وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوانندگان ایرانی در المپیک موسیقی چین شرکت میکنند

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو به المپیک موسیقی 2010 چین راه یافت.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین ایمانی ضمن اعلام این خبر گفت : موفقیت در رقابت های جهانی و آسیایی کره که چندی پیش اتفاق افتاد، زمینه ای را فراهم کرد تا گروه آوازی تهران بتواند به المپیک موسیقی چین در سال 2010 راه پیدا کند و این می تواند فرصتی ویژه برای کسب موفقیت های بیشتر توسط این گروه در عرصه بین الملل به حساب آید.

معاون هنری ارشاد در مراسم قدردانی از گروه آوازی تهران در تالار رودکی افزود: تا امروز در عرصه هنر اتفاقی به این شکل نیفتاده و ظرفیت های هنری جوانان کشور ناشناخته باقی مانده بود. جوانان ما در حوزه های مختلف علمی و ورزشی توانسته اند جایگاه خوبی را در جهان پیدا کنند اما متاسفانه شرایط برای نشان دادن ظرفیت ها و توانایی هنری جوانان کشور فراهم نشده بود.

وی همچنین تصریح کرد: موفقیت گروه آوازی تهران، نمونه ای شد تا مسوولان کشوری به این باور برسند که اگر از هنر حمایت شود و ظرفیت های شناسانده شده مورد حمایت قرار گیرد، دستاوردهای هنر از موفقیت های ورزشی بیشتر خواهد شد.

مصطفی کمال پورتراب از پیشکسوتان موسیقی کشور نیز در این مراسم، ابراز داشت: تجربه نشان داده که استادان و معلمان هستند که دانشجویان با استعداد و علاقه مند را پرورش داده و آنها نیز با تلاش و پشتکار خود می توانند مایه افتخار کشور باشند، میلاد عمرانلو، سرپرست گروه آوازی تهران یکی از دانشجویان خوب در دانشگاه هنر بود که در مدت کوتاهی توانست خود را به جایی رساند که مایه افتخار کشور باشد.

در ادامه این مراسم مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به حمایت ارشاد از گروه های جوان گفت: یک مدیر در صورتی موفق خواهد بود که بزنگاه ها را در قشر جوان کشف کند و این آمادگی در دفتر موسیقی وجود دارد تا از جریان های فرهنگی و هنری جوانان حمایت کنیم. یکی از این بزنگاه ها، شناخت و اعزام گروه آوازی تهران و ایجاد زمینه برای حمایت از این گروه است که نتایج این نگاه را امروز می بینیم.

در این مراسم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان جایزه از سوی دفتر موسیقی به هر یک از اعضای گروه آوازی تهران اهدا شد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز