وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چاق ترین دختر جهان با 6 سال سن و 88 کیلوگرم وزن!!

چاق ترین دختر جهان با 6 سال سن و 88 کیلوگرم وزن!!
رسانه‌های رسمی هندوستان اعلام کردند که یک دختر بچه شش ساله اهل این کشور با قد یک متری و وزن ۸۸ کیلوگرمی لقب چاق‌ترین کودک جهان را از آن خود کرده است.

مادر ۳۲ ساله این کودک در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی هندوستان خاطرنشان کرد: وزن دخترم دقیقا همانند یکی از بازیکنان تیم راگبی انگلستان است. در صورتی که این بازیکن یک مرد بزرگسال است.

این زن ۳۲ ساله در ادامه به روزنامه دیلی‌میل افزود: «سومان» شش ساله که اهل بنگال غربی است روزانه دو بشقاب بزرگ برنج و دو کاسه بزرگ ماهی سرخ کرده می‌خورد. همچنین علاقه شدیدی به تخم مرغ و املت دارد.

 
چاق ترین دختر جهان با 6 سال سن و 88 کیلوگرم وزن!!

به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، پدر ۳۸ ساله این کودک نیز در ادامه یادآور شد: من به عنوان یک کشاورز در هفته تنها ۱۰ پوند دستمزد دارم و باید تمام آن را برای سیرکردن شکم دخترم بپردازم. در حالی که مابقی اعضای خانواده‌ام گرسنه می‌مانند. علاوه بر این، برخی اوقات هم باید برای سیرکردن شکمش از همسایه‌ها کمک بخواهیم.

براساس اعلام رسانه‌های رسمی هند، «سومان» شش ساله می‌تواند در یک هفته ۱۴کیلوگرم برنج، هشت کیلوگرم سیب زمینی، هشت کیلوگرم ماهی و ۱۸۰ موز بخورد. علاوه بر این، او علاقه فراوانی به شیرینی‌های بنگالی و کیک‌های خامه‌ای دارد.

به گزارش ایسنا، پزشک خانوادگی این کودک نیز اعلام کرد که وی علاقه‌ای به ورزش کردن ندارد و از پیاده‌روی نیز متنفر است، به طوری که تنها در طول روز یک دقیقه پیاده‌روی می‌کند.