وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

6 نکته درباره تازه‌های دکوراسیون

6 نکته درباره تازه‌های دکوراسیون
1 – طراحان صنعتی در سراسر دنیا به دنبال ارایه روش‌ها و متد‌های جدیدی برای ساخت ابزار و وسایل مورد نیاز در خانه هستند تا از این طریق، علاوه بر ایجاد جاذبه‌های دکوراتیو در مبلمان و اثاثیه، زمینه استفاده بهینه از فضاهای کوچک امروزی را فراهم آورند.
2 – معمولا وقتی وارد خانه‌ای می‌شویم، باید فضایی را طی کنیم تا به اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق کار و یا مطالعه برسیم. جالب است بدانید بیشترین تاثیری که فضا روی ما می‌گذارد، در همان لحظه‌های اول شکل می‌گیرد. بعد کم‌‌کم، چشم شروع به تجزیه و تحلیل فضای خانه می‌کند و این طوری است که ذوق و سلیقه اعضای خانه دست‌مان می‌آید و ریشه‌های فرهنگی آنها خودش را نشان می‌دهد.
3 – اگر ورودی‌ منزل، روشن، وسیع و دلپذیر باشد، حتما با دیدن آن احساس طراوت می‌کنید و اگر تمیز و مرتب باشد، روحیه‌تان شاد و سرزنده می‌شود. با رنگ‌آمیزی روشن و استفاده از آینه، آویزهای لباس و جاکفشی‌ می‌توانید این فضا را بزرگ‌تر و مرتب‌تر نشان بدهید.
4 – اگر در ورودی خانه به‌طور مستقیم روی یک دیوار باز شود، مهمان به هنگام ورود احساس گیجی می‌کند. خوب است روی چنین دیواری، تابلویی نصب کنید که مثلا منظره‌ای زیبا را تصویر کرده باشد، یا کنسول و یا میزکوتاهی را در کنار در ورودی قرار دهید و روی آن چند گلدان بگذارید. این طوری مشکل‌تان تا حد زیادی حل می‌شود.
5 – در طراحی‌های جدید برای ورودی‌های باریک که جایی برای جالباسی و جاکفشی ندارند، از آویزهای دیواری که در زیر آنها لامپ‌هایی تعبیه شده که روشنایی‌شان مکمل نور فضای ورودی است و به این فضا نظم نیز می‌دهد، استفاده می‌شود.
6 – اگر در ورودی خانه، مستقیم به آشپزخانه و یا فضاهای خصوصی مانند اتاق‌خواب باز می‌شود، می‌توانید با قراردادن کتابخانه و یا پارتیشن، فضاها را از یکدیگر تفکیک کنید و مسیر را مطابق میل و سلیقه خودتان به اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی هدایت کنید.