وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پایان خونین بیست وشش سال اختلاف زناشویی

فارس: مرد میانسالی كه همسرش را به قتل رسانده بود، مدعی شد با قتل وی به درگیری‌های 26 ساله زندگی مشتركشان خاتمه داده است.

 

ساعت 19 روز 15اردیبهشت امسال مأموران كلانتری 153 شهرك ولیعصر از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110تهران بزرگ از یك قتل با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك زن 40 ساله بر اثر اصابت یك ضربه چاقو به قلبش به شدت مجروح شده و در محل سكونتش به قتل رسیده است.

شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد این فرد 48 ساله كه كارگر یك رستوران است، همسر خود را به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: این فرد دستگیر و مدعی شد از چندین سال قبل زمانی كه به تركیه سفر كرده و خانواده خود را ترك كرده است با همسر و فرزندانش درگیری داشته‌است.

متهم به قتل مدعی شد زمانی كه در سال 86 به ایران بازگشتم متوجه شدم یكی از فرزندانم در حین خدمت سربازی بر اثر فشارهای روحی دست به خودكشی زده و فوت كرده است.

این فرد ادامه داد پس از با خبر شدن از این حادثه تلخ دریافتم یكی دیگر از فرزندانم نیز در دام اعتیاد افتاده و همین امر باعث شده تا توسط همسرم و 2 فرزند پسرم به خانه راه داده نشود.

لطف‌الله مدعی شد با این 2 حادثه تلخ دست و پنجه نرم می‌كردم كه متوجه شدم همسرم به واسطه آنكه این مدت در ایران نبوده‌ام به دادگاه مراجعه كرده و اقدام به گرفتن طلاق غیابی كرده است.

وی مدعی شد با همسرم شروع به صحبت كردم تا بتوانم وی را از تصمیمش مبنی بر جدا شدن منصرف كنم و در همین حین نیز فرزندم را به كمپ بازپروری بردم. همسرم با كمی صحبت پذیرفت كه از این تصمیم خود منصرف شود و زندگی نیز به خوبی طی می‌شد تا اینكه فرزندم از كمپ متواری شد و همسرم نیز مجدداً سر ناسازگاری گذاشت.

وی افزود: سرانجام روز حادثه زمانی كه از رستوران به خانه بازگشتم با او درگیر شده و بدون آنكه به وی فرصت دهم با چاقویی كه همراه خود داشتم او را به قتل رساندم.

شهریاری گفت: با توجه به بازسازی صحنه و همچنین اعتراف صریح این فرد به چگونگی قتل همسرش و تكمیل شدن تحقیقات این فرد مجرم شناخته شد.