وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز تهيه راتاتوييی فرانسوی

طرز تهيه راتاتوييی فرانسوی

طرز تهيه راتاتويی فرانسوی

در این بخش از ایران ناز طرز تهیه غذایی فرانسوی و بسیار خوشمزه که یکی از غذاهای مورد علاقه ی گیاهخواران و منطبق بر رژیم وجترین هاست را به شما آموزش میدهیم . این غذای گیاهی و سالم و بسیار خوشمزه راتاتویی نام دارد و فرانسویست با ما در ایران ناز همراه باشید .زمان آماده سازي 15 دقيقه، زمان پخت 45 دقيقه . براي 2 نفر

 

مواد لازم

 

بادمجان بزرگ 3 عدد
سير 2 حبه
پياز 1 عدد
فلفل دلمه اي 1 عدد
گوجه فرنگي 3 عدد
تخم مرغ 2 عدد
رب گوجه 2 قاشق غذاخوري
پودر آويشن 1 قاشق چايخوري
نمك و فلفل مقدار لازم

 

طرز تهيه راتاتوييی فرانسوی

 

طرز تهيه :

 

بادمجانها را پوست کنده و خرد کنيد. سپس روي آنها نمک پاشيده 1 ساعت در يخچال بگذاريد تا تلخي و اب اضافه آن گرفته شود. پس از اين مدت بادمجانها را آبکشي کنيد و با دست فشار دهيد تا اب اضافي اش خارج شود.

 

سيرها و پياز را خرد کنيد و در روغن تفت دهيد تا نرم شوند. سپس فلفل دلمه اي را خرد کنيد و اضافه نماييد ، تفت دهيد تا فلفل دلمه اي هم نرم شود. سپس از روي حرارت برداريد.

 

ته ماهيتابه مقدار کمي روغن بريزيد و بادمجان ، گوجه فرنگي خرد شده ، مخلوط پياز و فلفل دلمه اي را در ظرف بريزيد و روي آن کمي پودر آويشن ( يا هر سبزي معطري که دوست داريد ) ، نمک و فلفل بپاشيد.

 

رب گوجه فرنگي را با يک قاشق روغن تفت دهيد سپس 1/2 ليوان آب و کمي آبليمو به آن اضافه کنيد و روي تمام مواد بدهيد. ماهتابه را روي حرارت ملايم قرار دهيد و در ان را بگذاريد تا وقتي که آب مواد کشيده و پخته شود. در پايان نيز تخم مرغ ها را روي راتاتويي بشکنيد و پس از اينکه اماده شد سرو کنيد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش طرز تهیه پیتزا رولی

 

آموزش تهیه کوکوی به مخصوص گیاهخواران

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره