وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

به گزارش ایران ناز جنیفر لوپز بازیگر و خواننده مشهور هالیوودی همه ي وقت در صدر دقت ها بوده هست و رسانه ها همه ي وقت درمورد زندگی شخصی وی و رویدادها زندگی اش مطالبی منتشر می کنند.

 

جنیفر لوپز با نام مستعار جی لو «Jlo» خواننده – هنرپیشه – رقاص – تهیه‌کننده موسیقی – تهیه‌کننده تلویزیونی – نویسنده و طراح مد آمریکایی هست که با دقت به شهرت و محبوبیت چشمگیرش در تمام جهان چندین ازدواج ناموفق در زندگی خصوصی اش داشته هست و تنها زنی هست که دوبار در لیست جذاب ترین زنان جهان رتبه اول را کسب کرده هست. در این نوشتار با ما ایران ناز همراه  باشید تا 50 راز درمورد زندگی خصوصی و حرفه اي وی را بدانید.

 

1. نام کامل جنیفر لین لوپز هست و در «24 جولای 1969» در برانکس نیویورک به جهان آمده هست. او در خیابان بلک‌راک بزرگ شده هست

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۲. پدرش متخصص رایانه و مادرش معلم مهدِ طفل هست.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۳. وقتی پنج سال داشت در کلاسهای رقص و آواز شرکت کرد.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۴. جنیفر در مدارس دخترانه حضور داشت و از دبیرستان پرستون برانکس فارغ‌ التحصیل شد.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

5. جنیفر برای یادگیری رقص به منهتن رفت و در همان استودیویی که تمرین می کرد نیز میخوابید.

 

۶. یکی از نخستین اجراهای او در ژاپن بود که در کنسرت موسیقی یک رقصنده بود.

 

۷. در نخستین روزهایش برای گروه One خوانندگی می کرد. نخستین اجرای بزرگ او رقصیدن پشت سر New Kids on the Block در مراسم جوایز موسیقی ایالات امریکا بود.

 

8. موفقیت بزرگ او در سریال کمدی In Living Color بود که در آن یکی از اعضای Fly Girls بود.

 

۹. جنیفر در ویدئوی That’s The Way Love Goes و در تورهای جنت جکسون با او کار کرده هست.

 

۱۰. وقتی جنیفر در حال بزرگ شدن بود همواره از تناسب اندام خوبی برخوردار بود. وی را در باشگاه La Guitarra می نامیدند زیرا اندامش مثل یک گیتار بود.

 

۱۱. اما در برانکس،‌ محله زادگاهش،‌ لقبش Supernova بود.

 

۱۲. نخستین فیلم مهم او Mi Familia: My Family اثر گریگوری ناوا بود.

 

۱۳. جنیفر در سال ۱۹۹۶ برای نخستین بار روی جلد مجله Latina ظاهر شد

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۱۴. نخستین نقش اصلی او به جای سلنا کوینتانیلا پرز در فیلم سلنا «۱۹۹۷» بود.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۱۵. او برای بازی در نقش سلنا ۱ میلیون دلار دریافت کرد.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۱۶. سال ۱۹۹۸ جی‌لو در انیمشن مورچه‌ها صداپیشگی کرد.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۱۷. در زمان فیلم برداری قطار پول با وودی هرلسون و وزلی اسنایپس، هردو به او نظر داشتند و خواستار ارتباط با او بودند که او هردو را رد کرد. بعدها در گفت و گو‌اي گفت:‌ اون «اسنایپس» تا دو ماه با من حرف نمی‌زد. و پیش خودم فکر کردم عجب احمقیه!

 

۱۸. این آخرین باری نبود که در صحنه به او توصیه می‌شد. جنیفر میگوید هنگام فیلم برداری فیلم «Blood and Wine ۱۹۹۸» با جک نیکلسون در میامی، استفن دورف نیز به او توصیه داد. بعد از رد شدن او به شدت غمگین شد اما جنیفر به او گفت: ببین، در حال آماده هیچ علاقه‌اي به این طور روابط ندارم، پس از دستم خشمگین نباش

 

۱۹. جنیفر اوجانی نوا، نویسنده‌ي کوبایی و همسر اولش را در حال فیلم برداری Blood and Wine دیدار کرد. او در آن زمان تنها ۲۳ سال سن داشت.

 

۲۰.این ازدواج تنها ۱۳ ماه دوام آورد.

 

21. جی‌لو نخستین هنرپیشه زنی هست که در یک هفته یک فیلم «The Wedding Planner» و یک مجموعه پرفروش عدد یک داشته هست. مجموعه دوم جنیفر با نام JLo که در ۲۳ ژانویه‌ي ۲۰۰۱ منتشر شد غوغا کرد.

 

۲۲. در سال ۲۰۰۱ خط ساخت لباس خود را با نام JLo راه‌اندازی کرد.

 

۲۳. جنیفر لوپز برای ایفای نقش در فیلم Monster-in-Law «۲۰۰۵» پانزده میلیون دلار دریافت کرد که در آن زمان بالاترین جایزه در بین هنرپیشگان زن لاتین هالیوود بود.

 

۲۴. او شرکت ساخت خود را نیز دارد. جنیفر با کمک مدیر سابق، بنی مدینا شرکت «Nuyorican Productions» را راه اندازی کرده هست.

 

۲۵. جیفر تنها زنی هست که توانسته هست دو بار در لیست خوشگل‌ترین زنان جهان رتبه‌ي اول را به خود اختصاص دهد.

 

۲۶. جنیفر لوپز کفش‌هایي با سایز شش میپوشد.

 

۲۷. وقتی روی نخستین آلبومش به نام On the 6 کار میکرد،‌ با شان کومبز آشنا و وارد ارتباط شد. در ۱۹۹۹ جنیفر لوپز و شان کومبز موزیسین در نتیجه‌ي تیراندازی در یک کلوپ شبانه دستگیر شدند و پلیس یک اسلحه‌ي سرقتی از آن‌ها پیدا کرد. جنیفر تبرئه شد اما کومبز متهم بود.

 

۲۸. او کریس جاد، همسر دومش را در حین فیلم برداری ویدئوی Love Don’t Cost A Thing دیدار کرد. جاد یک رقصنده بود. حتی زمانی که هنوز با کومبز در ارتباط بود با جاد ارتباط داشت. پس از ۹ ماه این دو از یکدیگر طلاق گرفتند.

 

۲۹. پس از طلاق از جاد، یک ارتباط‌ي زیبا و طوفانی را با بن افلک نخست کرد. این دو در حین فیلم برداری Gigli با یکدیگر آشنا شدند. در مارس 2002، در هالیوود ریپورتر یک تبلیغات 3000 دلاری تمام صفحه را نشان داد و از ظرافت روح،‌ زیبایی دلیری، همدلی فوق‌العاده، استعداد شگرف،‌ توازن و وقار حقیقی جنیفر تعریف کرد.

 

30. این زوج در نشریات به بنیفر مشهور شدند و محبوبیت زیادی کسب کردند. این زوج در دو فیلم رده متوسط کنار یکدیگر بازی کردند «Gigli و Jersey Girl».

 

۳۱. در نوامبر ۲۰۰۲ بن با یک الماس صورتی ۶٫۱ قیراطی به او توصیه ازدواج داد. با این حال در سپتامبر ۲۰۰۳ این زوج یک روز پیش از مراسم آن را به مدت نامعلومی به تعویق انداختند و علت آن را مزاحمت رسانه‌ها اعلام کردند.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۳۲. در همین سال بود که جنیفر لوپز با بن افلک نامزد شد و ترانه‌ي Dear Ben را نوشت که درمورد‌ي بن و عشق خودش به او بود.

 

۳۳. به دنبال جدایی از بن افلک در ژانویه‌ي ۲۰۰۴، لوپز با دوست قدیمی خود یعنی مارک آنتونی وارد ارتباط شد. این زوج در ژوئن همان سال ازدواج کردند.

 

رازهای بسیار خصوصی از زندگی جنیفرلوپز (عکس)

 

۳۴. دیدنی هست بدانید که همسر سابق جنیفر،‌ کریس جاد و نامز سابق او، یعنی بن افلک در یک روز به جهان آمده‌اند. گرچه بن سه سال از کریس بزرگ‌تر هست.

 

35. مارک، جنیفر را به نام مستعار لولا صدا میکرد.

 

36. جنیفر لوپز نقش سارا در Hitch را نپذیرفت که ویل اسمیت هم در آن بازی می کرد.

 

۳۷. در آگوست ۲۰۰۷ رتبه‌ي اول برترین باسن هالیوود را از جانب مجله‌ي Touch به دست آورد.

 

38. در ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷، جنیفر لوپز بیش‌تر در پشت صحنه و بعنوان تهیه‌کننده‌ي اجرایی سریال‌هاي تلویزیونی South Beach و Dance Life، فیلم Feel the Noise و مینی‌سریال Jennifer Lopez Presents: Como Ama una Mujer فعالیت کرد.

 

۳۹. لوپز در آخرین شب از تور En Concierto خود اعلام کرد که او و مارک آنتونی قرار هست صاحب یک دوقلو شوند.

 

۴۰. در ۲۲ فوریه‌ي ۲۰۰۸ و در لانگ‌آیلند نیویورک، لوپز صاحب پسری به نام ماکسیمیلیان و دختری به نام امه ماریبل شد.

 

۴۱. در ۱۱ مارس ۲۰۰۸ لوپز و دوقلوهایش در چهارهفتگی روی جلد مجله‌ي پیپل ظاهر شدند. لوپز به دلیل این تصویر‌ها ۶ میلیون دلار دریافت کرد.

 

۴۲. پس از بچه‌دار شدن، مدتی به خود استراحت داد تا لذت مادر شدن را بچشد. او بعد از ۱۵ ماه و با فیلم The Back-Up Plan بازگشت.

 

۴۳. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۹ شکایتی را علیه همسر سابقش اوجانی نوا مطرح کرد و وی را به تلاش برای انتشار ویدئوهایی خصوصی متهم کرد.

 

۴۴. در آوریل ۲۰۱۲ جنیفر و همسرش مارک آنتونی اتمام ازدواج ۷ ساله‌شان را اعلام کردند.

 

45. جنیفر لوپز برای صداپیشگی در نقش گلوریا اسب آبی، در انیمیشن ماداگاسکار در نظر گرفته شده بود اما این نقش به جادا پینکت اسمیت رسید.

 

۴۶. از اکتبر ۲۰۱۱ لوپز با کاسپر اسمارت رقصنده‌ي حامی خود در ارتباط بوده هست. لوپز میگوید من خانواده‌اي غیرسنتی دارم. یک مادر تنها هستم، پدر بچه‌هایم با آن‌ها زندگی نمی کند و سه نامادری از دو مادر دیگر دارند…این سنتی نیست.

 

47. لوپز در سال ۲۰۱۲ Q’Viva! The Chosen را به راه انداخت،‌ یک شوی استعدادیابی که توسط سیمون فولر خلق شد و در آن لوپز، مارک آنتونی و جیمی کینگ کارگردان و طراح رقص، به دنبال یافتن استعدادهایی برای برنامه‌ي لاس وگاس به ۲۱ کشور آمریکای لاتین سفر میکنند.ایران ناز مارک آنتونی و جی‌لو فقط در برنامه کنار یکدیگر بودند چرا که بعد از ۷ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۲ طلاق گرفته بودند.

 

۴۸. جنیفر در فصل هاي ۱۰، ۱۱ و ۱۲ امریکن آیدل داور بود.

 

۴۹. او الکل نمی نوشد.

 

50. در 1 جولای 2013 جنیفر برای قربان قلی بردی‌ محمدف رئیس جمهور سرکوبگر ترکمنستان اهنگ تولدت مبارک را خواند که بحث برانگیز شد. سخنگوی او گفت اگر جنیفر لوپز می دانست مسئله‌ اي در ارتباط با دستمزد بشر وجود دارد اینکار را نمی کرد.