وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز لاغری ستاره های هالیوود

راز لاغری ستاره های هالیوود
تب لاغری كه چند سالی است كه تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را گرفته، از همه بیشتر زنان و دختران جوان را گرفتار كرده است.

در سر پروراندن آرزوی داشتن اندامی همانند هنرپیشه‌های سینما باعث شده تا جوانان به هر طریقی شده خود را به وزن دلخواه معادل وزن هنرپیشه مورد علاقه‌شان برسانند.
چه بسیار افرادی كه به رغم تمامی تلاش پزشكان و متخصصان علوم تغذیه مبنی بر غیرعلمی خواندن رژیم‌های تك ماده‌ای همچنان راه خود را پیش گرفته و می‌كوشند از طریق رژیم شیر،آب،گیاهخواری و نخوردن‌های چند روزه لاغر شوند.كه اگر بدانند ستارگان سینما چگونه زیبایی اندام‌شان را حفظ می‌كنند مطمئناً از راهی كه رفته باز خواهند گشت و به گفته‌های متخصصان اعتماد می‌كنند.

و اما راز لاغری ستارگان هالیوود؛
* برخی هنرپیشه‌ها مثل نیكول كیدمن معتقد هستند كه داشتن یك رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است.كیدمن تنها با حفظ و به كارگیری این تفكر توانسته ۱۵ سال خود را در وزن مطلوب نگه دارد.

* جولیا رابرتز هم مثل كیدمن مصرف انواع مواد غذایی از همه گروه‌ها را پیشنهاد می‌كند،ضمن اینكه تاكید ویژه‌ای به انجام ورزش دارد.پیاده‌روی و یوگا و شنا از جمله فعالیت‌های ورزشی او است كه به اعتقاد خویش نقش قابل ملاحظه‌ای در حفظ وزن او داشته است.

* اما برخی دیگر نظیر كامرون دیاز بر این عقیده‌اند كه از شیرینی،تارت و كیك خامه‌ای نمی‌توان گذشت. او تمامی مواد غذایی را مصرف می‌كند و تنها ۲۵ روز قبل از آغاز فیلمبرداری خود را با یك رژیم سرسخت كه تماماً گیاهی است به وزن مطلوب می‌رساند.(البته این رژیم به دلیل اینكه هیچ گونه تناسبی با عقاید پزشكان اهل فن ندارد،عمل به آن اصلاً توصیه نمی‌شود.)
اینها نظرات ستارگانی است كه بسیاری از افراد برای شبیه شدن به آنها خود را محدود به رژیم‌های سرسخت می‌كنند و تنها چیزی را كه از یاد می‌برند،تنوع و تعادل غذایی و ورزش است.

متخصصان كلینیك تغذیه‌ای رم برای آنهایی كه می‌خواهند در ردیف سوپراستارها قرار بگیرند موارد علمی زیر را توصیه می‌كنند:

۱- روزانه ۷۰ تا ۸۰ درصد از كالری غذایی را به غلات سبوس دار و حبوبات و برنج، ۲۰ درصد را به پروتئین گیاهی و ۱۰ درصد را به پروتئین حیوانی اختصاص دهید.

۲- تا می‌توانید از بلغور جو،نان چاودار و غلات سبوس دار استفاده كنید.

۳- گوشت قرمز را به صورت تكه‌های خیلی كوچك بدون چربی و اغلب كباب شده مصرف كنید.

۴- مصرف لبنیات پرچرب را كاهش دهید.

۵- روزانه ۵ تا ۱۰ وعده غذایی از میوه و سبزیجات تازه استفاده كنید تا با تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن نگه دارد.

۶- آهسته و جویده غذا بخورید و سعی كنید در حین غذا خوردن آرام و شاد باشید.

۷- تعادل غذایی را فراموش نكنید.تنها زمانی كه گرسنه هستید آن هم در حجم كم غذا مصرف كنید.

۸- مهم‌ترین توصیه محققان همان است كه ما با این ضرب المثل می‌شناسیم؛ صبحانه را تنها بخور ناهار را با دوستت تقسیم كن و شام را به دشمنت بده.برای لاغر شدن باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما صبحانه باشد نه شام.

۹- در صورتی كه سالم هستید و علائم هیچ گونه بیماری در شما دیده نمی‌شود بد نیست گاهی اوقات از این رژیم غذایی استفاده كنید.رژیمی موسوم به رژیم سوپی كه می‌تواند در عرض یك هفته،پنج كیلو از وزن بدن شما بكاهد،رژیم توصیه شده تنها بر مبنای خوردن سبزیجات و حبوبات است،از كدو گرفته تا چغندر و شلغم.این رژیم در درجه اول باعث می‌شود سموم بدن دفع و سپس چربی‌های اضافه كاهش یابد ضمن آنكه مقداری چربی،پروتئین و مواد مغذی برای انجام فعالیت‌های روزانه و تامین انرژی در بدن را نگه می‌دارد.به خاطر داشته باشید رژیم فوق یك رژیم دوره‌ای است و شما تنها چهار بار در یك سال (هر سه ماه یك بار) می‌توانید از آن برای تصفیه بدنتان استفاده كنید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره