وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چطور زندگی شاد داشته باشیم ؟

چطور زندگی شاد داشته باشیم ؟
اگر بسیاری از مردم زندگی شادی ندارد و در زندگی شادی واقعی را تجربه نمی کنند تنها از آنروست که نیاموخته اند چگونه می بایست به شادی برسند !
شاد زیستن نیاز به آموزش دارد و برخلاف بسیاری که معتقد شاد بودن پیچیده یا غیر ممکن است ، اتفاقاً شاد زیستن امری ست آسان و ممکن که تنها نیازمند خواستن است . اگر شادی به زندگی شما نمی آیند تنها از آن روست که واقعاً نخواسته اید خانواده و فضایی شاد داشته باشید . برای شادی و شاد زیستن باید تلاش کنید و در این مقاله می آموزید که چگونه این کار را انجام دهید .
همانگونه که گفته شد باید بخواهید که شاد باشید و برای خواستن باید دلایل کافی داشته باشید . تا ندانید چرا ، هرگز به سراغ چگونه ها نمی روید اما اگر فقط یکبار از خود دلیل چیزی را بپرسید و از خود بپرسید چرا ، ناخودآگاه به دنبال چگونه و راه حل ها می گردید .
بیائید یک زندگی شاد را در نظر بگیریم . قطعاً افراد و خانواده هایی را در اطراف خود می شناسید که شاد باشند و شاید بارها حسرت زندگی آنها را خورده باشید .
آیا تا به حال دیده اید که از هیجان آنها کم شود ؟
آیا تا به حال دیده اید که مدام به موسیقی های غمگین گوش دهند ؟
آیا تا به حال دیده اید که در طول روز افسرده و بی حوصله باشند ؟
آیا تا به حال شده است که به آنها پیشنهاد جذابی دهید اما استقبال نکنند ؟
آیا فرد و خانواده واقعاً شادی را می شناسید که از مسائل مالی رنج ببرند ؟
منظور از شادی خنده های عصبی و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتن نیست . شادی فرآیندی است کاملاً مشخص ، که در نهایت اعتدال است . در یک زندگی شاد نه افراطی هست و نه تفریط . شاید فکر کنید در یک خانواده شاد بیست و چهار ساعته اعضای آن قهقهه می زنند اما اینطور نیست .
بیائید کمی بیشتر باشادی آشنا شویم . شادی یعنی تعادل ، یعنی هیجان ، یعنی استقبال های آتشین ، یعنی وفاداری و در کل یعنی ثروت . شادی یعنی رسیدن به اوج معنویات .
در گذشته فکر می کردم که غم حالتی ارزشمندتر ازشادی ست.گمان می کردم که گریه ارزشمند تر از خنده است اما امروز باورهایم تغییر کرده است و نکته قابل توجه اینجاست که موقعیت و زندگیم نیزکاملاً متفاوت شده است .
قبلاً چندان شاد نبودم ، چندان اهل تفریح و مهمانی و شادی و خنده نبودم . دائم بدبیاری پشت سر بدبیاری .
دائماً قهر و دائما آشتی های موقتی . دائماً ضررهای مالی و دائماً کابوس های شبانه . دائماً کم خوابی و دائماً افراط !
امروز متفاوت شده ام . مدتهاست که کابوس ندیده ام . مدتهاست که موقعیت مالیم با مشکل مواجه نشده است و حتی افزایش درآمد قابل توجهی نیز داشته ام . این در صورتی است که قبلاً روزانه هجده ساعت کار می کردم و حالا نهایتاً ده ساعت !
شما هم باید شرایطتان را تغییر دهید و اگر منتظرید تا دیگران قدم پیش بگذارند سخت در اشتباهید . اگر عمل و سوء تفاهمی شرایط بین خانواده ، دوستان یا همکارانتان را با چالش و اصطکاک مواجه کرده است شما پیش قدم شوید . شما طالب شادی شوید و نخواهید که این خصومت ها دوام بیاورند .
همیشه برای شادی قدم اول راشما بردارید و شما داوطلب باشید . از این به بعد شما باید نوید دهنده ی شادی بین دوستان و خانواده و همکارانتان باشید و صد البته به یاد داشته باشید اگر خودتان انسان شادی نباشید نمی توانید به دیگران چنین کمکی کنید .
بیائید تمرینی را که من انجام دادم شما هم انجام دهید . من این تمرین را تنها برای یک ماه انجام دادم اما امروز چند سالی است که جزئی از زندگیم شده است و تبدیل به یکی از عادتهای مثبت من شده است . عادت به شادی !
فقط و فقط برای یک ماه از گوش دادن به هر نوع موسیقی غمگین جداً بپرهیزید ، مخصوصاً ابداً به موسیقی های رپ گوش ندهید .
موسیقی رپ با دید منفی به شرایط اجتماعی و سیاسی جهان به شدت روحیه شما را تحت تأثیر قرار می دهد و شما را نسبت به هر کس و هر چیز بدبین می کند . همچنین در عوض موسیقی های شاد و البته با شعرهای عمیق گوش دهید یا اگر به چنین موسیقی دسترسی ندارید موسیقی های شاد بی کلام گوش دهید .
تا یک ماه از تماس با هرشخصی که در گذشته باعث شده است که شما را به افسردگی و غم بکشاند خودداری نمائید و به هیچ طریق نخواهید که با او تماس برقرار کنید .
وجود چنین شخصی می تواند شما را به یک شخصیت وابسته تبدیل کند و آینده شما را به صورت جد به خطر بیندازد .
سعی کنید هر شب فیلم های کمدی و جذاب ببینید . از مشاهده هر گونه فیلم درام و تراژدی جداً بپرهیزید ، حتی اگر محبوبترین فیلم شما را نمایش دهند .
با دوستان مثبت و شادتان و یا تنها به سینما ، پارک و بیرون شهر بروید . مخصوصاً تئاتر را فراموش نکنید . در آنجا از خودتان پذیرایی کنید و یک ماه مهمان خود باشید و تنقلات خوشمزه بخورید .
دو تا سه بار خانواده را به شام دعوت کنید و سعی کنید ساعات مفرح و شادی را برای آنها و خودتان پدید آورید .
اگر واقعاً طالب شادی باشید به تک تک پیشنهادات عمل می کنید .