وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لاغری سریع با ترکیب کردن این غذاها

لاغری سریع با ترکیب کردن این غذاها

لاغری سریع با ترکیب کردن این غذاها

 

اگر میخواهید بدانید با هر غذایی چه مصلحی باید بخورید تا کمتر دچار عوارض اضافه وزن و مشکلات گوارشی شوید با ما در ایران ناز همراه باشید . به گزارش ایران ناز دغدغه ی کاهش وزن و رهایی از چاقی برای بسیاری از افراد وجود دارد.اما به گزارش ایران ناز  روشی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد که کمتر شنیده اید.آیا در مورد جفت های مواد غذایی برای کم کردن وزن چیزی شنیده اید؟

 

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به وزن مورد علاقه‌تان دست یابید، باید مواد غذایی مناسب را با هم جفت کنید تا با افزایش چربی‌سوزی و سوخت و ساز بهتر وزن کم کنید.

 

شاید مطالب ارائه شده در این مقاله کمی ضد و نقیض باشند، اما تمامی آنها پشتوانه علمی دارند. البته قبل از اینکه بیش از حد هیجان‌زده شوید و دو تا دو تا بستنی و کوکی بخورید، باید بدانید که هر چیزی معایب خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به وزن مورد علاقه‌تان دست یابید، باید مواد غذایی مناسب را با هم جفت کنید تا با افزایش چربی‌سوزی و سوخت و ساز بهتر وزن کم کنید.

 

در ادامه 11 جفت ماده غذایی مختلف معرفی شده است که شما را در امر کاهش وزن یاری می‌کنند :

 

فلفل قرمز + مرغ

 

برآمدگی شکم خود را با افزودن کمی پودر فلفل قرمز به مرغ از بین ببرید. غذاهای سرشار از پروتئین مانند مرغ نه تنها شما را سیر نگه می‌دارند، بلکه باعث می‌شوند در وعده‌های دیگر کمتر غذا بخورید. اما این پایان ماجرا نیست: با خوردن این مواد غذایی می‌توانید 35 درصد کالری بیشتری بسوزانید. اگر فکر می‌کنید چنین نمی‌شود، بهتر است تجدیدنظر کنید. محققان معتقدند که فلفل قرمز چربی دور شکم را هم از بین می‌برد. اگر از ما می‌پرسید، می‌گوییم هر بار که مرغ می‌خورید به آن فلفل قرمز اضافه کنید.

 

فلفل دلمه‌ای + تخم مرغ

 

کمی فلفل بردارید و به تخم مرغ خود اضافه کنید! این دو ماده غذایی چربی‌سوز به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان ممکن وزن کم کنید. تخم مرغ حاوی یک ماده غذایی به نام کولین است که سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. فلفل نیز منبع ویتامین ث است که نقش به سزایی در کاهش وزن دارد. دریافت ویتامین ث کافی به بدن کمک می‌کند که جلوی ترشح کورتیزول را بگیرد؛ هورمونی که باعث انباشت چربی در نقاط مختلف بدن می‌شود. برای این کار کافی است کمی فلفل دلمه‌ای ریز شده را به تخم مرغ خود اضافه و آن را روی ماهی تابه با کمی روغن سرخ کنید.

 

بلغور جوی دوسر + انواع توت

 

اگر به دنبال آن هستید که وزن کم کنید، می‌توانید بلغور جوی دوسر را با توت میل کنید. این صبحانه چربی‌سوز به کاهش وزن کمک می‌‌کند. اما چه چیزی باعث شده که این دو ماده غذایی تا این حد قدرتمند باشند؟ این دو حاوی فیبر نامحلول هستند که به گفته محققان کانادایی، باعث افزایش سطح گرلین -هورمون کنترل‌‌کننده حس گرسنگی- در بدن می‌شود. به علاوه، انواع توت حاوی یک ماده شیمیایی به نام پلی فنول است که به کاهش وزن و چربی‌سوزی در بدن کمک می‌کند. برای بهره‌مندی از این مزیت کافی است این صبحانه را به برنامه غذایی هفتگی خود اضافه کنید.

 

طالبی + انگور قرمز

 

ترکیب طالبی و انگور قرمز یک غذای عالی است که با انباشت چربی و نفخ مقابله می‌کند. طالبی به طور طبیعی ادرارآور است. از این رو، با احتباس آب در بدن مبارزه می‌کند. کافی است هر روز کمی انگور قرمز به همراه غذا بخورید تا چربی بیشتری بسوزانید. چون انگور قرمز حاوی یک آنتی اکسیدان قوی موسوم به آنتوسیانین است که از انباشت چربی در بدن جلوگیری می‌کند. ترکیب این دو به یک دسر خوشمزه و فوق‌العاده سالم منجر می‌شود که به کاهش وزن کمک می‌کند.

 

پسته + بادام

 

با اینکه ترکیب غلات و چوب شور یک میان‌وعده خوشمزه محسوب می‌شود، اما این خوراکی گرسنگی شما را برطرف نمی‌کند. بهتر است کربوهیدرات‌های نشاسته‌دار را کنار بگذارید و آنها را با پسته و بادام جایگزین کنید. به گفته محققان، آجیل نقش به سزایی در تسریع روند چربی‌سوزی در بدن دارد. مطالعه چاپ شده در مجله بین‌المللی انجمن تغذیه ورزشی نشان می‌دهد که اسید آمینه ال-آرژینین موجود در بادام کمک می‌کند که بدن چربی و کربوهیدرات بیشتری بسوزاند. امری که به کاهش وزن شما منجر خواهد شد.

 

ماست + دارچین

 

شاید فکر کنید تقریبا به هدف‌تان رسیده‌اید؛ اما ناگهان می‌بینید که آن چند کیلو اضافی باقی‌مانده بیش از حد سمج هستند. برای از بین بردن آن چند کیلوی اضافی کافی است هر روز ماست غنی شده با ویتامین د بخورید. مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی سرشار از کلسیم و ویتامین ث نقش قابل‌توجهی در کاهش میزان چربی در بدن دارند. هر بار که می‌خواهید ماست بخورید، کمی دارچین هم به آن اضافه کنید. دارچین هم عطر و بوی خوبی دارد و هم حاوی یک آنتی اکسیدان قوی است که حساسیت به انسولین را برطرف می‌کند. مطالعات انجام شده روی حیوانات نشان می‌دهد که دارچین از تجمع چربی در ناحیه شکم جلوگیری به عمل می‌آورد. توصیه می‌شود از ماست و دارچین در وعده صبحانه یا به عنوان میان‌وعده هنگام ظهر استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

 

این زن با وزن 500 کیلوگرم چاق ترین زن دنیا است (عکس)

 

انتخاب زیباترین زن چاق و سنگین وزن جهان! +عکس

 

عکس هایی جالب و باور نکردنی از چاق ترین زن دنیا!!

 

درمان چاقترین کودک جهان با روش سنتی حجامت +عکس