وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اجرای کنسرت رقص درتهران با مجوز ارشاد !!

اجرای کنسرت رقص درتهران با مجوز ارشاد !!
بر اساس خبر درج شده در یکی از خبرگزاری های کشور، ۱۹ و ۲۰ خردادماه تالار وحدت تهران برگزار کننده دو کنسرت ویژه بانوان است که یکی از این کنسرت ها با هنرنمایی گروه “شیفتگان دل” به سرپرستی خانم”هایده کیشی پور” و با انجام حرکات موزون برگزار می شود.

به گزارش جهان “هایده کیشی پور” یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران است که به تدریس انواع رقص های ایرانی و خارجی در کشور می پردازد. علاوه بر آن گروه رقصنده که به سرپرستی وی و دخترش “هدیه” به انجام حرکات موزون می پردازند، در بسیاری از مراسم و به مناسبت های مختلف شرکت کرده و به تبلیغ فعالیت های این گروه در سراسر تهران اقدام می کنند.

“هایده کیشی پور” که به گفته خود هم دوره و هم کلاس یکی از رقصنده های ایرانی قبل از انقلاب به نام (م.ح) است که در حال حاضر در غرب به سر می برد، کلاس های رقص خود را در نواحی مختلف تهران مانند میرداماد و جردن برگزار و برای هردوره کلاس های خود هزینه های هنگفتی از داوطلبین دریافت می کند. علاوه بر آن برخی از اعضای گروه وی هر از چند گاهی با سفر به یکی از کشورهای خارجی، رقص های جدیدی را آموزش دیده و پس از مراجعت به ایران، این رقص ها را به دختران ایرانی تعلیم می دهند.

نکته جالب توجه در این میان اینست که برخی از ارگان های رسمی کشور در برخی از همایش ها و برنامه های خود که برای بانوان برگزار می کنند با دعوت از گروه”هدیه و هایده کیشی پور” خود به خود برای انجام فعالیت های این گروه تبلیغ می کنند که نمونه آنها افتتاح برخی از پروژه ها در پارک بانوان تهران به همراه هنرنمایی این گروه در میان برخی از مسئولان زن در شهرداری بود.

برگزاری مسابقات رقص در همایش ها، برگزاری شوهای لباس، برگزاری شوهای لوازم آرایش و تربیت دخترانی که شغل آنها رقصندگی است از فعالیت های سرپرست گروهی است که ۱۹ خردادماه در تالاروحدت تهران برنامه اجرا خواهند کرد.

و اما سوال اساسی اینجاست که چرا فردی به راحتی مجوز کنسرت در یکی از معروفترین تالارهای تهران را گرفته و با گروه خود به اجرای برنامه می پردازند؟

گفته شده است که این کنسرت رقص برای حمایت از مردم مستضعف و نیازمند برگزار می شود.بد نیست مسئولین محترم برای علما و مراجع توضیح دهند با کدام حجت شرعی اجازه دادند برای حمایت از مردم ستم دیده! کلاس رقص در پایتخت ایران اسلامی برگزار شود.