وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا اتمیک ولت کیف پول خوبی برای بایننس کوین است

آیا اتمیک ولت کیف پول خوبی برای بایننس کوین است

آیا اتمیک ولت کیف پول خوبی برای بایننس کوین است

 

بی ان بی یا همان بایننس کوین ارز دیجیتال محبوب این روزهای بازار کریپتو، یک رمزارز فوق‌العاده عالی به جهت مبادله و البته پرداخت هزینه در بهترین صرافی دنیا یعنی بایننس است.

 

اگرچه معاملهٔ این ارز در اکثر صرافی‌ها بخصوصی کارگزاری‌های ایرانی قابل انجام است، اما بسیاری از افراد حاضر در بازار ارز دیجیتال ترجیح می‌دهند از این صرافی استفاده کنند.

 

از مهم‌ترین مزیت‌های به‌کارگیری از صرافی بایننس، حجم معاملات فوق‌العاده جذاب است که خریدوفروش این ارز و حتی سایر ارزها را راحت‌تر کرده‌است.

 

اما موضوع بااهمیت‌تر دربارهٔ ارز بی ان بی، استفاده از یک کیف‌پول معتبر به جهت نگه‌داری این ارز است که در این مقاله قصد داریم دربارهٔ کیفیت کیف‌پول اتمیک صحبت کنیم.

 

آیا اتمیک ولت کیف پول خوبی برای بایننس کوین است

 

چرا کیف‌پول اتمیک قابل اعتماد است؟

در حال حاضر کیف‌پول‌های رسمی زیادی در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند و اتمیک ازجمله بهترین‌ها در این زمینه است.

 

درواقع پس از تراست ولت که یک کیف‌پول کاربردی برای فعالان دنیای کریپتو به حساب می‌آید، این اتمیک ولت است که اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کرده‌است و با توجه به این‌که به ایرانی‌ها نیز سرویس می‌دهد، به‌راحتی و با کمترین دغدغه قابل استفاده است.

 

اما سوال اینجاست که چرا این کیف‌پول برای نگه‌داری ارزهایی مانند بی ان بی مناسب است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

 

دلایل مناسب بودن کیف‌پول اتمیک ولت

هر کیف پولی که قرار است برای خریدوفروش یا نگه‌داری ارزها استفاده شود، باید دارای ویژگی‌های حداقلی باشد که اتمیک ولت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر است:

 

امنیت مناسب

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کیف‌پول کامل‌ترین امنیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی ازلحاظ تئوری نیز این بستر معاملات غیرقابل هک است.

 

ضمناً با توجه به این‌که این کیف‌پول منبع‌باز است، سبب کاهش احتمال آسیب‌پذیری شده و با توجه به این‌که 12 کلمه رمز ورودی به حساب کاربری فقط در اختیار کاربر قرار داده می‌شود، امنیت کیف‌پول را به جهت نگه‌داری انواع ارز بخصوص بی ان بی افزایش داده‌است.

 

کوین‌های پشتیبانی‌شده

ازجمله مهم‌ترین دلایل استفاده از اتمیک ولت، این است که بیشتر از 500 توکن و کوین را پشتیبانی می‌کند، بنابراین نه تنها ارزهای محبوب بازار مانند بیت‌کوین، ایاس، استلار، ترون و… قابل نگه‌داری در این کیف‌پول هستند، بلکه ارز تازه لانچ‌شده مانند بی بی دوج، فلوکی و… نیز این قابلیت را دارا هستند.

 

همچنین گفتنی است که همهٔ توکن‌ها بر بستر ERC20 در این کیف‌پول پشتیبانی می‌شود.

 

آپدیت همیشگی

اگرچه در حال حاضر به نظر می‌رسد که امکانات این کیف‌پول کامل است، اما تیم توسعه‌دهندهٔ اتمیک به‌صورت مداوم به بروزرسانی این کیف‌پول می‌پردازد تا در کنار افزایش امنیت اتمیک، رابط کاربری مناسب‌تری نسبت‌به گذشته داشته باشد.

 

ضمناً پشتیبانی 24ساعته در این کیف‌پول، از مهم‌ترین مواردی است که کاربران را به استفاده از این بستر تشویق کرده‌است.

 

آیا اتمیک ولت نسبت‌به ولت‌ صرافی‌های ایرانی معتبرتر است؟

 

آیا اتمیک ولت نسبت‌به ولت‌ صرافی‌های ایرانی معتبرتر است؟

مسلماً پاسخ منفی است، چراکه بسیاری از صرافی‌های ایرانی وجود دارند که در کنار خدمات خریدوفروش، دارای کیف‌پول اختصاصی نیز هستند.

 

همچنین از ویژگی‌های مناسبی نیز برخوردار بوده که به همین دلیل به‌راحتی می‌توان از آن‌ها به جهت خریدوفروش انواع ارز مانند بی ان بی و نهایتاً نگه‌داری آن‌ها استفاده کرد.

 

از طرفی ممکن است گاهاً کار با کیف‌پول‌های خارجی به‌نسبت کیف‌پول‌های ایرانی سخت‌تر باشد که می‌توان این موضوع را یک نکتهٔ منفی در نظر گرفت.

 

در حال حاضر والکس ازجمله صرافی‌های ایرانی است که خدمات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با توجه به این‌که دارای کیف‌پول اختصاصی نیز هست، استفاده از آن به همهٔ فعالان بازار کریپتو توصیه می‌شود.

 

در حالت کلی انتخاب یک کیف‌پول مناسب، برعهدهٔ افراد است و با توجه به خدماتی که از کیف‌پول انتظار دارند، بهترین نوع را استفاده خواهند کرد.

 

چه ارزهایی در اتمیک ولت پشتیبانی می‌شود؟

این‌که کاربران بازار ارز دیجیتال یک کیف‌پول مناسب و معتبر برای انتقال و نگه‌داری ارزهای دلخواه‌شان داشته باشند، فوق‌العاده دارای اهمیت است و اتمیک ولت ازجمله بسترهایی است که این امکان را به افراد می‌دهد تا هر ارزی را در این کیف‌پول نگه‌داری کنند.

 

گفتنی است که طبق آمارها، نگه‌داری و خرید بی ان بی در این کیف‌پول، به‌شدت افزایش یافته‌است و با توجه به این‌که در سال 2023 احتمال رشد اکثر ارزها پیش‌بینی شده‌است، کاربران پس از خرید توکن‌ها، سعی دارند تا آن‌ها را در یک کیف‌پول ذخیره کنند تا خیال‌شان از بابت ازدست‌نرفتن ارزها راحت باشد، بنابراین اگر شما عزیزان نیز در حال حاضر قصد خرید و نگه‌داری ارز دلخواه را دارید، کافی است از یک صرافی معتبر ارز مناسب را خریداری کرده و سپس به کیف‌پول امن اتمیک انتقال دهید.

 

باز هم اعلام می‌کنیم که استفاده از کیف‌پول‌های ایرانی مانند والکس نیز شرایط مشابهی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد که می‌توانید از این طریق نیز اقدام کنید.

 

در حال حاضر کاربران این صرافی ایرانی نیز به‌شدت افزایش یافته‌است و این موضوع به دو دلیل احراز هویت ساده و حجم معاملات قابل قبول است که روزبه‌روز نیز در حال افزایش است.

 

چه ارزهایی در اتمیک ولت پشتیبانی می‌شود؟

 

جمع‌بندی

در حال حاضر که در ماه فوریه 2023 قرار داریم، قیمت بی ان بی نسبت‌به ماه‌های گذشته افزایش یافته‌است و این موضوع افراد فعال در بازار ارز دیجیتال را به این فکر وا داشته است تا پس از خرید این ارز، نسبت‌به انتقال آن به کیف امن مانند اتمیک اقدام کنند.

 

این در حالی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از کیف‌پول‌های ایرانی مانند والکس استفاده کنند تا رابط کاربری بهتری داشته باشند.

 

این روزها صحبت از تارگت‌های چند برابری ارزهای مانند بی ان بی است و توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید به سودهای جذابی دست یابید، حتماً این ارز را خریداری کرده و در یک کیف‌پول با امنیت بالا مانند صرافی والکس ذخیره و نگه‌داری کنید.