وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساعت كار بانك‌های دولتی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

ساعت كار بانك‌های دولتی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به مدیران عامل بانك‌های دولتی، ساعت كار بانك‌ها در ماه مبارك رمضان را اعلام كرد.

 

این بانك طی نامه‌ای به مدیران عامل بانك‌های دولتی، ساعت كار بانك‌ها در ماه مبارك رمضان را اعلام كرد، متن نامه بدین شرح است:
 
ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان به استحضار می‌رساند؛ هیات دولت محترم جهت بهره‌مندی مطلوب كاركنان دولت از فضایل و معنویت‌های ماه مبارك رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از بركات عدیده این ماه شریف و نورانی، نسبت به تغییر ساعات كاری ادارات و بانكها اقدام كرده است.از اینرو خواهشمند است دستور فرمائید در طول ماه مبارك رمضان ساعات كاری آن بانك به شرح زیر تغییر یابد:
 
ادارات و واحدهای ستادی آن بانك در كلیه استان‌ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یك ساعت تاخیر شروع و بعدازظهر نیز یك ساعت و نیم زودتر خاتمه دهند.
 
ادارات و واحدهای ستادی آن بانك در استان تهران فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و 14 خاتمه دهند.
 
كلیه شعب و واحدهای اجرایی آن بانك در تهران و سایر استان‌ها نیم‌ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به كار نمایند.
 
ساعات كار كلیه شعب و واحدهای تابعه آن بانك در روزهای نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارك رمضان با یك ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارك رمضان آغاز خواهد شد.
لازم است هرگونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت كار انجام گیرد.
 
برنامه‌ریزی ایاب و ذهاب كاركنان به گونه‌ای تنظیم گردد كه راس ساعت مقرر درمحل كار حضور داشته باشند و در پایان راس ساعت معین محل كار خود را ترك كنند.