وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتقام کودکانه از پسر 14 ساله با بلوتوث

انتقام کودکانه از پسر 14 ساله با بلوتوث
انتقام کودکانه 2 پسر نوجوان از بچه محل 14 ساله‌شان به صورت فیلم سیاه در موبایل‌ها بلوتوث شد. این پسر انتقامجو تصور می‌کرد خواهر 12 ساله‌اش با یکی از همسایه‌ها طرح دوستی پنهانی ریخته است. آبان ماه سال جاری پسر نوجوانی به پایگاه بسیج پاسداران رفت و آنان را در جریان یک بلوتوث سیاه قرار داد. این فیلم التماس‌های پسر 14 ساله‌ای را نشان می‌داد که 2 پسر نوجوان بی‌توجه به فریادهای وی به شکنجه و آزارش می‌پرداختند.
 
تحقیقات نشان می‌داد وقتی پسر نوجوان متوجه شد خواهر کوچکترش با یکی از همسایه‌ها طرح دوستی ریخته برای انتقام از وی این نقشه سیاه را به همراه دوستش طراحی کرده است. این 2 پسر، بچه‌محل 14 ساله‌شان را با حیله و نیرنگ به خانه‌شان در پاسداران کشانده‌اند و بی‌توجه به التماس‌هایش وی را تسلیم نیت شیطانی خود کرده‌اند. راز این انتقام خاموش بود تا اینکه یکی از همکلاسی‌هایش این بلوتوث سیاه را دید و به بسیج محله‌شان مراجعه کرده و آن را در اختیار ماموران قرار داد.
 
با این سرنخ و گزارش آن به پلیس، ماموران کلانتری 102 پاسداران 2 دوست انتقامجو را دستگیر کردند. وقتی پسران انتقامجو در برابر بازپرس طاهری قرار گرفتند یکی از آنان گفت: ما تصور می‌کردیم بچه‌محله‌مان با خواهر دوستم طرح دوستی ریخته، برای اینکه از وی انتقام بگیریم او را به خانه‌مان کشاندیم. هرگز تصور نمی‌کرد ما چنین نقشه‌ای داشته باشیم اما وقتی پی به نیت ما برد التماس و گریه کرد ولی ما بی‌توجه به فریادهایش از صحنه شکنجه فیلم تهیه کردیم و آن را برای همه بلوتوث کردیم.
 
این 2 پسر که هرگز تصور نمی‌کردند در دام ماموران گرفتار شوند احساس پشیمانی کردند. با ادعاهای پسران نوجوان، بازپرس پرونده آنان را برای افشای زوایای پنهان پرونده به کانون اصلاح و تربیت فرستاد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بازداشت کارچاق‌کن تخلفات ساختمان

کارچاق کنی به بهانه کم کردن جریمه طعمه‌هایش که تخلف ساختمانی داشتند از آنان کلاهبرداری کرد. سرهنگ رضا خیر خواهان، رئیس پلیس رباط کریم با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه مردی بابت کار چاق کنی در یکی از ادارات از مراجعان اخاذی کرده و متواری شده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس رباط کریم گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات متوجه شدند مرد کلاهبردار، کسانی را که به دلیل داشتن تخلف ساختمانی موظف به پرداخت جریمه مالی شده بودند در زمان مراجعه به اداره مربوط شناسایی کرده و با فریب دادن آنها به بهانه اینکه جریمه صادر شده را با همکاری یکی از کارمندان کمتر می‌کند، پول میلیونی گرفته و با این شیوه کلاهبرداری کرده است.
 
خیرخواهان ادامه داد: در ادامه پیگیری‌های مأموران مشخص شد مردی با مشخصات کلاهبردار فراری در این اداره وجود نداشته و هیچگونه سابقه کاری در آن اداره ندارد که موضوع به مراجع قضایی اعلام و با انجام هماهنگی‌های لازم، متهم شناسایی و از سوی مأموران دستگیر شد. وی اظهار داشت: کلاهبردار دستگیر شده در ابتدای بازجویی‌های کارآگاهان منکر هرگونه تخلفی شد ولی پس از مواجهه حضوری با مالباخته‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: قبلاً به عنوان پیمانکار در این اداره مشغول به‌کار بودم و در همان زمان با یکی از کارمندان اداره آشنا شده و از کسانی که تخلف ساختمانی داشتند پول میلیونی برای کم کردن جریمه آنها گرفتیم ولی پس از مدتی این کارمند از کار برکنار شد و در حالی که از افراد بیش از 100 میلیون ریال پول دریافت کرده بودیم، هیچ کاری برای آنها انجام نشد.
 
سرهنگ خیر خواهان تصریح کرد: متهم با صدور قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی رباط کریم قرار گرفته و تحقیقات جهت شناسایی دیگر متهمان ادامه دارد. رئیس پلیس رباط کریم با اشاره به اینکه احتمال داده می‌شود افراد بیشتری طمعه این کلاهبردار شده باشند از شهروندان درخواست کرد چنانچه بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند جهت شناسایی متهم و اعلام شکایت به پلیس آگاهی رباط کریم مراجعه کنند.