وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر همسرتان ویار دارد این مطلب را بخوانید

اگر همسرتان ویار دارد این مطلب را بخوانید

اگر همسرتان ویار دارد این مطلب را بخوانید

 

 

برخی اوقات امکان دارد زنان باردار نسبت به بوی طبیعی بدن همسر خود احساس ناخوشایندی داشته و به گونه ای حس تنفر داشته باشند که به آن ویار به شوهر می گویند.

 

این نوع حساسیت موجب شده برخی زنان باردار تمایلی نداشته باشند که در یک تخت کنار همسرشان بخوابند و یا حتی این که دوست ندارند با او در یک اتاق قرار بگیرند.

 

 

*متنفر بودن از شوهر در حاملگی دلایل زیادی میتواند داشته باشد:

این مشکل امکان دارد به اندازه ای شدت داشته باشد که زن به هیچ عنوان نتواند حتی برای مدت کوتاهی در کنار همسرش بماند و این موضوع می تواند زندگی آن ها را مختل کرده و روابط بین آن ها را سرد کند.

 

بنابراین زوجین باید تا جایی که امکان دارد نسبت به این مسئله آگاهی داشته باشند و عللی که موجب شدت یافتن این نوع احساسات منفی می شوند را تشخیص داده و برای برطرف ساختن آن تلاش نمایند.

 

با توجه به غیرارادی بودن این موضوع مرد باید همسر خود را درک کرده و با آن کنار بیاید. علائم این زمان با نشانه های پیش از دوران قاعدگی شباهت بسیاری دارد.

 

*در ادامه این مطلب در ایران ناز دلایل اصلی ویار به شوهر را به طور کامل شرح داده ایم.

1-عدم آگاهی مرد

اغلب مردان فقط نسبت به مسئولیت های پدری خود اطلاع دارند و از احتیاجات زنان در طی بارداری هیچگونه اطلاعاتی ندارند. مادران در این دوران از درد و حالت تهوع صبحگاهی رنج می برند و نیاز زیادی به توجه، عشق و حمایت همسر خود دارند.

 

در صورتی که بسیاری از مردان در این دوران به دلیل مسائل کاری و استرس و فشاری که متحمل می شوند میزان وقت کمتری را به همسرشان اختصاص می دهند.

 

 

2-تغییرات هورمونی

در طی دوران حاملگی هورمون های بدن مادران به طور مداوم در حال تغییر و تحول می باشد. این نوع نوسانات بر رفتار و خلق و خوی آن ها موثر بوده و موجب بی ثباتی هیجانی در آن ها می گردد.

 

به همان صورت که در دوران قاعدگی هیجان در خانم ها دچار تغییر می شود در طی حاملگی این تاثیر امکان دارد شدیدتر شود.

 

 

3-احساس ناعدالتی

موضوعی که اغلب مادران را درگیر می کند این است که پروسه بارداری کاملا ناعادلانه می باشد. هر چند هر دو طرف نسبت به فرزند آوری راضی و هم عقیده بودند ولی زن خیال می کند که چرا که او باید تمام اتفاقات و مشکلات را به دوش بکشد و همسر او فقط نظاره گر تمام شدن این دوران باشد.

 

اگر همسرتان ویار دارد این مطلب را بخوانید

 

4-رفتارهای غلط از طرف مرد

در طی زندگی هر کسی مشکلات و مسائل مختلفی تا حدودی امکان دارد وجود داشته باشد. بیشتر مواقع رفتارهای غلط به صورت سهوی از طرف مرد یا زن اتفاق می افتد ولی طرف مقابل خیلی زود آن را نادیده می گیرد.

 

ولی در دوران حاملگی ممکن است زنان بخاطر تغییرات هورمونی نسبت به این گونه مسائل و رفتارهای اشتباه از سوی همسر خود حساسیت نشان دهند.

 

 

5-مقصر بودن مرد در انجام بارداری

از جمله نارضایتی های زن می توان به این اشاره کرد که همسرش او را به صورت ناخواسته باردار نموده است. در صورتی که اغلب زنانی که برای فرزند آوردن برنامه ریزی کرده بودند نیز همین احساس را دارند.

 

کوچک ترین کاری که مرد می تواند به انجام آن بپردازد این است که وظیفه بارداری را بپذیرد و در مقابل همسر خود را در آغوش بگیرد و به او آرامش بدهد.

 

 

6-شاکی بودن مرد

به طور کلی می توان گفت امر خانه داری برای خانم باردار سخت می باشد. او در واقع با وجود سختی و دردی که تحمل می کند سعی می کند در زندگی خود تعادل را ایجاد نماید ولی در صورتی که مرد نسبت به بعضی کمبودها اعتراض کند به طور مثال از پخته نشدن غذای محبوبش از همسر خود شاکی می شود و یا این که مسائل بیرون خانه را بر سر همسر خود خالی کرده و همین امر موجب ایجاد تنفر در زن می شود.

 

7-ممکن است احساس ناامنی کند

با وجود تمامی تغییراتی که در بدن یک زن اتفاق می افتد او حتی ممکن است حس ناامنی داشته باشد. بیشتر این تحولات در بارداری همچون زیاد شدن اندازه شکم و سینه ها و بعضی عوارض جانبی دیگر همچون ورم کردن پا به خاطر محبوس شدن مایعات بدن امکان دارد که به وجود بیایند.

 

در این بین احتمال دارد که مرد بدن او را با دیگر زنان مقایسه کرده و به توهین کردن بپردازد که همین امر باعث ایجاد حس تنفر در زن می شود.

 

 

8-مسئولیت پذیر نبودن مرد

بعضی از مردان در قبال همسر و فرزند خود کمترین پشتیبانی را انجام نمی دهند. این مردان امکان دارد عادت های ناپسند همچون کشیدن سیگار در برابر همسر باردار خود را ادامه بدهند. در بدترین وضعیت امکان دارد یک مرد به همسر خود صدمه زده و یا حتی او را کتک بزند.

 

9-تقسیم نکردن کارهای منزل

امر خانه داری برای مادر باردار همچون دوران پیش از بارداری نیست و در صورتی که مرد در این دوران همسر خود را تنها رها کند موجب ایجاد حس سردی و تنفر و انزجار در او خواهد شد. در صورتی که زوجین نسبت به تقسیم کارهای خانه با همدیگر سازش نکنند قطعا روابط بین آن ها دچار آسیب خواهد شد.

 

 

*در ادامه یک سری اعمال موثر در جهت برطرف کردن مشکل ویار به شوهر را برای یادگیری شما عزیزان ارائه داده ایم.

1-افزایش میزان خواب

به طور کلی زنان باردار به نسبت بقیه به خواب و استراحت زیادتری احتیاج دارند. به عبارتی می توان گفت خواب در طول روز در نوع رفتار آن ها موثر خواهد بود.

حدود نیم ساعت خواب در طول روز خستگی بدن مادر را به خوبی برطرف ساخته و از این طریق قدرت کنترل زیادتری بر روی رفتار و خلق و خوی خود خواهد داشت.

 

2-انجام فعالیت های ورزشی

فعالیت بدنی باعث آزادسازی سروتونین می شود و این ماده در بالا رفتن میزان تحمل و سازگاری شما کمک کننده خواهد بود. انجام ورزش هایی همچون یوگا، پیاده روی و مدیتیشن ذهن فرد را آرام می کند و باعث دوری اضطراب و تنش از بدن او خواهد شد.

 

3-افزایشتعداد دفعات رابطه جنسی

برقراری رابطه جنسی زیادتر موجب آزاد سازی سروتونین و اکسی توسین می گردد و میزان صمیمیت و همدلی زوجین را بالا می برد.

 

بارداری به مفهوم پایان رابطه جنسی نیست بلکه شما می توانید با عوض کردن پوزیشن و نوع رابطه همچنان به رابطه جنسی خود ادامه بدهید.

 

اگر همسرتان ویار دارد این مطلب را بخوانید

 

4-معاشرت و دورهمی با دوستان

به منظور کنترل کردن حس تنفر از همسر در دوران بارداری توصیه می شود نوع روابط خود را گسترده نمایید. در صورتی که وضعیت جسمی شما اجازه این کار را می دهد می توانید با دوستان خود به تفریح بروید و یا آن ها را به منزل خود دعوت نمایید. انجام این امر از میزان استرس و فشار روانی شما می کاهد.

 

در مطلب ارائه شده دلایل مهم ویار به شوهر و راه های برطرف کردن این مشکل را به طور کامل بیان کردیم که امیدواریم نهایت استفاده را از آن برده باشید.