وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفاوت خریدن یا گرفتن تیک آبی تلگرام

تفاوت خریدن یا گرفتن تیک آبی تلگرام

تفاوت خریدن یا گرفتن تیک آبی تلگرام

 

امروزه مطرح شدن در فضای دیجیتال یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب گرفتن تایید اجتماعی و رشد درآمد می‌شود. چه بپذیرید و یا انکار بکنید، کسانی که در فضای دیجیتال حضور ندارند، عملا مرده به حساب می‌آیند و این مسئله در خصوص با کسب و کارها صدق می‌کند. در این میان بدست آوردن اعتماد مردم دیگر مثل سابق نیست اما می‌توان با طراحی استراتژی‌های هوشمندانه، مخاطب خود را جذب کنید.

 

تفاوت خریدن یا گرفتن تیک آبی تلگرام

 

یکی از راه‌های جذب مخاطب و افزایش درآمد استفاده از پلتفرم‌های انلاین مثل تلگرام است که با توجه به محدودیت‌های فیلترینگ در کشور، یکی از قابل دسترس‌ترین پیام رسان‌ها است که می‌توان از ویژگی‌های آن بهره برد. در ادامه به بررسی موضوع تیک آبی تلگرام می‌پردازیم.

 

گرفتن تیک آبی تلگرام یا خریدن آن

گرفتن تیک آبی برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و دلیل آن افزایش اعتبار و برقراری ارتباط و جذب مخاطب است که به رشد برند و حفظ اکانت شخص کمک بسیاری می‌کند. تیک آبی تلگرام به معنای این است که شخص حقیقی یا حقوقی دارنده‌ی اکانت، از سمت تلگرام مورد تایید است و کاربران می‌توانند در برقراری ارتباط و پیام دادن به این اکانت اطمینان داشته باشند.

 

گرفتن تیک آبی تلگرام یا خریدن آن

 

این اطمینان به این معنا است که اکانت اصلا تقلبی ( فیک ) نیست و هیچکس نمی‌تواند از اسم آن شخص یا برند سو استفاده کند. مسئله‌ی خرید یا دریافت تیک آبی تلگرام به صورت رایگان، همواره برای بسیاری از کاربران سوال بوده است اما باید در نظر داشته باشید که دریافت تیک آبی با خریدن آن تفاوت‌هایی دارد.

 

راه‌های دریافت تیک آبی تلگرام

تفاوت خریدن یا دریافت تیک آبی تلگرام به 2 وضعیت بستگی دارد:

 

شما شخص معروفی هستید

این شرایط مختص به افراد معروف مثل سلبریتی‌ها یا برندهایی که در فضای مجازی محتواهای یونیک تولید کرده و الگوریتم‌های سوشال مدیا با بررسی محتواهای آن برند یا شخص، تشخیص می‌دهند که آیا معتبر هستند یا خیر.

اگر که شما سلبریتی هستید که بحث گرفتن تیک آبی برای شما کاملا جدا است چرا که تا حد امکان الگوریتم‌های اپلیکیشن‌های آنلاین مثل اینستاگرام، یوتیوب یا تیک تاک از طریق ترند شدن ویدیوها، هشتگ‌ها و یا عکس‌هایی که از خود منتشر می‌کنید، تشخیص می‌دهند که سلبریتی هستید.

در خصوص با برندها هم همین مسئله صادق است چرا که برندهای معروف با فعالیت‌های مختلف در سوشال مدیا و فضای وب ( از گوگل گرفته تا اینستاگرام و دیگر ابزارهای دیجیتال )، در صورت تشخیص و داشتن صلاحیت به آن‌ها تیک آبی تعلق می‌گیرد. اما گرفتن تیک آبی برای تلگرام به این سادگی‌ها هم نیست.

در این شرایط، برای گرفتن تیک آبی باید از طریق ربات‌های آن اقدام کنید. با استفاده از ربات‌های تلگرام ( با آدرس @verifybot )، شما باید حداقل در 2 مورد از برنامه‌های مجازی مثل اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک، اسنپ چت و یا وی کی تیک آبی داشته باشید و با استفاده از کپی کردن لینک دوتا از اکانت‌های خود در ربات تلگرام، بعد از 7 روز کاری با بررسی الگوریتم تلگرام، امکان دریافت تیک آبی را به صورت رایگان پیدا خواهید کرد.

اما یک نکته‌ی خیلی مهم، در صورتی که تنها در یکی از اپلیکیشن‌های آنلاین تیک آبی داشتید، باید با کمک ویکی پدیایی که مختص به خود یا برند شما است، لینک آن را در ربات تلگرام کپی کنید و بعد از بررسی‌های لازم، به شما تیک آبی تلگرام تعلق خواهد گرفت.

 

شما شخص معروفی نیستید

اگر سلبریتی نیستید اما در فضای وب یا سوشال مدیا فعالیت‌هایی از قبیل یوتیوب بری، استریمر گیمینگ یا حتی در فضای آموزش مهارت خاصی دارید و یا محتواهای با کیفیت از خود منتشر کرده‌اید، گرفتن تیک آبی تلگرام برای شما امکان پذیر است اما آن وقت باید به کمک سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم این کار را انجام دهید.

 

راحتی تیک دار شدن اکانت تلگرام با خریدن

شما می‌توانید به راحتی و با پرداخت اشتراک تلگرام پریمیوم، اقدام به خرید تیک آبی تلگرام کرده و آن را به اکانت خود اضافه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

تلگرام پریمیوم

 

راحتی تیک دار شدن اکانت تلگرام با خریدن

 

تلگرام پریمیوم یک سرویس اشتراکی ساخته شده از طرف برنامه نویسان پیام رسان تلگرام بوده و شما با پرداخت دلاری، می‌توانید تیک آبی را دریافت کنید. اما به یاد داشته باشید که پرداخت سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم به صورت ماهانه بوده و به دلیل محدودیت‌های فیلترینگ و تحریم‌ها، باید از فروشگاه‌ها و واسطه‌های بسیار معتبر و مطمئن مثل فروشگاه مجازیته، اشتراک آن را تهیه و از تیک آبی تلگرام استفاده کنید.

مزیت‌هایی که تلگرام پریمیوم که به شما تقدیم می‌کند شامل:

 

تیک آبی تلگرام

شما با دریافت اشتراک تلگرام پریمیوم صاحب مجموعه‌ای از استیکرهای متحرک و زیبا می‌شوید که می‌توانید با فعال کردن گزینه‌ی Add to Sticker، از تیک آبی تلگرام استفاده کنید.

 

سرعت بالا

سرعت بالا در دانلود فیلم و عکس از جمله مزایای بسیار مهم تلگرام پریمیوم است که شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن، فایل‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

حذف تبلیغات

با برداشته شدن تبلیغات دیگر نیازی نیست نگران دریافت پیام‌های بی مورد از گروه‌ها شوید چرا که تلگرام پریمیوم این قابلیت را به شما می‌دهد تا بتوانید در وقت خود صرفه جویی کرده و درگیر پیام‌های تبلیغاتی نشوید.

 

افزایش محدودیت‌های آپلود

با تهیه‌ی اشتراک تلگرام پریمیوم حجم آپلود فیلم و عکس از سقف 2 گیگ به 4 گیگ افزایش پیدا خواهد کرد و شما می‌توانید با سرعت بالایی که سرویس تلگرام پریمیوم در اختیار کاربران قرار داده، فیلم‌ها و عکس‌های با حجم بالا را در کمترین زمان ممکن آپلود کنید.

 

جمع بندی

اگر دوست دارید از جای مطمئنی اشتراک‌های ویژه‌ای با انجام پرداخت‌های دلاری دریافت کنید و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید، فروشگاه مجازیته این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که در کم‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، خدمات و محصولات خود را به مخاطب عرضه کند.