وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كشف بی‌نظیرترین محموله قاچاق

 

بی نظیرترین محموله قاچاق كشور در استان مركزی كشف شد.این محموله شامل یك هزار و 55 دستگاه ریسیور و یك هزار ال.ام.بی و تعداد زیادی مشروبات الكلی می باشد.
به گزارش ایسنا ، فرمانده انتظامی استان مركزی با اعلام این خبر افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده توسط پرسنل اداره مبارزه با كالای قاچاق پلیس آگاهی استان مركزی ، یك باند بزرگ واردكننده دستگاه‌های گیرنده امواج ماهواره‌ای شناسایی شد.

سردار حیدری افزود: تحقیقات ماموران حاكی از این بود كه این باند عموماً از استان‌های غربی اقدام به وارد كردن اینگونه تجهیزات كرده و كلیه محموله‌ها را به تهران و استان‌های بزرگ حمل می‌كردند.

وی گفت: این باند قصد داشتند یك محموله بزرگ شامل تعداد زیادی رسیور و ال.ام.بی و مشروبات الكلی را با یك دستگاه كامیون به تهران حمل كنند كه توسط ماموران اداره مبارزه با كالای قاچاق استان در ساوه شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مركزی تصریح كرد: این محموله در نوع خود بی نظیر بوده و شامل یك هزار و 55 دستگاه ریسیور و یك هزار ال.ام.بی و تعداد زیادی مشروبات الكلی بوده كه در این رابطه سه دستگاه خودرو و سه دستگاه بی سیم از 7 نفر قاچاقچی كشف و ضبط شده است.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز