وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابزارهای مورد نیاز برای آموزش تاتو

ابزارهای مورد نیاز برای آموزش تاتو

آرایش و زیبایی ابرو در این روزها بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. در همین راستا روش‌های زیبایی ابرو نیز به سرعت در حال پیشرفت هستند، به طوری که در حال حاضر هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند به راحتی به ابروهای رویایی خود دست پیدا کند.

 

از این رو، آموزش تاتو، آموزش فیبروز و آموزش لیفت ابرو از جمله آموزش‌هایی در صنعت آرایشگری هستند که امروزه علاقه مندان و مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرده اند.

 

آموزشگاه های بسیاری دوره های آموزشی مربوط به این رشته ها را برگزار می‌کنند اما در این میان، کسانی که در آموزشگاه های معتبر آموزش دیده‌اند و از ابزارهای مناسب و با کیفیت استفاده می‌کنند، می‌توانند در این شغل حرفه ای‌تر ظاهر شوند.

 

لذا در این مقاله قصد داریم در خصوص ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش تاتو صحبت کنیم.

 

در آموزش تاتو چه ابزارهایی مورد نیاز است؟

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، در آموزش تاتو نیاز است تا علاوه بر داشتن تخصص و مهارت، از وسایل مناسب نیز استفاده کنید. عده‌ای از آرایشگران از ابزار بی کیفیت و ارزان استفاده می‌کنند که این امر می‌تواند بر کیفیت کار آن‌ها تاثیر منفی گذاشته و وجهه شغلی آن‌ها را زیر سوال ببرد.

 

اما به طور کلی برای اینکه یک تاتو کار حرفه‌ای شوید، ابتدا باید ابزار و لوازم مورد نیاز آن را تهیه کنید. تاتو به طور کلی به تاتوی صورت (میکروپیگمنتیشن) و تاتوی بدن تقسیم می‌شود که هرکدام ابزار خود را دارند.

 

ابزارهای مورد نیاز برای آموزش تاتو

 

ابزار مورد نیاز برای تاتوی صورت:

. خط کش چسبی تاتو

. رنگ تاتو

. سوزن های یک بار مصرف

. ماده بی‌حس کننده

. دستگاه مخصوص میکروپیگمنتیشن

. پاک کننده و ترمیم کننده

 

ابزارهای مخصوص تاتوی بدن:

. دستگاه تاتو برای خط کشیدن

. دستگاه تاتو برای سایه زدن

. جوهر تاتو

. پدال پایی

. کرم بی‌حس کننده

. سوزن تاتو

. استریلیزه کننده سوزن تاتو

. کاپ جوهر تاتو

. شابلون کاغذ پوستی

 

در رشته فیبروز ابرو نیز می‌توان از ابزار تهیه شده برای تاتوی صورت استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که این دو مورد تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند.

 

برای مثال، برای فیبروز ابرو از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود که تفاوت زیادی با رنگ ابرو نداشته باشد.از این رو ابروها با روش فیبروز حالت طبیعی خود را حفظ می‌کنند. این در حالی است که برای تاتو این مورد صدق نمی‌کند.

 

به طور کلی رشته تاتو، و فیبروز ابرو تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

تاتو ابرو:

در تاتوی ابرو به کمک سوزن‌های خاصی، رنگدانه های مصنوعی را به لایه‌های زیرین پوست وارد می‌کنند. تاتو عموما به کمک دستگاه‌های خاصی انجام می‌شود.

 

هر اندازه فشار دست در زمان انجام تاتو بیشتر باشد، رنگ نیز به لایه‌های عمیق تری نفوذ می کند. در تاتو ابرو، رنگ به صورت کامل در ناحیه مشخص شده به صورت یکنواخت پخش خواهد شد.

 

برای تاتو کردن ابرو از شابلون‌های مخصوصی استفاده می شود تا ابروها به خوبی با هم قرینه شوند. همچنین برای اینکه مشتری در زمان تاتو راحت باشد و درد زیادی را تحمل نکند، از انواع کرم‌های بی حس کننده نیز استفاده می‌شود.

 

ابزارهای مورد نیاز برای آموزش تاتو

 

فیبروز ابرو:

در آموزش فیبروز از قلم‌های مخصوص استفاده می‌شود تا بتوان رگه‌هایی همانند موهای طبیعی ابرو در راستای رویش موهای ابرو بر روی پوست ایجاد کرد.

 

این روش یکی از زیرمجموعه های روش میکروبلیدینگ است و عموما حالت طبیعی به چهره می بخشد. برای انجام فیبروز یا هاشور ابرو از قلم های مخصوصی استفاده می‌شود که بر روی سر آن یک تیغ مخصوص وجود دارد.

 

رنگ هایی که در روش فیبروز ابرو به کار می روند شباهت بسیاری به رنگ طبیعی ابرو دارند. اگر این روش به درستی انجام شود می‌تواند تا یک سال نیز بر روی صورت باقی بماند.

 

ابزار مورد نیاز برای فیبروز ابرو:

. قلم خارج از مرکز

. قلم دستی نقره سنگین

. سوزن سر کج

. سوزن یک بار مصرف

. خط کش قرینه ساز ابرو

. رنگ فیبروز

 

معرفی آموزشگاه رز سرخ:

در حال حاضر آموزشگاه های بسیاری دوره های آموزشی آرایشگری مثل آموزش کاشت ناخن، آموزش لیفت و لمینت مژه، آموزش تاتو و … را به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می‌کنند.

 

اما برای اینکه بهترین دوره آموزشی را بگذرانید و بتوانید با مهارت کامل وارد بازار کار شوید، باید در انتخاب آموزشگاه بسیار دقت کنید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که تمام پروتکل های استاندارد را برای هنرجویان خود در نظر می گیرد.

 

به همین منظور، ما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را با بالاترین استانداردها و بهترین و باکیفیت‌ترین ابزار برگزار می ‌کند.

 

بنابراین شما می‌توانید پس از اتمام دوره با آمادگی کامل کسب و کار خود را شروع کنید. از جمله مزایای شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه رز سرخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

. رز سرخ از ابزار به روز و باکیفیت استفاده می کند تا هنرجویان بتوانند با نحوه فعالیت آنان آشنا شوند.

 

. دوره ها را به صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود تا علاقه مندان بدون پیش نیاز خاصی بتوانند مهارت و تخصص لازم را به دست آورند.

 

. امکان رفع اشکال و تمرین در دوره های آموزشی وجود دارد. لذا هنرجویان می توانند با چالش های موجود در زمان کار آشنا شوند.

 

. این آموزشگاه از اساتید برجسته استفاده می کند که تخصص و مهارت لازم را برای آموزش های بروز داشته باشند.

 

. مدارک معتبر داخلی یا خارجی ارائه می دهد تا هنرجویان بتوانند با رزومه کامل تری وارد بازار کار شوند.

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.