وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدت زمان یک رابطه جنسی داغ چقدر است؟

مدت زمان یک رابطه جنسی داغ چقدر است؟

مدت زمان یک رابطه جنسی داغ چقدر است؟

 

یکی از مهمترین رابطه بین زن و شوهر رابطه جنسی میباشد در ذهن تعداد زیادی از همسران سوال پیش می‌آید که یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر باید چند دقیقه به طول بینجامد؟ اگر همسران از هم آغوشی باهم مسرور و خرسند باشند, چشمشان رابه روی تعداد زیادی از خطاهای یک دیگر خواهند بست. یک رابطه جنسی ایده آل در دوران کوتاه رخداد نمی افتد.

 

کمیت در رابطۀ جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد, رضایت بخش نیست. یک آمیزش ایده آل حداقل نیم ساعت وقت میخواهد. لذت جنسی یک لذت بسیار تاثیرگذار و مفرح است نباید کوتاه ودر حد رفع نیاز باشد.

 

در واقع طولانی و مسرت بخش بودن آن از نشانه هاي رضایت جنسی است. متنوع کردن فعالیتهای جنسی سبب طولانی تر شدن رابطه خواهد شد.در تعداد زیادی از اوقات ممکن است حوصله ي یک آمیزش طولانی را نداشته باشید اما بعد از نوازشها و تحریکات اولیه این حوصله و میل هم ایجاد خواهد شد.

 

چگونه دوران رابطه جنسی را بیشتر کنیم
گاهی هر چه دوران تحریک و نوازشهای مثلاً الکی بیشتر باشد, رابطه ي بهتری شکل خواهد گرفت پس برای آغاز عجله نداشته باشیداما اگر آدم کم حوصله اي باشید و همسر شما بداند که صبر شما کم است یا تندخویی و رفتاری عصبی دارید به طول مدت رابطۀ جنسی امید نداشته باشید.

 

در واقع لازم است, طوری با گشاده رویی و علاقه تمایلتان را نشان دهید تا همسرتان هم با خیال آسان همه ی ي خواسته هایش را مطرح کند.باید بتوانید بخشهای مختلف و متنوعی از بازی و نوازش و تماس رابا هم تجربه کنید.

 

وقتی حوصله می‌کنید ودر مهلت مناسب باهم یک رابطه ي دوران بر را تجربه می‌کنید به خوبی از لذتهای هم آغوشی لبریز و به برترین شکل ارضا خواهید شد. این ارضای کافی و کامل, هم اخلاق تان رابه لحاظ فیزیولوژیستی بهتر می‌کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزایش می‌دهد.

 

برای طول دادن یک رابطه اول باید مهلت و محل مناسب وجود داشته باشد. مثلاً لازم است که از خواب رفتن بچه ها مطمئن باشید. در مرحله ي بعد لازم است که آرامش داشته باشید و رفتارهایتان با عجله و اضطراب نباشد تا همسرتان هم پریشان نشده و آمیزش تان دستپاچه و نصفه و نیمه تمام نشود.

 

در آغاز رابطه طوری وانمود کنید که نیت دارید با همسرتان به اصطلاح ور بروید. مخصوصا اگر همسرتان تمایل نشان نمی‌دهد یا فکر می‌کنید, مخالف است این روش خوبی است.طوری وانمود کنید که اصلا نیت رابطه جنسی ندارید, فقط می‌خواهید از روی عادت و شیطنت کمی با او ور بروید. دراین صورت او مخالفت نشان نخواهد داد.

 

شما هم مهلت بیشتری برای تحریک کردن خواهید داشت. گاهی هر چه دوران تحریک و نوازشهای مثلاً الکی بیشتر باشد, رابطه ي بهتری شکل خواهد گرفت پس برای آغاز عجله نداشته باشید. اگر مرد هستید و با همسرتان بازی می‌کنید از دیر ارضا شدن او خسته نشوید بلکه این دوران را حتی با شیطنتهای خودتان طولانی تر کنید.

 

به مرور طول دوران شما را هم وسوسه ي بیشتری خواهد کرد و برای لذت بردن هر چه بیشتر آماده می‌کند.وقتی حوصله میکنید ودر مهلت مناسب باهم یک رابطه ي دوران بر را تجربه میکنید به خوبی از لذتهای هم آغوشی لبریز و به برترین شکل ارضا خواهید شدوقتی تحریک و تمایل در هردو طرف بالا گرفت, رابطه رابه سوی فرود و نهایت نبرید.

 

بلکه سعی کنید, بازیهای مختلف و مهیجی را وارد رابطه کنید. تماس دهانی و نوازش قسمتهای مختلف … هر کدام می‌تواند چند دقیقه دوران رابه خود اختصاص دهد. و همه ی ي این ها باید قبل از ارضا شدن هردو طرف صورت بگیرید.

 

وقتی یکی از همسران ارضا شد, دیگر ادامه ي بازی کار سخت و ناراحت کننده اي خواهد بود پس ضرورت دارد, ارضاء هردو طرف به طول بیفتد. یعنی زود ارضائی و زود انزالی با رعایت هاي لازم برای هیچ کدام از طرفین رخداد نیفتد.

 

ایران ناز دوران که طولانی شود و تحریک ها موثر واقع شوند, هر اقدامی از لذت دوچندان و بیش از حد توقع برخوردار خواهد شد. پس زود میدان را خالی نکنید و حوصله داشته باشید تا این رخداد برای شما هم بیفتد.

 

بنابر این به کمیت رابطۀ جنسی دقت داشته باشید و سعی کنید هر از گاهی یک رابطۀ مفصل با همه اجزا و بخشهای متنوع آنرا تجربه کنید و قلب و روحتان را از یک لذت حلال سرشار کنید. دراین صورت قطعا یک قدم در مسیر تفاهم و صمیمیت درخانواده هم برداشته اید

 

مدت زمان یک رابطه جنسی داغ چقدر است؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره