وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

 

استخراج بیت کوین یک موضوع پول‌ساز واقعی و پرسود است که می‌توانید به سرعت در آن برتری و قدرت پیدا کنید.

 

به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی، اکنون جایگزین‌های مختلفی برای استخراج بیت‌کوین از طریق تلفن همراه وجود دارد. در ادامه یک راهنمای جامع برای استفاده از تلفن همراه برای استخراج بیت کوین آورده شده است.

 

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

 

استخراج بیت کوین چیست؟

در صفحه خرید بیت کوین از صرافی تبدیل آمده‌است:

«بیت کوین که در سال ۲۰۰۸ توسط ساتوشی ناکاموتو اختراع شده و آغازکننده‌ی دوره‌ی ارز‌های دیجیتال است، همیشه با رشد بازار ارز‌های دیجیتال در حال رشد بوده و نقش قلب تپنده‌ی این حوزه را داشته.

 

این ارز از سال ۲۰۱۰ که قیمت آن تنها حدود ۰.۰۹ دلار بوده، تا سقف آخر خود (تا زمستان ۱۴۰۰) که قیمت ۶۹۰۰۰ دلار را دید، حدود ۷۷۰۰٪ رشد داشته.

 

با وجود رشد فزاینده این حوزه در سال‌های اخیر، دولت‌های مختلف، پیوسته در حال سفت و سخت‌تر کردن قوانین روی ارز‌های دیجیتال هستند ولی با این حال متخصصان این حوزه از قیمت‌های ۱۰۰٬۰۰۰ و ۱۵۰٬۰۰۰ دلار در ماه‌های آتی صحبت می‌کنند.»

 

استخراج بیت کوین فرآیندی است که از طریق آن مجموعه جدیدی از دارایی‌های رمزنگاری شده (بیت کوین، اتریوم و غیره) تولید و وارد جریان بازار می‌شود. این فرآیند همچنین شامل تأیید تراکنش‌های جدید است.

 

قابل ذکر است، این فرآیند نیازمند حل معادلات الگوریتمی است که تراکنش‌های موجود در دارایی ارزهای دیجیتال را تأیید می‌کند.

 

آیا استخراج بیت کوین با موبایل امکان‌پذیر است؟

بله امکان‌پذیر است. شما می‌توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را در گوشی هوشمند خود استخراج کنید. با این حال، معایب خود را دارد، از جمله اینکه نمی‌توان در نرم افزار و سخت افزار سنتی این کار را انجام داد.

 

همچنین این واقعیت وجود دارد که استخراج ارز دیجیتال در یک دستگاه اندرویدی، اگر همان زمان و تلاش خود را در راه‌اندازی‌های استخراج سنتی که ابزارهای پیچیده‌تر و قدرتمندتر هستند، صرف کنید، تقریباً به اندازه‌ای که دریافت می‌کنید سودی به شما نمی‌دهد.

 

استخراج کریپتو یک فعالیت صنعتی است که برخی از ماینرها کل ساختمان ها را به مزارع استخراج تبدیل می‌کنند. همچنین نرم‌افزار تخصصی مخصوص ماینینگ وجود دارد و ماینرها اکنون می‌توانند روی دستگاه‌های استخراج ASIC سرمایه‌گذاری کنند که سود آن‌ها را در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی بسیار زیاد است.

 

با این حال، از طریق پیشرفت در فناوری و مهندسی نرم افزار، استخر استخراج یا همان pool mining متولد شد.

 

هدف این نوآوری ها گرد هم آوردن ماینرهای بیشتری است که به معنای قدرت محاسباتی بیشتر و افزایش شانس استخراج‌کنندگان برای دریافت پاداش بیشتر است.

 

این فناوری مانند استخراج ارز دیجیتال از طریق موبایل است، فقط در مقیاس کوچکتر. سرمایه‌گذاران می‌توانند با گوشی هوشمند به یک استخر استخراج بپیوندند. سپس گوشی هوشمند شما قدرت محاسباتی خود را به سیستم اضافه می‌کند.

 

با این حال، از آنجایی که در مقایسه با سایر ماینرهایی که از AISC و تنظیمات رایانه شخصی استفاده می‌کنند، سود شما بسیار کم است، اما پاداش شما تقریباً به همان درصد قدرت محاسباتی شما خواهد بود.

 

تلفن همراه مناسب را برای استخراج بیت کوین انتخاب کنید.

یکی از مزایای استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل این است که نیازی به سرمایه‌گذاری در تجهیزات سنگین مانند تجهیزات مورد استفاده در فعالیت‌های استخراج سنتی نخواهید داشت.

 

با این حال، بهترین کار این است که یک گوشی هوشمند مجهز به اندروید داشته باشید زیرا این تنها سیستم عامل مناسب برای استخراج بیت کوین با تلفن همراه است.

 

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

 

چطور می‌توان با گوشی اندروید استخراج بیت کوین انجام داد؟

در این قسمت به شما آموزش استخراج با گوشی هوشمند اندرویدی توضیح داده خواهد شد.

 

استخراج انفرادی (solo mining) با اندروید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید در این زمینه انجام دهید، استخراج انفرادی است. با این حال، استخراج ارز دیجیتال در اندروید شما آسان نیست.

 

اما امروزه، ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین به رشد تصاعدی ادامه داده‌اند و باعث تولید دستگاه‌های استخراج بیشتری شده‌اند. بنابراین، می‌توانید به دنبال شکار انفرادی ارز دیجیتال بروید، اگرچه این کار زمان بیشتری را از شما می‌گیرد.

 

استخر استخراج (mining pool)

گزینه بعدی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، پیوستن به یک گروه استخراج است. چندین گروه ماینینگ بر روی سرورهای بلاک‌چین وجود دارد.

 

هدف در اینجا تولید انرژی محاسباتی کافی با ترکیب منابع همه برای اجرای تراکنش‌ها در یک بلوک است. در صورتی که این کار با موفقیت انجام شود، هر عضو استخر بر اساس قدرت محاسباتی که مشارکت داشته است، درصدی از استخر را دریافت می‌کند.

 

برخی از استخرها اپلیکیشن‌های استخراج را ایجاد کرده‌اند که می‌توانید به آنها ملحق شوید و به روشی ساده استخراج را شروع کنید. اگرچه چندین علت وجود دارد که باید قبل از پیوستن به یک استخر در نظر بگیرید.

 

اندازه بلوک و اندازه استخر باید بسیار برای شما مهم باشند. اندازه استخر تعیین می‌کند که چقدر به شما پرداخت می‌شود، چند وقت یک‌بار به شما سود پرداخت می‌شود و روش‌های پاداش آن‌ها چگونه است.

 

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی

 

چه برنامه‌هایی را باید برای استخراج بیت کوین در یک گوشی هوشمند استفاده کرد؟

امرزوه علاوه بر اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال بهترین سایت خرید ارز دیجیتال هستند، برای شروع استخراج بیت کوین با موبایل خود، به یک اپلیکیشن ماینینگ یا استخراج نیاز دارند و در زیر برخی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی که می‌توانید استفاده کنید آورده شده است:

 

برنامه استخراج MinerGate

با این اپلیکیشن می‌توانید چندین آلتکوین و حتی بیت کوین استخراج کنید. این برنامه همچنین دارای یک کیف پول داخلی برای کاربران است تا ارزهایی را که استخراج کرده‌اند ذخیره کنند.

 

برای نصب، فروشگاه Google Play را باز کنید و “MinerGate” را جستجو کنید، سپس شما را به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل می‌برد. روی “نصب” کلیک کنید. پس از اتمام نصب، “Open” را برای راه اندازی برنامه انتخاب کنید.

 

برنامه استخراج Bitcoin Miner

درست مانند بیت کوین که بزرگترین ارز دیجیتال موجود در بازار است، این اپلیکیشن نیز محبوب‌ترین اپلیکیشن استخراج ارزهای دیجیتال است. اگرچه بیت کوین ماینر نامیده می‌شود، اما می‌توانید چندین سکه دیگر را نیز از طریق این برنامه استخراج کنید.

 

در نهایت، شروع به‌عنوان یک ماینر ارزهای دیجیتال آنقدر پیچیده نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند، یک اپلیکیشن استخراج و اتصال به اینترنت است. فقط کافیست استخراج را شروع کنید و می‌توانید در حالی که در پس زمینه، استخراج انجام می‌دهید به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

 

با این حال، نقطه ضعف استفاده از برنامه‌های استخراج این است که بعد از مدتی بر عملکرد گوشی هوشمند شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین تصمیم با شماست که آیا این کار ارزشش را دارد یا خیر. این برنامه را نیز می‌توان از Google Play دانلود کرد.

 

کلام آخر

با اینکه استفاده از تلفن همراه ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای گوشی تلفن همراه ما ایجاد کند، اما تلفن‌های همراه قابل اعتمادترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه‌های استخراج رمزنگاری هستند که پتانسیل فوق العاده‌ای برای بازدهی قابل توجه دارند.