وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مجازات وحشتناک برای این پسر به جرم متلک

مجازات وحشتناک برای این پسر به جرم متلک

 مجازات سنگین برای پسر جوان به جرم متلک گفتن

 

متلک گفتن به دخترها برای این پسر جوان گران تمام شد ! یک پسر جوان وقتی نتوانست جلوی چشم چرانی و هوس بازی خود را بگیرد و به دختر زیبا و جوانی متلک گفت تصورش را هم نمیکرد به مجازات این جرم به قطع زبان محکوم بشود ! به گزارش ایران ناز  در یکی از خیابان های شهر العقبه در جنوب اردن پسری به  دختر جوانی متلک گفته بود که قاضی قانون نانوشتۀ قبایل این کشور مجازات بُریدن زبان را برای وی تعیین کرد.
 

به گزارش ایران نازجوانی در یکی از خیابان های شهر العقبه در جنوب اردن به یک دختر متلک گفته بود که قاضی قانون نانوشتۀ قبایل این کشور مجازات بُریدن زبان را برای وی تعیین کرد ولی این جوان با وساطت های بسیار از مجازات نجات پیدا کرد.

 

مزاحمت برای زنان مزاحمت برای دختران مزاحم نوامیس مزاحم زنان متلک پرانی متلک زندگی در اردن اخبار اردن این جوان در مقابل رهایی از مجازات بریدن زبانش، باید غرامتی به ارزش ۴۰ هزار دینار (۵۶ هزار دلار) و یک دستگاه خودرو به قبیله آن دختر بدهد.

 

اختلافات و کشمکش های قبایل دختر و پسر به درگیری مسلحانه کشیده شده بود که سرانجام قاضی قانون نانوشتۀ قبایل اردن حکم به بریدن زبان پسر داد. قبایل اردن برای حل اختلافات خود به قاضی خاص خود مراجعه می کنند. مراجعه به قاضی قبایل آداب و رسومی کهن در اردن است که همچنان اجرا می شود و قاضی براساس عُرفی که قانون نانوشتۀ قبایل این کشور است ، حکم خود را صادر می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

پسری که با متلک گفتن دختری لاغر شد!! (عکس)

 

عاقبت مرد جوان به خاطر متلک گفتن به خانم ورزشکار (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره