وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه : 16 خرداد 1389

فال روز یکشنبه : 16 خرداد 1389
فروردین: امروز شما نیاز دارید كه در زمینه كاری خودتان را مطرح كنید، این اتفاق در صورتی ممكن می شود كه شما ذهنتان را از توجه كردن به یك مسأله شخصی دور كنید كه این مسأله هرچه بیشتر ادامه پیدا كند بیشتر شما را خسته می كند. شما در پنهان كردن اتفاقاتی كه واقعاً پیش آمده مهارت خوبی دارید به صورتی كه دیگران فكر می كنند شما كاری شگفت آور انجام انجام داده اید. تمجیدهایی كه از شما می شود را بپذیرید؛ نیازی نیست كه مسائل پنهانیتان را آشكار كنید.
 

اردیبهشت: مادامی كه شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز كارهایتان را زودتر از موعد تمام كنید. معمولاً شما با تغییر كردن موافق نیستید، اما اكنون تغییر مسیر دادن كار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین كنید كه بیشتر انعطاف پذیر شوید.
 

خرداد: امروز كه ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت كردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می كردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر كرده است، اما نتایج كارهایی كه شما اكنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه كارتان را ببینید.
 

تیر: شاید شما اخیراً دوست دارید كه از هر اتفاقی كه می افتد خبردار شوید، حتی اگر كسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اكنون كه ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشكار شدن هستند. مواظب باشید كه اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی كه واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه كنید، اما تصمیمی نگیرید كه مسیر زندیگتان را تغییر دهد.
 

مرداد: امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینكه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یك حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری كند كه این مسیر در زمینه كاری برای شما بسیار مفید است. قاطی كردن كار و تفرح با یكدیگر همیشه كار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید كه بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.
 

شهریور: شاید شما اكنون ترجیح می دهید كه به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینكه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یك كار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اكنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد كه به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اكنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.
 

مهر: اگرچه شخصی باعث شده است كه شما از انجام دادن وظایفتان نسبت به مادرتان باز بمانید، ولی محتملاً تمام فعالیتهای شما خالصانه است. شما می خواهید  

آبان: اكنون به جای اینكه روی مسائل احساسی شخصی تان فوكوس كنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید كه درگیر یك مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینكه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت كردید، به عقب برنگردید.
 

آذر:
شما معمولاً در مورد نظریات فیلسوفانه آبستره تان صحبت می كنید و این كار را با تعصب شدید انجام می دهید. اما امروز كه ماه از سرتاسر خانه هشتم شما می گذرد، احتمال دارد كه بیشتر در مورد مسائل شخصی صحبت كنید. لازم نیست كه شما از صحبت كردن در مورد احساسهایتان اجتناب كنید، حتی اگر این آشكار سازیِ احساسات شما را ناراحت كند. به مسائل حاشیه ای بپردازید؛ احساسهای شما بیشتر از هر چیز دیگری در خود شناسی به شما كمك خواهند كرد.
 

دی: اگر شما از نظر عاطفی فردی حساس هستید، به شما پیشنهاد می شود كه بیشتر شنونده باشید، سعی نكنید كه همه چیز را در زندگیتان ثابت نگه دارید. فقط گوش بدهید. عقیده اشتباه شما این است كه فكر می كنید حتماً باید صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده و اثبات كنید و این كار فقط ناامیدی و نارضایتی در پی خواهد داشت. برای شما خیلی سخت است كه فقط به مسائل دیگران توجه كنید، اما امروز این كار یكی از هدفهای شماست.
 

بهمن: امروز به جای اینكه در مورد استعدادها و طرز فكر منحصر به فردتان با دیگران سخن بگویید، عاقلانه است كه به فعالیت كردن بپردازید و هنگامی كه دیگران در مورد فعالیتهایشان به شناخت رسیده اند به آنها اجازه بدهید كه در این میان نقش اساسی ایفا كنند. حتی اگر شما نقش مهمی در موفقیت دیگران داشته باشید، این حمایت شما برای آنها اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ احتمال دارد این كاری كه شما می كنید باعث شود از جاییكه اصلاً انتظارش را ندارید موقعیت خوبی برای شما به وجود آید.
 

اسفند: شما امروز به تفكرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینكه شما از آنچه كه خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشكار كردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینكه بین مقدار ریسكی كه با آشكار كردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی كه تجربه خواهید كرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره