وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از ستاره های سینمای ایران!

خبرهای جدید از ستاره های سینمای ایران!
فرامرز قریبیان در نیمه راه باغ شیشه ای
فرامرز قریبیان بازی در مجموعه تلویزیونی «باغ شیشه ای» را، به نیمه رساند. این سریال که کارگردانی آن را «مهدی مظلومی» برعهده دارد، هم اکنون مرحله تدوین را به طور هم زمان با تصویربرداری سپری می‌کند. «باغ شیشه ای»، که تاکنون ۳۰ قسمت از آن آماده شده است، به طور روتین و شبانه از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. «باغ شیشه ای» درباره فردی است که روح پدرش به خواب او می‌آید و به او هشدار می‌دهد که وی به زودی توسط یکی از نزدیکانش، به نابودی می‌رسد. به جز فرامرز قریبیان بازیگران دیگری چون مهتاج نجومی، هومن برق نورد، محسن حسینی، خاطره حاتمی، شهرام قائدی، یوسف تیموری، عباس جمشیدی فر، نعیمه نظام دوست و سالار دریامج در این سریال ایفای نقش دارند. فرامرز قریبیان که چهره محبوب سینما و تلویزیون است، جدای از بازیگری، فیلم‌هایی چون «جدال در تاسوکی»، «چشم‌هایش» و «قانون» را کارگردانی کرده است. قریبیان که بازی در سریال‌هایی چون «روز حسرت»، «پس از سال‌ها» و «نیستان» را در کارنامه اش به ثبت رسانده است، فیلم «کارناوال مرگ» را در نوبت اکران دارد.

افسانه بایگان و یک وضعیت سفید

افسانه بایگان بازی در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید»، به کارگردانی «حمید نعمت ا…» را آغاز کرد. تاکنون حدود ۲۰ درصد از کار تصویربرداری این سریال انجام شده است. «وضعیت سفید» که فیلم نامه آن را «هادی مقدم دوست» و «سعید نعمت ا…» به نگارش درآورده اند، درباره موشک باران تهران زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق است. به جز افسانه بایگان دیگر بازیگرانی چون ستاره اسکندری، مهین شهابی، شیرین شهباززاده، عباس غزالی، عزت ا… مهرآوران، حسن پورشیرازی، لیندا کیانی، افسانه چهره آزاد، امیرحسین رستمی، اسماعیل سلطانیان، پوراندخت مهیمن و آشا محرابی حضور دارند. افسانه بایگان که در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی متفاوت چون «کنعان» و «کافه ستاره» ایفای نقش کرده است، علاوه بر بازیگری تاکنون چند کتاب شعر از سروده‌های خود را منتشر کرده است. وی تا چندی پیش فیلم «آقای هفت رنگ» را، بر پرده سینماهای کشور داشت.

عبدالرضا اکبری در یک داستان انقلابی

عبدالرضا اکبری به زودی با فیلم «مهمان حبیب خداست»، میهمان قاب شیشه ای می‌شود. این فیلم که کارگردانی آن را «حسین قاسمی‌جامی» برعهده داشته است، ساختاری اپیزودیک دارد. این فیلم که بخشی از مجموعه «سرود زندگی» است، به موضوعاتی چون زندگی امام خمینی(ره) در دهه ۴۰ و ۵۰ می‌پردازد. نگارش فیلم نامه «مهمان حبیب خداست» را «سعید نعمت ا…» انجام داده و «پرویز شیخ طادی» بازنویسی آن را به انجام رسانده است.بازیگران دیگری چون مجید علم بیگی، کیوان محمودنژاد، فخرالدین صدیق شریف، محرم زینال زاده، هدایت ا… سجادی، مرتضی ضرابی، ساقی زینتی، مهوش وقاری و آتش تقی پور در کنار عبدالرضا اکبری، در این فیلم ایفای نقش کرده اند. عبدالرضا اکبری که تا چندی پیش مجموعه تلویزیونی «دل نوازان» با بازی وی در حال پخش از سیما بود، در فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی‌در نقش امام خمینی(ره) بازی کرده است.

آزیتا حاجیان پرونده موش و گربه را بست

آزیتا حاجیان بازی در فیلم «موش و گربه»، به کارگردانی «حسن لفافیان» را به پایان رساند. این فیلم که مراحل پایانی صداگذاری و ساخت موسیقی متن را پشت سر می‌گذارد، مضمونی طنز و کمدی دارد. به جز آزیتا حاجیان بازیگرانی ازجمله مرجان شکوفکی، فرمیسک طوفانیان، امیرمحمد زند و انوشیروان ارجمند بازی دارند. آزیتا حاجیان که در فیلم‌هایی چون «آدم برفی»، «باغ فردوس پنج بعدازظهر» و «روبان قرمز» بازی داشته است، با فیلم «کیمیا و خاک» به کارگردانی عباس رافعی به جشنواره فجر امسال می‌آید. حاجیان که این روزها بیشتر فعالیت خود را به آموزش بازیگری در آموزشکده‌های سینمایی معطوف کرده، در چند سال اخیر صحنه تئاتر را به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ترجیح داده است. فیلم «تاکسی نارنجی» با بازی وی هم اکنون بر پرده سینماهای کشور است.