وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یازده زن اسیر هوس‌های شیطانی پنج تبهكار

 

سه مرد و دو زن كه با آبمیوه مسموم به شكار زنان می‌پرداختند، درحالی از سوی پلیس دستگیر شدند كه كلكسیونی از جرایم مختلف نیز در پرونده‌شان به چشم می‌خورد.

 

تلاش برای دستگیری اعضای شبكه، همزمان با شكایت زن جوانی مبنی بر سرقت اموالش از سوی یك راننده مسافربر شخصی، از سوی كارآگاهان كلید خورد.

 

شاكی به مأموران گفت: چند روز قبل، از شهرستان به تهران آمدم تا برای خرید به بازار بروم. وقتی در حوالی ترمینال سوار خودروی مسافربر شدم، به راننده گفتم مسیرها را بلد نیستم و خودتان مرا به بازار برسانید. راننده نیز با خوشرویی گفت: «فقط اگر اشكالی ندارد، من سر راه یك امانتی به همسرم بدهم، بعد شما را به بازار برسانم.» من هم پذیرفته و دقایقی پس از آن‌كه به محله‌ای خلوت رسیدیم، راننده وارد خانه‌ای شد. همان موقع زنی جوان با خوشرویی و درحالی كه یك لیوان شربت در دست داشت، از خانه خارج شد و به طرفم آمد. من نیز وقتی شربت را خوردم، ناگهان سرم گیج رفت و بیهوش شدم. چند ساعت بعد وقتی به هوش آمدم، خودم را در یكی از خیابان‌های خلوت جنوب شهر روی زمین دیدم، درحالی كه طلاها، پول‌های نقد و تلفن همراهم نیز سرقت شده بود.

 

پس از شكایت این زن، پرونده با دستور قاضی سلیمانی – سرپرست شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی – در‌اختیار كارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

به‌دنبال تحقیقات و تجسس‌های شبانه‌روزی، سرانجام كارآگاهان با كمك شاكی و سرنخ‌های به‌دست آمده خانه مورد نظر را در خیابان مولوی شناسایی كرده و پس از چند روز تعقیب و مراقبت، مرد 25 ساله را هنگام ورود به خانه دستگیر كردند.

 

وی پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی به سرقت از زن جوان اعتراف كرد و گفت: من و دوستانم با خودروهای مسروقه در خیابان‌های شهر پرسه می‌زدیم و طعمه‌های خود را از میان زنان جوان انتخاب می‌كردیم. پس از انتقال زنان به خانه‌هایمان در منطقه دربند یا مولوی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و طلا و اموال با‌ارزش‌شان را سرقت می‌كردیم سپس با تهدید آنها را از شكایت منصرف می‌كردیم. طلاهای مسروقه را نیز با كمك پسرخاله‌ام و زنی به نام «لعیا» می‌فروختیم.

 

مرد شرور پس از اعتراف به سرقت 42 دستگاه خودرو و ربودن زن جوان، مخفیگاه همدستانش را معرفی كرد. كارآگاهان نیز در عملیاتی ضربتی دو مرد و دو زن جوان را نیز دستگیر كردند كه همگی به جرم خود اعتراف كردند.

 

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: تاكنون 11 زن جوان با مراجعه به پلیس اعضای شبكه را شناسایی كرده و اظهار داشته‌اند از سوی این افراد مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته‌اند. تعدادی از خودروهای مسروقه نیز كشف شده كه تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

وی از مردم خواست در صورت شناسایی تبهكاران به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره