وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز جمعه : 22 آبان 1388

فال روز جمعه : 22 آبان 1388
فروردین: شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

اردیبهشت: بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.

خرداد: امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

تیر: شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

مرداد: شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

شهریور: شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

مهر: امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.

آبان: امروز ونوس جذاب و لوتوی تیره یعنی سایره فرمانروای‌تان، در یک ردیف قرار می‌گیرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب می‌کنند. اما شما بیشتر سعی می‌کنید که احساست خود را مخفی کنید. به جای اینکه احساسات خود را انکار کنید، بدون اینکه به نتیجه کار فکر کنید به راحتی در مورد آنها صحبت کنید.

آذر: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی كه به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه كافی توجیه كنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید نیازمند دقت و تمركز هستند. این سخن بدین معنی نیست كه شما فرد دودل و شكاكی هستید، بلكه بدین معنی است كه اوضاع نسبت به آن چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی كه اكنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می كند و مشكلات بیشتری را به همراه دارد.

دی: در حالی كه اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید كه دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما كاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اكنون صحبت كردن در مورد امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امكان این را بدهید كه در مورد تخیلات خود صحبت كنید.

بهمن: خیلی خوب است كه قبل از اینكه پروژه جدیدی را شروع كرده و قدم جدیدی بردارید، زمان كافی برای فكر كردن بر روی گزینه‌هایی كه می‌توانید انتخاب كنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبك و سنگین كنید، عمل كردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی كرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

اسفند: همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره