وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با سرویس جدید گوگل در لحظه جستجو کنید

با سرویس جدید گوگل در لحظه جستجو کنید
سرویس جستجوی جدید گوگل به شما امکان می‌دهد در لحظه جستجو کنید و لحظه به لحظه جریان یک موضوع داغ را دنبال کنید. حتی گوگل خودش موضوعاتی که بخواهید را برایتان دنبال می‌کند و شما را هم در جریان می‌گذارد

گوگل سرویس جدیدی به نام ریل‌تایم (RealTime) به موتور جستجوگر خود اضافه کرده که در حال حاضر، در این آدرس قابل دستیابی است اما گفته می‌شود در آینده نزدیک روی صفحه اصلی گوگل هم قابل استفاده خواهد بود. چه چیزی باعث شده که گوگل احساس کند به نوع تازه‌ای از جستجو در دنیای مجازی نیاز است؟

با توسعه استفاده از اینترنت و بالا رفتن کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند توییتر، اطلاعات موجود روی اینترنت در هر لحظه تغییر می‌کنند و موضوعات داغی وجود دارند که در هر لحظه نظرات،‌ خبرها، تصاویر و …. بیشتری به آن‌ها لینک می‌شود. با این روند، جستجو در این خبرهایی که در لحظه به روز می‌شوند، نیاز به سیستم جستجوی تازه‌ای دارد.

بر اساس گزارش تلگراف، گوگل این نیاز را احساس کرده و در سرویس تازه خود امکانات جدیدی را اضافه کرده است. در این سرویس شما می‌توانید منطقه خاصی را انتخاب کنید و از تازه‌ترین رویدادهای آن منطقه باخبر شوید. بنابراین اگر قصد دارید مثلا به پاریس سفر کنید،‌ می‌توانید تازه‌ترین توییت‌های پاریس را دنبال کنید و دقیقا بدانید که همین حالا آن‌جا اوضاع چه‌طور است.

به علاوه می‌توانید بحث‌های داغ اینترنتی را هم دنبال کنید. می‌توانید لحظه به لحظه از خبرهای تازه در مورد موضوعی که انتخاب کرده‌اید باخبر باشید. حتی می‌توانید از گوگل بخواهید که خودش موضوع را دنبال کند و هر وقت خبر تازه‌ای بود، از طریق ای‌میل شما را هم در جریان بگذارد.

نگرانید که صندوق پستی اینترنتی‌تان از این قبیل ای‌میل‌هایتان پر شود؟ خب می‌توانید به گوگل بگویید که چند روز یک‌بار یا در روزهای مشخصی از هفته برایتان از این جور ای‌میل‌ها بفرستد.