وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

 

مطمئنا خیلی از ماهایی که اضافه وزن داریم تا به حال انواع و اقسام رژیم ها و ورزش ها را امتحان کردیم تا لاغر شویم اما هیچکدام نتیجه ماندگار نداشته است!

 

میدانید چرا؟چون اصول کاهش وزن را بلد نیستیم.در این قسمت از ایران ناز به شما آموزش میدهیم اصول اولیه ی لاغری را.با ما همراه باشید.

 

بیشتر روش‌هایی که توصیه می‌شوند، در خوش‌بینانه‌ترین حالت، سوال‌برانگیزند و پایه و اساس علمی ندارند. ولی راه‌های طبیعی فراوانی وجود دارد که کارایی آنها درعمل اثبات شده است.

 

راه‌هایی که شاید برای رژیم لاغری سریع مانند رژیم لاغری یک ماهه یا یک هفته‌ای، مناسب نباشند، ولی در طول زمان تأثیر زیادی بر کاهش وزن و تناسب اندام و البته سلامتی ما خواهند داشت.

1-مصرف غذاهای کامل تک‌ماده‌ای

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش سلامتی خود انجام دهید این است که رژیم غذایی خود را بر پایه غذاهای کامل و تک‌ماده‌ای قرار دهید. با این کار، بیشتر قند و چربی افزوده‌شده و غذاهای فراوری‌شده را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنید.

 

بیشتر غذاهای کامل بسیار سیرکننده هستند و مصرف موادغذایی در محدوده کالری سالم را بسیار آسان‌تر می‌کنند. به‌علاوه مصرف غذاهای کامل موجب می‌شود که بسیاری از مواد مغذی ضروری که برای عملکرد درست بدن لازم هستند، از رژیم غذایی دریافت شوند.

 

2-آهسته غذاخوردن

داشتن یک رژیم لاغری رایگان سخت نیست. یکی از راه‌های کاهش وزن آهسته غذا خوردن است. اگر سریع غذا بخورید، پیش از اینکه حتی بدنتان متوجه شود که سیر شده‌اید، کالری بسیار زیادی را وارد بدنتان می‌کنید.

 

کسانی که سریع غذا می‌خورند، در مقایسه با افرادی که آهسته غذا می‌خورند، بسیار بیشتر دچار چاقی می‌شوند. جویدن آهسته غذا، از طرفی، به شما کمک می‌کند که کالری کمتری مصرف کنید و از طرف دیگر، تولید هورمون‌های مرتبط با کاهش وزن را افزایش می‌دهد.

 

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

3-کاهش مصرف شکر افزوده

مصرف بالای شکر افزوده با ابتلا به بعضی از مهم‌ترین بیماری‌های جهان مثل بیماری های قلبی، دیابت نوع ۲ و سرطان مرتبط است.

 

مردم آمریکا به‌طور میانگین در روز حدود ۱۵ قاشق چای‌خوری شکر افزوده مصرف می‌کنند. این مقدار معمولا در غذاهای فراوری‌شده مختلف پنهان شده است؛ بنابراین ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، مقدار زیادی شکر مصرف کنید.

 

4-مصرف قهوه تلخ

خوشبختانه بسیاری به این حقیقت رسیده‌اند که قهوه نوشیدنی سالمی است که سرشار از آنتی اکسیدان و سایر ترکیبات مفید است.

 

نوشیدن قهوه با افزایش سطح انرژی و نیز افزایش سوزاندن کالری، به کاهش وزن کمک می‌کند. قهوه کافئین‌دار می‌تواند متابولیسم را ۳ تا ۱۱ درصد افزایش دهد و خطر ابتلابه دیابت نوع ۲ را به‌ میزان قابل‌توجه ۲۳ تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

 

به‌علاوه، قهوه تلخ برای کاهش وزن بسیار مناسب است؛ زیرا می‌تواند به ما احساس سیری بدهد، درحالی‌که کالری‌اش تقریبا صفر است.

 

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

5-کاهش مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده

کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده کربوهیدرات‌هایی هستند که بیشتر مواد مغذی مفید و فیبر آنها جدا شده است. فرایند تصفیه این کربوهیدرات‌ها چیزی به‌جز کربوهیدرات‌هایی با هضم آسان را باقی نمی‌گذارد و این موجب افزایش خطر پرخوری و بیماری می‌شود.

 

منابع غذایی اصلی کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده شامل آرد سفید، نان سفید، برنج سفید، نوشابه، شیرینی، تنقلات، بیسکویت، ماکارونی، غلات صبحانه و شکر افزوده‌ است.

 

ترفند ها و راه های آسان و بی هزینه برای لاغر شدن!

 

6-نوشیدن چای سبز (شیرین‌نشده)

چای سبز نوشیدنی طبیعی است که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست. نوشیدن چای سبز فواید فراوانی دارد، مانند افزایش چربی سوزی و کاهش وزن. چای سبز مصرف انرژی را تا ۴ درصد افزایش می‌دهد و تا ۱۷ درصد موجب افزایش چربی‌سوزی انتخابی (selective fat burning)، به‌ویژه سوزاندن چربی مضر شکم می‌شود.