وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد عصبانی خود و خانواده‌اش را به آتش کشید

مرد عصبانی خود و خانواده‌اش را به آتش کشید
در پی اختلاف خانوادگی در كرمان، مرد عصبانی با آتش‌كشیدن خانه، مرگ خود و 2 عضو خانواده‌اش را رقم زد.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 4 بامداد جمعه، یكی از شهروندان محله‌ای در مركز شهر كرمان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از وقوع آتش‌سوزی در خانه یكی از همسایه‌ها خبر داد و برای نجات آنها تقاضای كمك كرد.

ماموران آگاهی كرمان با اطلاع از موضوع، همراه ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در مدت زمان كوتاهی موفق به اطفای حریق شدند.

ماموران در بررسی خانه ـ محل حادثه ـ با پیكرهای مرد صاحبخانه و دختر 10 ساله وی در یكی از اتاق‌ها روبه‌رو شدند و در اتاق دیگر نیز پیكر نیمه‌جان مادر خانواده را مشاهده كردند كه به سختی نفس می‌كشید.

اجساد پدر و دختر به پزشكی قانونی منتقل شد و زن مصدوم نیز به بیمارستان انتقال یافت، اما پس از چند ساعت تلاش پزشكان، این زن نیز در جدال با مرگ تسلیم شد.

كارشناسان آتش‌نشانی راز گشودند

سرهنگ پریور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كرمان درباره این پرونده به خبرنگار ما گفت: كارشناسان آتش‌نشانی در بررسی‌های اولیه محل حادثه نظر دادند كه خانه را با پاشیدن نفت آتش زده‌اند و احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی وجود دارد.

سرهنگ پریور یادآور شد: در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد زن فوت شده و شوهرش از ماه‌ها قبل با یكدیگر مشاجره و اختلاف داشته‌اند و دختر 10 ساله هم تنها شاهد این اختلاف‌ها بوده است. در ضمن همسایه‌ها قبل از وقوع حادثه، صدای مشاجره و التماس‌های زن جوان و فرزندش را شنیده‌اند.

مادر و كودك، قربانی خشم پدر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كرمان تصریح كرد: با به دست آمدن این اطلاعات، شواهد نشان می‌دهد مرد خانواده خود و 2 عضو خانواده‌اش را قربانی خشمش كرده است. تحقیقات كارآگاهان جنایی آگاهی كرمان برای رازگشایی از مرگ این خانواده 3 نفره ادامه دارد.