وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شایعه ممنوع التصویر شدن بازیگر زن سریال قلب یخی

شایعه ممنوع التصویر شدن بازیگر زن سریال قلب یخی
درحالی که سری دوم «قلب یخی» بدون صدای مازیار فلاحی به خانه ها راه پیدا کرد، طبق شنیده های موثق، این خواننده دوباره به قلب یخی برگشته تا خاطره ترانه های محبوب این سریال را زنده کند. البته قرار نیست محسن یگانه که در سری دوم قلب یخی به عنوان خواننده فعالیت داشت، از این گروه حذف شود.
 
به گزارش ایران ناز گویا یگانه همچنان با قلب یخی همکاری می کند ولی مازیار فلاحی هم دوباره به جمع قلب یخی ها پیوسته است. علاوه بر  ترانه های قبلی که فلاحی برای قلب یخی خوانده، در این بازگشت ترانه های جدیدی را برای مخاطبان این سریال خواهد داشت.

سری دوم قلب یخی اکنون در چهار پک دوقسمتی – یعنی هشت قسمت – وارد بازار شده است. توزیع یک خط در میان این قسمت ها و تغییر شرکت پخش کننده باعث شده بود خیلی از مخاطبان این سریال زبان به اعتراض باز کنند و از این بی نظمی شاکی شوند. طبق شنیده ها علاوه بر مسئله های مربوط به توزیع نامناسب و…

 
شایعه ممنوع التصویر شدن بازیگر زن سریال قلب یخی
 
حساسیت ارشاد روی این سریال که بیشتر به موضوع آن مربوط می شود، یکی دیگر از دلایل این بی نظمی بوده است. این بی نظمی تا جایی ادامه پیدا کرد که حتی یکی دو هفته پیش شائبه ای مبنی بر توقیف کلی این سریال از طرف وزارت ارشاد مطرح شد. اما گویا مشکل قلب یخی به شکل کامل حل شده است.
 
در سری دوم قلب یخی همان بازیگرهای قبلی حضور دارند هرچند حضور آنها جلوی دوربین هم با اما و اگرهای فراوان همراه بود گفته می شود یکی از بازیگران اصلی قلب یخی به دلیل بازی در یک فیلم فاقد مجوز ممنوع التصویر شده است. تلاش های تماشا برای کسب اطلاعات دقیق درباره زمزمه های این ممنوع التصویری بی نتیجه ماند.

با تمام این اوصاف، قرار است هر دو هفته یک بار ادامه سری دوم قلب یخی به بازار بیاید. در حال حاضر هم حامد عنقا، طراح و نویسنده این سریال در حال نوشتن سری سوم این سریال است. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم با حضور مازیار فلاحی و حل شدن مشکلات رنگ و وارنگ، قلب یخی سر وقت و بدون خون دل به دست مخاطبان زبان بسته می رسد یا نه.