وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رانندگی عجیب دختر تهرونی سوژه شد (عکس)

رانندگی عجیب دختر تهرونی سوژه شد (عکس)
به گزارش ایران ناز: برخی ها به شوخی از رانندگی کردن خانمها ایراد میگیرند و برخی اصطلاحات عامیانه در مورد رانندگی زنها در کوچه و بازار شنیده میشود. یک خانم راننده تهرانی حادثه ای رقم زد که هم خوش در این حادثه دچار آسیب شد و هم به خودروهای پارک شده در یک خیابان صدمه واردکرد.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه سواری ال90 در خیابان فرعی پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری خبر داد. سید جلال ملکی گفت:
 
رانندگی عجیب دختر تهرونی سوژه شد (عکس)
 
به دنبال اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 11:32 چهارشنبه ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در گلبرگ شرقی خیابان امین اعزام کرد.وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری «ال90» به دلیل نامعلومی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری که در حاشیه خیابان پارک شده بودند واژگون شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن راننده زن این خودرو در کابین اظهار کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و سوخت خودرو و ایمن سازی محل عملیات خود برای خارج کردن راننده  آن به نام «مریم – خ» 42 ساله را آغاز کرده و پس از مدتی وی را خارج کرده در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود.
 
به عوامل اورژانس تحویل دادند. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه خیابان در ساعت 12 به عملیات خود خاتمه دادند. به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره