وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدید ترین خبرها از بازیگران سینما و تلویزیون

جدید ترین خبرها از بازیگران سینما و تلویزیون
مهدی هاشمی با آقایوسف می آید
مهدی هاشمی در فیلم سینمایی «آقایوسف»، جدیدترین اثر «علی رفیعی»، نقش اصلی را ایفا می کند. وی هم اکنون مشغول بازی در فیلم «مصائب چارلی»، در کردستان عراق است. گروه سازنده «آقایوسف» این روزها، در حال ساخت دکور هستند. مهدی هاشمی که سال ها از سینما دور بود، هم اکنون فیلم «هیچ» عبدالرضا کاهانی را بر پرده سینماهای کشور دارد. وی در این فیلم نقش آفرینی جذاب و چشمگیری ارائه داده است. وی پس از پایان بازی در فیلم «مصائب چارلی»، به پروژه «آقایوسف» می پیوندد. وی بازی در فیلم های سینمایی «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «همسر»، «شکار خاموش»، «زرد قناری» و «روز کارنامه» و هم چنین مجموعه های تلویزیونی «هزاران چشم»، «سلطان و شبان» و «روزگار قریب» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. دکتر علی رفیعی پس از فیلم «ماهی ها عاشق می شوند» تلاش کرد فیلم جدیدش را کلید بزند. حتی خبر ساخت فیلم نامه های «راز»، «سکوت» و «همه رودخانه ها به دریا می ریزند جز رودخانه من»، توسط وی منتشر، اما در نهایت شرایط برای ساخت «آقایوسف» فراهم شد.

ثریا قاسمی همراه صاحب نامان سینما و تلویزیون
ثریا قاسمی پرونده بازی در مجموعه تلویزیونی «دفترخانه شماره ۱۳» را بست. این سریال که کارگردانی آن را «سیدوحید حسینی» برعهده دارد، دارای مضمونی اجتماعی است. داستان های این مجموعه که در یک دفترخانه ازدواج و طلاق روایت می شود، برگرفته از اتفاقات واقعی است و به بررسی مسائل و مشکلات جوانان می پردازد. به جز ثریا قاسمی بسیاری از بازیگران صاحب نام تلویزیون و سینما ازجمله پوراندخت مهیمن، ملکه رنجبر، کیانوش گرامی، شراره دولت آبادی، داریوش اسدزاده، شمسی فضل اللهی، محبوبه بیات، میرطاهر مظلومی، نفیسه روشن، کمند امیرسلیمانی، سیما تیرانداز، شراره رخام، مهوش افشارپناه، حسین خانی بیگ، عباس محبوب، اکبر رحمتی، فریبا متخصص، چکامه چمن ماه، شیرین بینا، اسماعیل سلطانیان، محسن قاضی مرادی و میکائیل شهرستانی، در «دفترخانه شماره ۱۳» به ایفای نقش پرداخته اند. ثریا قاسمی علاوه بر سینما و بازی در فیلم هایی چون «مارال»، «شام آخر» و «دختر شیرینی فروش»، در مجموعه های تلویزیونی بسیاری حضور داشته است. وی نوروز امسال با فیلم «دعوت» ابراهیم حاتمی کیا میهمان تلویزیون بود.

شهره لرستانی، با «ناجورها» در نیمه راه
شهره لرستانی بازی در فیلم «ناجورها»، به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» را به نیمه رساند. تصویربرداری این فیلم تلویزیونی از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده است و هم اکنون گروه تولید، ضبط صحنه های خارجی «ناجورها» را به پایان رسانده اند. فیلم نامه این اثر که مضمونی کمدی– اجتماعی دارد توسط «بابک کایدان» نوشته شده است و به سفارش موسسه رسانه های تصویری، تهیه و تولید می شود. فیلم «ناجورها» داستان دختر و پسری را روایت می کند که با تغییر ظاهر در رفتار شان قصد دارند مانع اجرای تصمیمات والدین خود شوند. به جز شهره لرستانی دیگر بازیگرانی چون ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی و آناهیتا همتی، نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند. شهره لرستانی با فیلم «لیلی با من است» کمال تبریزی به چهره ای نام آشنا بدل شد و در چند فیلم هنری نیز بازی کرد. اما در سال های اخیر بیشتر در عرصه کمدی های سینمایی و تلویزیونی فعالیت دارد. وی علاوه بر سینما و تلویزیون، در زمینه کارگردانی فیلم کوتاه و تئاتر نیز تجربه هایی را به ثبت رسانده است. لرستانی نوروز امسال با مجموعه تلویزیونی «دارا و ندار» مسعود ده نمکی به تلویزیون آمد.

جواد رضویان و یک لیموترش تلویزیونی
جواد رضویان که کارگردانی فیلم تلویزیونی «لیموترش» را برعهده دارد، تصویربرداری این فیلم را پس از ۱۵ جلسه، به پایان رساند. این فیلم هم زمان توسط سیامک مهمان دوست تدوین می شود. اما هنوز سازنده موسیقی متن آن مشخص نشده است. در فیلم «لیموترش» بازیگرانی چون کتایون امیرابراهیمی، مارال فرجاد، ارژنگ امیرفضلی، حسین محب اهری، هوشنگ حریرچیان، گیتی معینی و احمد پورمخبر ایفای نقش دارند. جواد رضویان علاوه بر کارگردانی در «لیموترش» ایفای نقش داشته است.وی این فیلم را به تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی و به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه اول سیما تهیه و تولید می کند. «لیموترش» داستان جوانی را روایت می کند که بر اثر بروز اتفاقاتی، منجر به ترک محل کارش می شود، اما آشنایی وی با پیرمردی که قرار است از او در خانه پرستاری کند، برایش رخدادهای جالبی را رقم می زند.