وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتهام عجیب آمریكا علیه ایران

اتهام عجیب آمریكا علیه ایران
آمریكا باز هم اتهامی عجیب را به ایران وارد كرد.پیتر بروكس، دستیار معاون سابق وزیر دفاع آمریكا مدعی شده: «مسافرانی كه ایران یا سوریه به ونزوئلا بیایند ممكن است عناصر امنیتی – جاسوسی، اعضای سپاه پاسداران، نیروهای سپاه قدس یا حتی از حزب‌الله لبنان باشند.»
 
به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان،‌ وزارت امور خارجه آمریكا اعلام كرده مسافران خط هوایی «تهران – دمشق – كاراكاس » هنگام ورود به ونزوئلا تحت نظارت بین‌المللی فرودگاهی قرار نمی‌گیرند. پیش از این وزارت امور خارجه آمریكا به همراه «الیوت اینجل» نماینده دموكرات در مجلس نمایندگان آمریكا سوالاتی را درباره پروازهای شركت ملی هواپیمایی ونزوئلا به دمشق و تهران مطرح كرده اند.
 
وزارت خارجه آمریكا در گزارش 2009 خود درباره تروریسم در ادعاهایی گستاخانه اعلام كرد: «هوگو چاوز،رئیس‌جمهور ونزوئلا تقویت روابط با ایران را ادامه می‌دهد و ایران یكی از كشورهای حامی تروریسم است.»وزارت خارجه آمریكا در گزارش سال 2007 خود درباره تروریسم نیز سوالاتی را درباره هویت مسافرانی كه از ایران و سوریه به ونزوئلا سفر می‌كنند، مطرح كرده بود.
 
براساس این ادعا، یكی از مسافرانی كه در سال 2007 از خط هوایی تهران – دمشق – كاراكاس استفاده كرده بودعبدالقادراست كه آمریكا در ماه جاری، وی را متهم به برنامه‌ریزی برای منفجر كردن خطوط لوله سوخت رسانی در فرودگاه بین‌المللی جان اف كندی نیویورك كرده است.
 
عبدالقادر در هواپیمایی بازداشت شد كه قرار بود به سمت كاراكاس پرواز كند و از آنجا عازم تهران شود. از سوی دیگر برناردو آلفاریز هریرا «سفیر ونزوئلا در واشنگتن» در واكنش به این موضوع گفت: ونزوئلا با كشورهایی كه روابط دیپلماتیك با آنها به نیم قرن می‌رسد، خط پروازی برای جابه جایی مسافران برقرار كرده است، چرا باید این موضوع زیر سوال برود؟
 
سفیر ونزوئلا در بیانیه‌ای اظهار داشت: چیز غیرطبیعی در این خط پروازی وجود ندارد چرا این موضوع باید نگران‌كننده باشد؟
 
اگر یكی از كارمندان آمریكایی می‌خواهد این خط هوایی را از نزدیك مشاهده كند من شما را تشویق می‌كنم كه سفر با این خط پروازی را تجربه كند.