وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چطور مرد زندگی تان را درک کنید و صحبت‌های او را بشنوید؟

معمولا هنگامی که برای همسر زندگی یا نامزدتان کاری را انجام می‌دهید ، پیش بینی می‌کنید که او فلان واکنش را  در برابر کاری که برای او انجام دهید نشان دهد ، اما حدس شما اشتباه از آب در می‌آید و او رفتاری درست برعکس را انجام می‌دهد .
 
شما واقعا دوست دارید که مرد زندگی تان را درک کنید اما متاسفانه حدس‌هایی که در رابطه با رفتار ، احساس ، صحبت‌های بعدی  او دارید نادرست می‌باشد .
 
معمولا رفتار خانم‌های را به علت بالا بودن  احساساتشان می‌توان به راحتی متوجه شد اما فهمیدن احساسات آقایان کمی مشکل تر است ، شما کاملا حق دارید که بخواهید مرد زندگی تان را بهتر درک کنید ، اگر شما نیز چنین مشکلی را با مرد زندگی تان دارید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم :
 
1-  برای اینگه بتوانید مرد زندگی تان را از درون بشناسید و از احساسات واقعی او  سر در بیاورید باید با او صحبت کنید ، تا  احساساتی را که در اعماق قلب خود پنهان کرده است را برای شما تعریف کند.
 
2- در مورد مطالب مختلف با او صحبت کنید تا عقاید ، نظر‌های ، ایده‌های ، احساسات  او را متوجه شوید ، این گار شما حسن دیگری نیز دارد و علاوه بر آن همسرتان را عادت می‌دهید که در مورد احساساتش با شما صحبت کند .
 
3- سعی کنید حالات منفی و مثبت شخصیت همسرتان را بشناسید تا راحت تر بتواتید به او نزدیک شوید .
 
4- در تمام لحظه‌های زندگی تان به همسرتان احترام بگذارید حتی در مواقعی که با یکدیگر نزاع دارید ، هرگز به یکدیگر توهین نکنید .
 
5- اعمالی که باعث عصبانیت او می‌شود را انجام ندهید تا بتواتید به او نزدیک شوید و در عوض کارهایی که تمایل دارد را برای او انجام دهید .
 
6- مسئله ی که فوق العاده اهمیت دارد این است که خانم‌ها معمولا اصل و اساس زندگی را فراموش می‌کنند این جمله به چه معناست ؟
بدین معنا می‌باشد که در قرن حاضر که به قرن پیشرفت و فناوری شناخته شده است ، به تبع آن ، تمام بشریت خواهان پیشرفت‌های شان در این عرصه می‌باشند و خانم‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با تلاش‌های بی سابقه شان ثابت کرده اند که از جنس مخالف خود کمتری که ندارند هیچ شاید ار مردان نیز برتر باشند . خانم‌ها نیز مستقل ، با انرژی ، نیرومند بودن شان را در زمینه‌های مختلف کاری به اثبات رسانده اند .
اما خیلی از این خانم‌های که در اجتماع و شغلشان موفق ظاهر شده اند ، در زندگی زناشویی و  شخصی شان دچار مشکل‌های عدیده ای هستند ، نمی‌توانند مشکلات زندگی شان را به راحتی مشگلات کاری شان حل و فصل نمایند ، بدین ترتیب کم کم از مردان زندگی شان دور می‌شوند و هر روز در کار و شغل اجتماعی شان بیشتر غرق می‌شوند . به مرور مسائل و مشکلات ظاهر می‌شوند.
 
مسائلی که باید به آنها بپردازید به ترتیب زیر می‌باشد :
 خانم‌ها ممکن است مردان زندگی شان  در دو زمان  فراموش کنند، ابتدا زمانی است که جای همسر و کارشان جا به جا شود سپس زمانی است که با ورود فرزند به زندگی شان ، فرزند را جایگزین پدرش کنند شما نباید هرگز این اشتباه را مرتکب شوید .
 
 به نیازهای جنسی همسرتان نیز اهمیت بدهید .
 
 برای او ارزش قائل شوید بخصوص در جمع‌های خانوادگی‌تان .  با انجام کارها و توصیه‌های گفته شده می‌توانید مردان زندگی تان را بیش از پیش و بهتر از سابق بشناسید .