صفت با توسل به زور دختربچه را شكنجه كرد و بخاطر ترس از اینكه دختر هفت ساله وی را شناخته است، طعمه خود را به طرز فجیعی به قتل رساند.

قاتل بی‌رحم سپس جسد غرق به خون دخترك را داخل زمین‌های كشاورزی جاده مشهد- كلات رها كرد و به سركار خود برگشت. خانواده این دختر معصوم كه از ناپدید شدن او نگران شده بودند، مفقود‌شدن فرزندشان را به پلیس اطلاع دادند.

24 ساعت بعد
یكی از اهالی مشهد در تماس با فوریت‌های پلیسی110 گفت كه جسد غرق به خون دختربچه‌یی را در كنار جاده مشاهده كرده است. در پی این گزارش، ماموران كلانتری خلق‌آباد مشهد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و جسد خون‌آلود دخترك را داخل گودالی در پشت پمپ‌ بنزین جاده مشهد- كلات كشف كردند. با كشف این جسد، به دستور علی‌اكبر صفاییان، بازپرس ویژه قتل تلاش برای احراز هویت مقتول آغاز شد و باتوجه به اینكه مفقودی، دختربچه‌یی در همان منطقه اعلام شده بود، موضوع به اطلاع این خانواده رسید و جسد مورد شناسایی والدین كودك قرار گرفت. این درحالی است كه معاینات لازم در پزشكی قانونی حاكی از آن بود كه كودك هفت ساله قبل از مرگ، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

دستگیری 8 مظنون به قتل
رییس پلیس‌ آگاهی خراسان رضوی گفت: با معاینه دقیق نشانه‌ها و اثراتی كه از رد كفش قاتل و خون‌های ریخته شده روی زمین در محل جنایت به جا مانده بود، كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی هشت نفر را به عنوان مظنون دستگیر كردند اما این افراد كه قاتل نیز یكی از آنان بود منكر ارتكاب هرگونه عمل خلاف و جرمی شده و بنابه حكم قضایی تمامی آنها آزاد شدند. اگرچه بطور كاملا نامحسوس تحت كنترل قرار گرفتند و از آنان خواسته شد تا روشن شدن نتایج آزمایشات پزشكی قانونی، از مشهد خارج نشوند.

سرهنگ حسین بیدمشكی افزود: مظنون اصلی پرونده با وحشت از اینكه پلیس حقیقت را دریابد مشهد را به مقصد شهرستان فردوس ترك كرد، اما تیم‌های كنترل نامحسوس پلیس همچنان او را تحت نظر داشتند. این مقام انتظامی گفت: متهم پس از گذشت 21روز درحالی كه نمی‌توانست خود را از چنگ عذاب وجدان نجات دهد با مراجعه به پاسگاه انتظامی باغستان پلیس فردوس در اظهاراتی متناقض بیان داشت كه دختربچه‌یی را در حوالی مشهد به قتل رسانده است.

وی خاطرنشان كرد: در پی این اعترافات، موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان فردوس اعزام شده و متهم را به مشهد انتقال دادند.

سرهنگ بیدمشكی افزود: جوان 22ساله‌ پس از مشخص شدن نتیجه كالبدشكافی مبنی بر تایید تجاوز به دختر بچه و قتل او به وسیله ضربه ای سخت، در مقابل مقام قضایی، صراحتا به قتل اعتراف كرد. هم‌اكنون متهم برای انجام آزمایشات تشخیص سلامت روانی به پزشكی قانونی انتقال یافته است.

اعترافات هولناك عامل جنایت
جوان 22ساله در بازجویی‌های به عمل آمده گفت: اهل یكی از شهرهای جنوبی هستم و تا كلاس دوم دبیرستان درس خوانده‌ام. من برای كار به مشهد آمدم و در كارگاهی مشغول كار شدم. چند روزی بود كه دخترك را می‌دیدم تا اینكه روز قبل از حادثه به بهانه گرفتن شیلنگ آب به در خانه آنها رفتم و او را از نزدیك دیدم. با دیدن این دختربچه وسوسه شدم تا نیاز جنسی‌ام را با سوءاستفاده از او برطرف كنم به همین خاطر ظهر روز بعد، زمانی كه دخترك از مدرسه به خانه برمی‌گشت، صدایش كردم و به بهانه اینكه بیا شیلنگ را بگیر او را به داخل ساختمانی مخروبه كشاندم.

قاتل 22ساله افزود: من جلوی دهان دختربچه را گرفتم و با زور او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. بعد از آنكه به نیت پلید خود رسیدم دختربچه درحالی كه حالش بد بود و گریه می‌كرد چند ثانیه به چشمانم خیره شد. با این تصور كه او مرا شناخته است او را كشتم. من كه اصلا نمی‌فهمیدم چه كار می‌كنم جسد دخترك را به كنار جاده كشاندم و داخل گودالی انداختم و فرار كردم.

عامل جنایت درحالی كه بشدت دچار عذاب وجدان و احساس پشیمانی و ندامت شده بود و دستانش می‌لرزید با صدایی لرزان گفت: در این مدت از خواب و خوراك افتاده بودم و به هر كجا نگاه می‌كردم چهره دختر بی‌گناه یادم می‌آمد. من خیلی عذاب كشیدم و وجدانم ناراحت بود بالاخره خودم را از كابوس و وحشت نجات دادم و حقیقت را گفتم اگرچه دیگر راهی برای بازگشت نمانده است. به گزارش «ملت ما»، ‌بازپرس پروند كیفرخواست متهم را به اتهام قتل عمد و آزار و اذیت دختربچه صادر كرد و بزودی این متهم در دادگاه كیفری استان خراسان رضوی محاكمه خواهد شد.