وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خوراکی ها بزرگ کننده سینه زنان هستند

این خوراکی ها بزرگ کننده سینه زنان هستند

این خوراکی ها بزرگ کننده سینه زنان هستند

 

به گزارش ایران ناز سایز پستان ها برای بسیاری از خانمها دغدغه بزرگی است . بزرگ تر شدن سینه ها ، میتواند گاهی سبب افزایش جذابیت یک زن گردد . بزرگ شدن سینه ها برای خانم هایی که از کوچک بودن این عضوشان ناراضی هستند خوب به طبع یک هدف مهم است.

 

بسیاری از خانم های برای افزایش سایز سینه هزینه های بسیاری صرف می کنند. زیر تیغ جراحی می روند و.. . بهتر است کمی فکر کنید و کمی مطالعه تا بتوانید با آگاهی و از راه طبیعی سینه هایتان را بزرگ کنید.

 

اصلی ترین دلیل کوچک بودن سینه های شما کمبود هورمون استروژن است. استروژن هورمون زنانه است که برای سیکل طبیعی رشد و فعالیت های بدن زنان ضروری است. نمی خواهیم درمورد هورمون و شناخت ان صحبت کنیم و یک راست به سراغ اصل موضوع یعنی بزرگ کردن سینه با رژیم غذایی مناسب می رویم.

 

استروژن های گیاهی همچون دانه های سویا، لوبیا و نخود فرنگی مصرف کنید. این خوراکی ها حاوی استروژن گیاهی هستند که باعث خواهند شد تولید استروژن طبیعی شما افزایش یابد.

 

شنبلیله بعنوان تحریک کننده ی رشد بافت ها شناخته شده است. گیاه نخل اره ای یا سرینو ریپنز، به بهبود هضم و توزیع چربی های خوب از مواد غذایی به سمت سینه ها کمک می کند، همچنین رازیانه نیز باعث افزایش تولید شیر مادران جوان شده و باعث خواهد شد تا سینه هایشان بزرگ تر بنظر رسد علاوه بر انچه گفتیم این مواد غذایی جزو بهترین ها برای افزایش سایز سینه هستند.

 

غذاهایی که سینه را بزرگ می کنند :

 

✅ رازیانه

 

مثل همیشه پاسخ هر سوالی در طبیعت وجود دارد. یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش سایز سینه رازیانه است که به مقدار بالایی هایتو استروژن دارد.

 

✅ لبنیات

 

لبنیات موجب افزایش تولید هورمون هایی مثل استروژن و پرولاکتین می شوند و تنیجه ای مناسب برای خواسته ی شما برای بزرگ شدن سینه ها خواهد داشت.

 

✅ سویا

 

در یک جمله سویا منبع بهترین مواد غذایی است. سویا و محصولات سویادار به دلیل داشتن ایزوفلاون برای تحریک هورمون ها و بزرگ شدن سینه ها جزو بزرگ کننده های سینه قرار می گیرند.

 

✅ سبزیجات با برگ تیره

 

اسفناج – بروکلی و.. برای زنان عالی هستند . از زیبایی پوست تا زیبایی اندام و سلامت اجزای داخلی زنان این سبزیجات در هر لیست سلامتی یافت می شوند.

 

✅ غذاهای دریایی

 

این غذاها برای افزایش توانایی جنسی یک بخش شناخته شده هستند و در نتیجه برای تنظیم و تحریک هورمون ها به خصوص در زنان موثر می باشند.

 

✅ پروتئین

 

از مصرف پروتئین ها نترسید چرا که برای بزرگ شدن سایز سینه هایتان به انها نیاز دارید.