وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل هولناک زن جوان مقابل چشمان دو فرزندش در آستانه روز زن

قتل هولناک زن جوان مقابل چشمان دو فرزندش در آستانه روز زن
ساعت 8 صبح یكشنبه –اول خرداد- دختر بچه ای در تماس با پلیس شهرستان صومعه سرا از قتل مادرش خبر داد.بلافاصله پس از اطلاع تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در خانه روستایی حاضر شده و با جسد غرق در خون فریبا 32 ساله رو به رو شدند.

تیم جنایی در نخستین گام به بازجویی از دختر مقتول پرداختند كه او اظهار داشت: امروز صبح پدر و مادرم با هم درگیر شدند. در یك لحظه پدرم به نام رشید كنترلش را از دست داد و با شش ضربه داس مادرم را از پا درآورد.او پس از این جنایت سراسیمه خانه را ترك كرد.

در ادامه ماموران با زیر نظر گرفتن راه های خروجی روستا تجسس برای دستگیری قاتل فراری را آغاز كردند. كمتر از سه ساعت از جنایت گذشته بود كه رشید هنگام فرار از روستا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

او پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود با فریبا اختلاف داشتم. هر روز این اختلاف بیشتر می شد. صبح روز حادثه قصد داشتم به محل كارم بروم كه او شروع به بهانه گیری كرد.در یك لحظه عصبانی شده و با داس به جانش افتادم. وقتی از مرگ او مطمئن شدم از ترس خانه را ترك كردم. من قصد كشتن او را نداشتم. در یك لحظه این اتفاق افتاد و الان پشیمانم.

متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.