وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونگی اخذ رتبه های مشاور و پیمانکار

چگونگی اخذ رتبه های مشاور و پیمانکار

چگونگی اخذ رتبه های مشاور و پیمانکار

 

توان یک شرکت پیمانکاری نسبت به سایر رقبا در انجام پروژه‌های مختلف به کمک بررسی سطح رتبه‌بندی پیمانکاران آن شرکت قبل از عقد قرارداد توسط کارفرما بررسی می‌گردد و از این رو کارفرمایان امروزه به دنبال شرکت‌های قدرتمند با توان قوی و بالا هستند.

 

در صورتی می‌توان شرکت خود را در میان شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه پیمانکاری به برترین کارفرمایان معرفی نمود که بتوان بهترین گرید رتبه‌بندی پیمانکاران را دریافت نمود و به عبارتی شرکتی قدرتمند را از لحاظ کادر موفق،ادوات کاری و تجهیزات مناسب، تخصص کافی گردآوری نمود.

 

در این مقاله به طور کامل به معرفی این رتبه خواهیم پرداخت.

 

چگونه از رقبا خود کم نیاوریم؟

اگر تازه یک شرکت پیمانکاری را تاسیس نموده‌اید و یا اینکه از زمان تاسیس شرکت شما خیلی گذشته است؛ برای رقابت با سایر شرکت‌های فعال در حوزه کاری خود بایستی اقدام به اخذ رتبه‌بندی پیمانکاران بگیرید؛ چرا که امروزه این گرید بسیار مطرح است.

 

از طرفی این رتبه در حال حاضر به عنوان تنها معیار سنجش قابل قبول توان کاری و اجرایی و مالی یک شرکت پیمانکاری محسوب می‌گردد که متناسب با فاکتور‌های هر شرکت توسط معاونت راهبردی ریاست جمهوری به شرکت درخواست داده شده تعلق می‌گیرد.

 

چگونگی اخذ رتبه های مشاور و پیمانکار ، How to obtain consultant and contractor ranks

اخذ رتبه های مشاور و پیمانکار

 

معرفی سایت موسسه ثبتی رتبه

بنابراین؛ مهم‌ترین گام پس از ثبت شرکت در حوزه پیمانکاری اخذ رتبه پیمانکار و همینطور جهت شرکت های مشاور اخذ رتبه مشاور است که روال دریافت این گرید کمی سخت و زمانبر است و به همین خاطر توصیه می‌کنیم از راهنمایی‌های یک فرد متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

 

به منظور رفاه حال شما عزیزان و آسان نمودن شرایط اخذ مدرک و رتبه‌بندی پیمانکاران در سایت و موسسه ثبتی رتبه یکسری کارشناس حرفه‌ای حقوقی در این زمینه در کنار هم گردآوری شده‌اند.

 

به کمک این عزیزان شما می‌توانید به طور سریعتر و با قیمتی متناسب بهترین رتبه‌بندی پیمانکاران را دریافت نمایید.

 

رتبه پیمانکاری مختص چه شرکت‌هایی است؟

رتبه پیمانکاری تنها به شرکت‌های فعال در یکی از حوزه‌های پیمانکاری نظیر موارد زیر تعلق می‌گیرد:

 

• نفت و گاز

• آب

• ابنیه و ساختمان

• تاسیسات و تجهیزات

• نیرو

• صنعت

• کشاورزی

• مرمت آثار باستانی

• ارتباطات

• راه و ترابری

• کاوش‌های زمینی

 

بنابراین؛ در صورتی که در یکی ازشاخه‌ها و حوزه‌های زیر فعالیت دارید و هنوز رتبه‌بندی پیمانکاران خود را دریافت ننموده‌اید؛ همین حالا برای دریافت این رتبه با مشاورین مجموعه موسسه ثبتی رتبه ارتباط برقرار نمایید تا این عزیزان راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

رتبه پیمانکاری مختص چه شرکت‌هایی است؟

اخذ رتبه های پیمانکار و مشاور

 

رتبه‌ها ثابت هستند؟

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که آیا رتبه دریافتی ثابت است؟

 

و اینکه ما تنها یکبار می‌توانیم نسبت به دریافت این رتبه اقدام فرماییم یا هر چند وقت یکبار می‌توان مجدد نسبت به درخواست رتبه جدید تقاضا ارسال نمود؟

 

در پاسخ به این سوالات شما عزیزان بایستی بگوییم که رتبه‌بندی پیمانکاران دارای پنج درجه یک تا پنج است که درجه یک به عنوان بالاترین سطح و درجه پنج نیز به عنوان پایین‌ترین سطح شناخته شده است.

 

اعتبار این رتبه به مدت چهار سال است که در پایان و به محض انقضا با در اختیار داشتن یکسری مدارک و بسته به رعایت یکسری شروط می‌توان مجدد رتبه قبلی از رتبه‌بندی پیمانکاران خود را تمدید نموده و یا اینکه نسبت به ارتقا رتبه خود اقدام نمود.

 

همراهی کادر تخصصی مشاورین شرکت موسسه ثبتی رتبه به شما کمک می‌کند تا نه تنها در امر دریافت این رتبه بلکه در زمینه تمدید و یا ارتقا آن مجوز دریافت رتبه بالاتری را دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره همین حالا با راه‌های ارتباطی مجموعه ما در تماس باشید.

 

چگونه بهترین رتبه پیمانکاری را دریافت نماییم؟

عوامل بسیار زیادی در دریافت بهترین رتبه ‌بندی پیمانکاران دخالت دارند که می‌توان به مواردی همچون بالا بودن مدرک تحصیلی اعضا شرکت یا همان سوابق تحصیلی پرسنل، داشتن نیروهای تخصص در شرکت، بیمه بودن تمامی اعضای شرکت اشاره نمود.

 

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی دریافت رتبه‌ پیمانکاران می‌توان به تامین حفاظت فیزیکی و امنیت شرکت، فراهم آوردن تجهیزات کافی برای انجام امور شرکت و داشتن بودجه لازم در اجرای پروژه‌ها اشاره نمود.

 

در ضمن زمانی می‌توان بهترین رتبه‌بندی پیمانکاران را به کمک سایت موسسه ثبتی رتبه دریافت نمود که هیچگونه سوء سابقه منفی برای شرکت در انجام وظایف ثبت نگردیده باشد.

 

هیچ کدام از اعضا شرکت نباید کارمند رسمی ادارات دولتی باشند و شرکت نبایستی هیچ گونه ممنوعیتی در دریافت رتبه‌بندی داشته باشد.

 

در کل چه شرایطی برای دریافت این رتبه وجود دارد؟

به طور کلی برای دریافت این رتبه شرایطی همچون تجربه زیاد در انجام پروژه‌های مختلف، سرمایه نسبتا مناسب شرکت و نداشتن بدهی زیاد، ظرفیت فنی و تخصصی بالا و داشتن نیروی انسانی و مدیریتی قوی، کیفیت اجرایی مناسب پروژه‌ها وجود دارد.

 

البته شرایط دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران بسیار زیاد هستند که مطالعه تمامی آن‌ها را به خود شما عزیزان واگذار می‌نماییم. از طریق موسسه ثبتی رتبه بهترین را دریافت نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه‌بندی پیمانکاران

از جمله مدارکی که بایستی در زمان دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران در سایت موسسه ثبتی رتبه یا به تنهایی آن‌ها را به همراه داشته باشید؛ می‌توان به کپی کلیه مدارک شناسایی و تحصیلی اعضا شرکت، کپی کلیه توافقنامه‌ها، اساسنامه‌ها و فاکتور‌های رسمی صادر شده، انواع اظهارنامه‌ها و غیره اشاره نمود.

 

البته یک سری مدارک دیگر در دریافت این رتبه نیاز هستند که از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه می‌توانید به طور کامل از تمامی این موارد آگاهی پیدا کنید. کسب بهترین رتبه‌بندی پیمانکاران این روز‌ها به کمک موسسه ثبتی رتبه آسان گشته است.

 

چه خدماتی در سایت موسسه ثبتی رتبه انجام می‌گیرند؟

در سایت موسسه ثبتی رتبه خدماتی همچون دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران، رتبه‌بندی مشاوران، رتبه انفورماتیک ، دریافت رتبه مدیریت طرح، ثبت لوگو،ثبت شرکت و کلیه خدمات شرکتی انجام می‌گیرند. شما عزیزان درصورت تمایل به دریافت هرکدام از این رتبه‌ها می‌توانید به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه فرمایید.

 

چرا موسسه ثبتی رتبه را انتخاب کنیم؟

در این مقاله به طور کامل شما عزیزان را با شرایط و قوانین دریافت رتبه پیمانکاری آشنا نمودیم و گفتیم که برای انجام فعالیت در زمینه پیمانکاری بهترین راه حل دریافت رتبه پیمانکاری است.

 

از آنجایی که دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران کار چندان آسانی نیست؛ پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن مشاوره و راهنمایی در این خصوص به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه فرمایید تا بتوانید در کنار بهترین کارشناسان عالی‌ترین رتبه را دریافت نمایید.