وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شیرینکاری کارمند گوگل برای خواستگاری از همکارش

شیرینکاری کارمند گوگل برای خواستگاری از همکارش
فکر کنید یکی از مهندسان نرم‌افزار شرکت گوگل هستید و می‌خواهید برای خواستگاری از همسر آینده خود شیرینکاری کنید. این همان کاری بود که آری گلیدر انجام داد. آری گیلدر، از مهندسان شرکت گوگل برای این کار از نرم افزار نقشه گوگل استفاده کرده‌است.
آری در وبلاگ خود مراسم خواستگاری خود را که پر از ماجراجویی و سفر به نقاط مختلف شهر نیویورک بوده را به طور کامل توصیف کرده‌‌است.
وی و همکارانش برای این مراسم ابتدا یک نرم‌افزار مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی کردند که با استفاده از نقشه گوگل فیگی، دختری که آری قصد خواستگاری از او را داشت به نقاط خاطره انگیز شهر نیویورک راهنمایی می‌کرد. آن‌ها این برنامه را برروی یک گوشی نکسوس اس گوگل نصب کردند و به فیگی دادند.
در هر کدام از این نقاط یکی از دوستان مشترکشان با یک دسته گل به استقبال فیگی می‌آمد و با طرح یک سوال در مورد رابطه‌ آن دو یک نوع کلمه رمز به وی می‌داد. سپس فیگی با استفاده از این رمز می‌توانست محل مقصد بعدی خود در را پیدا کند و سرانجام به جزیره روزولت جایی که آری با حلقه منتظرش بود برسد.
کل مسیری که فیگی در این مسیر از پارک مرکزی نیویورک تا جزیره روزولت طی کرد ۴.۵ مایل بود. در سال ۲۰۰۹ نیز یکی از کارمندان شبکه اجتماعی LinkedIn با طراحی یک نرم‌افزار برای آی‌فون مراسم خواستگاری مشابهی در شهر سان‌فرانسیسکو اجرا کرد.