وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید بلیط سینما و تئاتر از سینماتیکت

خرید بلیط سینما و تئاتر از سینماتیکت

خرید بلیط سینما و تئاتر از سینماتیکت

 

بهار 1401 فصلی بسیار پربار برای سینمای ایران بود چراکه فیلم‌هایی در ژانرهای متفاوت همچون «مرد بازنده»، «هناس»، «سگ بند»، «انفرادی»، «علفزار» و … اکران شدند که بیشتر آنها نیز با استقبال بالای مخاطبین سینما مواجه شدند.

 

به‌‌طورمثال «هناس» فیلمی با روایتی متفاوت از زندگی یک شهید هسته‌ای است که ژانری درام-جاسوسی  دارد و در جشنواره‌ی اخیر فجر نیز حضور داشت.

 

این فیلم همواره با اقبال عموم مردم مواجهه شده، به‌طوری‌که در جدول فروش هفتگی 7 فیلم پرفروش سینما همواره حضور داشته است.

 

همچنین فیلم «زالاوا» که در ژانر دلهره‌آور و ترسناک ساخته شده از هفته‌ی گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شد و تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است.

 

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم‌ها برای تهیه‌ی بلیت می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

 

خرید بلیط سینما و تئاتر از سینماتیکت

 

قابل ذکر است که سینماتیکت علاوه‌بر فروش بلیت فیلم‌های سینمایی در زمینه‌ی تئاتر هم از جمله نمایش‌های کمدی نیز بلیت‌فروشی دارد.

 

در ادامه به معرفی مختصری از دو فیلم «هناس» و «زالاوا» و نمایش کمدی «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» می‌پردازیم.

 

فیلم سینمایی هناس

«هناس» دومین فیلم بلند حسین دارابی است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفاه و نویسندگی آن را احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی بر عهده داشتند.

 

این فیلم که محصول سال 1400 است در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر نیز حضور داشت و از خرداد 1401 تاکنون بر روی پرده‌ی سینماها است.

 

خرید بلیط سینما و تئاتر از سینماتیکت

 

«هناس» فیلمی نسبتا متفاوت در سینمای ایران است که دارای ژانری جاسوسی-درام دارد. این فیلم درباره‌ی زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد (بهروز شعیبی) و همسرش شهره پیرانی با بازی مریلا زارعی است.

 

فیلم هناس بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و و عشق یک دانشمند هسته‌ای را به زندگی، خانواده و وطنش به تصویر می‌کشد. همچنین از طرفی دیگر «هناس» روایتگر تشویش‌ها و نگرانی‌های همسر داریوش رضایی‌نژاد و مدیریت او برای حل بحران در زندگی‌اش را روایت می‌کند.

 

مریلا زارعی با ایفای نقش شهره پیرانی بار دیگر ثابت کرد که توانایی ایفای هر نقشی را دارد و بازیگری کاربلد و همه‌فن‌حریف است.

 

او که در طول دوران بازیگری‌اش در فیلم‌ها و نقش‌های متفاوت و ماندگاری ایفای نقش کرده بود، موفق شد تا برای سه فیلم «سربازهای جمعه»، «شیار ۱۴۳» و «زیر سقف دودی» سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فجر را از آن خود کند.

 

مریلا زارعی در «هناس» نقشی پیچیده و درعین‌حال جذاب (به‌ علت واقعی بودن داستان) را ایفا می‌کند که به خوبی از پس آن برآمده است، به‌طوری‌که بیشتر بار درام فیلم بر دوش این بازیگر است.

 

«هناس» تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و با توجه به حضور بازیگران باتجربه‌ای همچون مریلا زارعی، بهروز شعیبی و سیاوش طهمورث پیش‌بینی می‌شود که در ادامه‌ی اکران نیز فروش بالایی را داشته باشد.

 

فیلم زالاوا

«زالاوا» نخستین فیلم ارسلان امیری به‌عنوان کارگردان است که تهیه‌کنندگی آن را روح‌الله و سمیرا برادری بر عهده داشتند. این فیلم که محصول سال 1399 است ژانری دلهره‌آور-ترسناک دارد.

 

فیلم سینمایی زالاوا در چهار بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پوریا رحیمی‌سام)، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان فیلم اولی و بهترین فیلمبرداری موفق به کسب سیمرغ بلورین از سی‌و‌نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر شد.

 

داستان این فیلم در اواخر دهه‌ی 50 است که در روستایی به نام زالاوا رخ می‌دهد.

 

به‌طورکلی این فیلم داستان مردم روستایی را روایت می‌کند که اعتقاد دارند روستایشان جن‌زده است و از اسلحه برای دفع جن استفاده‌ می‌کنند.

 

به همین دلیل استوار مسعود احمدی (نوید پورفرج) از ارتش به این روستا اعزام می‌شود تا به وضعیت آنجا سر و سامان دهد اما مردی جن‌گیر به نام آمردان با بازی متفاوت و فوق‌العاده‌ی پوریا رحیمی‌سام مانع کار او می‌شوند.

 

«زالاوا» از معدود فیلم‌های خوب ایرانی است که ژانری دلهره‌آور و استرس‌زا دارد و باگذشت مدت زمان اندکی از اکران با اقبال عمومی روبه‌رو شده است. نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام و هدی زین‌العابدین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

کمدی همواره جزء ژانرهای محبوب به حساب می‌آید و عموم مردم نیز از این نمایش‌ها استقبال می‌کنند.

 

«چه کسی جوجه تیغی را کشت»  به کارگردانی و نویسندگی بهرام افشاری ادامه‌ی نمایش «جوجه تیغی» او در سال 1394 است.

 

این نمایش که محصول سال 1401 است، ژانری کمدی دارد و این‌روزها در سالن شماره‌ی یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.

 

بهرام افشاری به همراه تینو صالحی در این تئاتر کمدی به روی صحنه می‌روند و با توانمندی بالایی که هردوی آنها بر روی صحنه‌ی نمایش دارند، لحظات کمیکی را خلق می‌کنند.

 

بهرام افشاری بازیگر محبوب کمدی این‌روزهای سینما و تلوزیون که با بازی در سریال «پایتخت» به اوج محبوبیت خود رسید و قبل از آن نیز تجربه‌ی زیادی در تئاتر داشته، به‌طوری‌که او نمایش نخست خود را با عنوان «جوجه تیغی» در سال 1394 در چند نوبت به روی صحنه برد.

 

حال او بعد از 7 سال دوباره برای نمایش خودش به روی صحنه می‌رود.

 

تاکنون نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» را با استقبال فوق‌العاده‌ی مخاطبان روبه‌رو شده و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به اینکه او در دوران اوج شهرت و محبوبیت به سر می‌برد و با توجه به توانایی بالای او چه در صحنه‌ی تئاتر و چه در مقابل دوربین‌ها، همواره استقبال از این نمایش ادامه‌دار باشد.