وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 31 خرداد 1390

فال و طالع بینی روز سه شنبه 31 خرداد 1390
فروردین:
شما گاهی اوقات قبل از اینكه مسیر خود را بررسی كنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این كار فقط می تواند این باشد كه شما به مسیری كه برگزیده اید كاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست كه شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می كنید. اكنون زمان آن فرا رسیده كه دقیقتر به جهان نگاه كرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا كنید.
 
اردیبهشت:
به جای اینكه با تصمیمات تزلزل ناپذیر خود نظر دیگران را جلب كنید — كاری كه شما اغلب خوب از عهده اش بر می آیید– در روش كارتان تغییری ایجاد كنید. شاید این كار برای شما مفید باشد و باعث شود مدتی را با آرامش سپری كنید. اگر شما از این روش جدید ناراضی بودید، آن وقت می توانید روشتان را تغییر دهید. اما اگر شما مسیری را كه برگزیده اید دوست داشتید، می توانید شادمانه به راهتان ادامه بدهید.
 
خرداد:
امروز احسااست ناراحت كننده شروع به ظاهر شدن كرده اند به طوری كه شما ارزو می كنید زمان خوشی كه از دست رفته فرا برسد. كج خلفی نكیند، برای اینكه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یك مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل كه این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فكر نكیند كه دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اكنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی كنید. به زودی نتیجه كارهایتان را خواهید دید.
 
تیر:
اگرچه ممكن است احساس كنید شخصی كه بهتان بسیار نزدیك است در برابر شما مقاومت می كند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشكل انگشت بگذارید. دیگران در حالی كه در مقابل این درك شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینكه بخواهید از عمق یك مشكل سر در بیاورید، مدتی صبر كنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این كار دست پیدا خواهید كرد.
 
مرداد:
اگر شما درباره افكارتان صحبت نكنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افكارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست كه شما از تحریك كردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلكه فقط به این معنا است كه شما نمی توانید بفهمید كه برای محو كردن زخمهای كهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه كاری خوب است. اما راهی پیدا كنید كه بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی كه می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.
 
شهریور:
امتحان كردن فرضیه های شما در مورد كار و تفریح امروز می تواند یكی از ارتباطات مهم را روشن كند. اگر شما عضوی از یك گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد كه بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد كنید. از بحث كردن با دوستتان در مورد چیزهایی كه شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این كار می تواند شما را به یكدیگر نزدیكتر كند.
 
مهر:
امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یك چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می كنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فكر می كنید كه اگر الان به آنها كمك كنید بعداً خواهید توانست به آنها تكیه كنید. به هر دلیلی كه شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیكه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یك نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.
 
آبان:
پلوتو، یعنی سیاره بخت شما، آنقدر كه دیگران فكر می كنند ترسناك نیست. امروز هنگامی كه خورشید به سمت ظلمات و تیرگی پرتوافشانی می كند، شما شانس دیدن چیزهایی را دارید كه معمولاً خارج از دسترس شما بودند. به جای اینكه از چیزهایی كه پوشیده باقی مانده اند هراس داشته باشید، اكنون می توانید با یاری آنچه كه آموخته اید كارتان را انجام دهید. زمانی كه شما می خواهید با توجه به یافته های جدیدتان نقطه نظرات خود را تغییر دهید، قدرت شما افزایش پیدا می كند.
 
آذر:
امروز می تواند برای شما روزی باشد كه تغییرات عاطفی ای كه سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تكاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی كه كرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم كامل نیست. در حالیكه كارهایی را قبلاً متوقف كرده بودید دوباره شروع می كنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.
 
دی:
امروز شما وقتی كه دیگران با شما مثل قبل رفتار می كنند احساس می كنید كه تحت فشار قرار گرفته اید، گویی كه یه این دلیل یك چنین اتفاقی می افتد كه آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متكبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید كه تا قبل از اینكه با تغییراتی كه در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید كارهای را كه جدیداً شروع كرده اید را تكمیل كنید.
 
بهمن:
شما دوست ندارید وقتی كه احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع كنید، برای اینكه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور كامل تلاش كنید به حد كافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید كه موضوعی هست كه حاضرید به خاطرش هر كاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید كه منطق خشك صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع كنید.
 
اسفند:
حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی كه در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می كند، ممكن است مجبور شوید به اعماق تاریك یك شب نفوذ كنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری كه در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینكه تصمیم مهمی بگیرد صبر كنید تا ببینید كه چه اتفاقی می افتد.