وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ناسا وجود داشتن موجودات فضایی را تایید کرد (فیلم)

ناسا وجود داشتن موجودات فضایی را تایید کرد (فیلم)

ناسا وجود داشتن موجودات فضایی را تایید کرد

 

به گزارش ایران ناز پس از انتشار موج گسترده ای از کلیپ و فیلمهای مربوط به مشاهده موجودات فضایی در نزدیکی خورشید ،  فعالیتهای موجودات بیگانه در فضا و بالا رفتن رویت یوفوها ، ناسا نیز تایید کرد که موجودات فضایی وجود دارند

 

قبل از این نيز دانشمندان روسي اعلام کرده بودند که سال 2031 سال ملاقات با فرازميني ها خواهد بود. به گزارش ایران ناز اشيا پرنده ناشناس کروي شکل درخشان، که در آسمان سراسر جهان مانور مي دهند. به نظر مي رسد آنها همه جا حضور دارند. از آسمان ژاپن، روسيه،چين، انگليس، آمريکا و فرانسه تا فضا . ويدئو ها و تصاوير زيادي تاکنون از آنها تهيه و منتشر شده است. اما آيا واقعا آنها فرازميني ها هستند؟

 

برخي آنها را يک نيروي سري آمريکا مي دانند. بله. آمريکا داراي يک پايگاه سري موسوم به 51 است که گفته مي شود بارها و بارها در اطراف آن اشيا کروي شکل درخشان مشاهده شده اند. اما پرسش اينجاست اگر تمام اينها متعلق به آمريکايي هاست، آنها در آسمان دشمن ديرينه خود و ديگر ابرقدرت جهان يعني روسيه چه مي کنند؟! چرا دانشمندان روسي نيز تاييد کرده اند که دهه هاي آينده انسان با فرازميني ها ملاقات خواهد کرد؟

 

در اين ميان هستند کساني نيز که آنها را موجودات فضايي مي دانند. اين دسته بر اين باورند که در اين جهان پهناور، انسان تنها موجود هوشمند نيست و موجودات هوشمند ديگري نيز به جز انسان وجود دارند.

 

اما به تازگي ناسا يا آژانس فضايي آمريکا با افشاي گزارشي محرمانه تلويحا وجود موجودات فضايي در سيارات دور را تاييد کرده است.

 

يکي از محققان ارشد ناسا نيز اعلام کرده که در آينده با موجودات فضايي ديدار خواهيم کرد. اين در حالي است که پيشتر نيز دانشمندان روسي اعلام کرده بودند که سال 2031 سال ملاقات با فرازميني ها خواهد بود.اين مطلب به بهانه انتشار اخباري مبني بر مشاهده اشياء نوراني در آسمان تهيه و تنظيم شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

 

تلاش موجودات فضایی برای ارتباط با انسانها

 

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

 

فیلم تکاندهنده موجودات فضایی در کنار خورشید +عکس

 

جنجال دیده شدن فضایی ها در آسمان کانادا و مکزیک

 

جنجال آتش گرفتن بشقاب پرنده فضایی در آسمان +عکس

 

جنازه یک زن در مریخ کشف شد +عکس

 

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

 

کشف موجودی شبیه به مار در کره ی مریخ (عکس)

 

پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

 

کشف آدم فضایی مسلح در مریخ + عکس

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره