وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نانسی عجرم خبرنگار اسرائیلی را اخراج كرد

فارس: در آستانه سالگرد پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیستی، نانسی عجرم، خواننده لبنانی شب گذشته در نشست خبری قبل كنسرت خود در عمان از خبرنگار اسرائیلی خواست كه از جلسه خارج شود.

نانسی عجرم كه در جشنواره فرهنگی، هنری جرش در عمان در حال اجرای برنامه است پیش از اجرای برنامه هنری خود به سؤالات خبرنگاران كشورهای مختلف پاسخ داد.


در این جلسه خبری یكی از خبرنگاران خطاب به عجرم خود را اسرائیلی معرفی كرد و از وی پرسید امشب چه برنامه‌ای را برای یهودیان و اعراب ساكن اسرائیل اجرا خواهد كرد.


در پی این پرسش جو عمومی جلسه متلاطم شد و نانسی عجرم با بی‌جواب گذاشتن سؤال وی و در پی درخواست جمعی از خبرنگاران حاضر خواستار خروج خبرنگار اسرائیلی از جلسه شد.
در پی این حادثه خبرنگار اسراییلی با برخورد تند با جمع و توهین به سایر خبرنگاران جلسه را ترك كرد.


این واقعه امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های لبنانی پیدا كرد و روزنامه‌ها و سایت‌های خبری لبنانی گزارش‌های ویژه خود را از این واقعه انتشار دادند.


بر اساس قانون و عرف عمومی در لبنان، رژیم صهیونیستی در تمام عرصه‌ها دشمن تلقی شده و هیچ ارتباط رسمی بین لبنان و رژیم صهونیستی در جریان نیست و حتی هیچ هواپیما یا كشتی تجاری كه از مبداء فلسطین اشغالی بارگیری یا حتی در آنجا توقف كرده باشد. اجازه ورود به لبنان را نخواهد داشت.