وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده کلید طلایی برای رسیدن به آرزوها

ده کلید طلایی برای رسیدن به آرزوها
اگر بخواهید خواسته هایتان را عینیت ببخشید اول از همه باید بدانید که همه چیز از درون شما اغاز می شود.این افکار شما هستند که احساساتتان را خلق می کنند احساسات باعث ایجاد رفتار متفاوت در ما می شوند و همین رفتارها هستند که بر روی اموری که شما در زندگی از خود در مقابل دیگران اشکار می سازید تاثیر گذار واقع می شوند.
از جمله مواردی که باید به یاد داشته باشید این است که به طور کامل دریابید حتما لازم نیست همه ی این مراحل را به تنهایی طی کنید . زندگی ما طوری پایه ریزی شده است که برای رسیدن به موفقیت باید در کنار یکدیگر و در نهایت هماهنگی کار کنیم و در عین حال از نیروهای طبیعی که برای خوشبختی و سعادت ما اماده به کار هستند کمک بگیریم.
زمانی که متوجه شدید باید دقیقا چه چیزی را اشکار سازید ان وقت باید اهداف و نیات خود را مشخص کرده توجه خود را متمرکز کنید تصویری از ارزوهایتان را مجسم کنید درست مثل اینکه برایتان رخ داده اند متشکر وقدردان باشید برای انتخاب های مناسب بعدی به جلو گام بردارید تصور کنید برای همیشه هیچ گونه نگرانی شک و تردید و ترسی وجود نداشته و ازاد و رها هستید.
زمانی که خود را برای پشتیبانی و حمایت خود را با کائنات همسو کردید چیزی نخواهد گذشت که شاهد اسرار و معجزات زندگی و زندگی کردن خواهید شد.

1– قدرت برتری را انتخاب کنید که حقیقتا وکاملا شما را دوست می دارد و به شما غشق می ورزد.کسی که قلبا به شما علاقه دارد و می خواهد تا شما از تمام خوشی ها و ثروت های جهان بهره مند گردید.

2-هنگام طراحی نقشه رسیدن به موفقیت بهتر است از خوش بینی وتوانمندی کمک بگیرید. یک تصور ذهنی کاملا روشن از ارزوهایتان مجسم کنید و سعی کنید در این راه دقیق و روشن عمل کنید.

3-هر زمان و هر لحظه حس کامیابی خود را زنده نگه دارید. اجازه ندهید افکاری نظیر کمبود محدودیت و یا چشم و هم چشمی به ذهنتان وارد شوند. فقط با این حقیقت روبه رو شوید که فراوانی بی حد و حصری در کائنات وجود دارد که برای همه ی افراد از جمله شما کفایت خواهد کرد.

4– در افکار رفتار و گفتار خود عقاید نیرومند مثبت و پشتوانه دهنده به کار ببرید.

5-طبق چیزی که اعتقاد دارید درست است عمل کنید. مطمئن باشید به هر چیزی که فکر می کنید گسترش پیدا خواهد کرد جایی که توجهتان را به ان معطوف می کنید باید درست همان جایی باشد که ارزوهایتان در ان قرار گرفته است.

6– زمانی که در مورد مسایل مالی صحبت می کنید همیشه از *حداقل* و*یا بیشتر* نیز استفاده کنید. مثلا من هر ماه می توانم حداقل 100 هزار تومان یا بیشتر پس انداز کنم. به حقایق مالی خود *ویا بهتر*اضافه کنید. برای مثال من در حال حاضر یک مرسدس بنز 500sl مشکی دارم که درون ان کرم رنگ است یا بهتر. سعی نکنید انرزی هایی که از سوی کائنات به سوی شما روانه هستند را محدود کنید.

7– سعی کنید در همه ی موارد زندگی گیرنده ی خوبی باشید.از هدایا اسرار و معجزات با روی باز استقبال کنید و خیلی بازتر با مسائلی نظیر شادی عشق و نعمت های فراوان برخورد کنید.

8-قدر دان نعمت های زندگی خود باشید. هر تجربه هر رابطه و هر سکه ی 1 ریالی که کسب می کنید همه و همه هدایایی هستند که به ان شکل خودشان را اشکار ساخته اند. می بایست نسبت به هدایایی که مانند سیل پرخروش به سمت شما سرلزیر می شوند اگاهی داشته باشید و از تک تک ان ها قدردانی نمایید.

9-برای زمان حال خودتان را اماده کنید. اگر در گذشته باشید احساس گناه و پشیمانی به شما دست خواهد داد. اگر زندگی خود را از اینده پر کنید با ترس مواجه می شوید.شما حالا در زمان حال هستید و توانایی این امر را دارید که ثروتی بی حد و اندازه و نعمت هایی فراوان خلق کنید.

10-همچنان که از این 10 کلید استفاده می کنید درهای موفقیت بزرگ بر روی شما گشوده می شوند تا سرمایه های بی پایان شخصی شما را به منصه ظهور بگذارند.هر روز که از خواب بلند می شوید با خود عهد ببندید که سرمایه های درونی و موفقیت خود را بیش از پیش اشکار خواهید ساخت و طوری زندگی می کنید که زندگی تان سرشار از ثروت فوق العادگی دوست داشتن جذابیت سلامت و پر لز تجربه های جدید باشد!