وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

تیپ و لباس خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی همیشه مورد توجه طرفداران عرصه هنر بوده است. به هر حال هر یک از این هنرمندان در انتخاب لباس یک سبک متفاوت دارند و این ویژگی باعث جذابیت آن‌ها نیز می‌شود.

 

از سوی دیگر ،شهرت و محبوبیت بازیگران، میل طرفدارانشان برای الگو گرفتن را افزایش می‌دهد. به هر حال هر کسی تمایل دارد که شبیه بازیگر محبوب خود لباس بپوشد و همان عینکی را بزند که خوشتیپ ‌ترین مرد ایران برچشم می‌زند. البته این نظرسنجی کلی است و شاید شما با ما موافق نباشید.

 

آیا امیرحسین آرمان خوشتیپ ‌ترین بازیگر مرد ایران است؟

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

امیرحسین آرمان بازیگر محبوب کشورمان متولد آبان ماه 1361 در تهران است. این هنرپیشه با قد 182 سانتی‌متر به عنوان یکی از هنرمندان محبوب و خوشتیپ کشور به حساب می‌آید.

 

با وجودی که این بازیگر محبوب به تیپ‌های کت و شلوار علاقه‌ زیادی دارد با لباس‌های اسپرت از جمله شلوار جین و تیشرت مردانه هم در انظار عمومی دیده شده است.

 

امیرحسین آرمان به برند LC MAN و انسینو علاقه‌ بسیاری دارد. هنوز مشخص نشده که او برای انتخاب عینک، کیف و کفش و ساعت از چه برندی استفاده می‌کند.

 

بهرام رادان؛ خوش‌پوش ‌ترین بازیگر ایرانی

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

بهران رادان متولد اردیبهشت 1358 بوده و به تازگی وارد دهه‌ پنجم زندگی خود شده است. البته ورود به میانسالی باعث نشده که از شیک‌پوشی این هنرمند محبوب چیزی کم شود. بسیاری بهرام رادان را به عنوان یک بازیگر با چهره‌ اروپایی می‌شناسند.

 

بهرام رادان در یک نظرسنجی 25 درصد از آراء مربوط به خوشتیپ ‌ترین بازیگران مرد ایرانی را از آن خود کرد. تیپ‌های خاص و لاکچری این بازیگر محبوب همیشه زبانزد طرفدارانش بوده است.

 

باید بگوییم که او علاقه‌ بسیاری به دو برند ریبن و بولگار دارد. به گفته‌ خودش ساعت بولگاری و عینک ریبن از جمله محصولاتی هستند که از این برندها خریداری می‌کند. او به رنگ مشکی نیز علاقه‌مند است و به همین دلیل نیز در بیشتر جشنواره‌ها با پیراهن مردانه مشکی دیده شده است.

 

محمدرضا گلزار و تیپ‌های لاکچری او

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

حالا که بحث خوشتیپ ‌ترین مرد ایران است، نام محمدرضا گلزار هم در این لیست می‌گنجد.  به هر حال او نزدیک به 3 دهه به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران مطرح سینمای ایران شناخته شده است.

 

محمدرضا گلزار متولد فروردین 1356 در تهران است. او معتقد است که برای انتخاب لباس، عطر، ساعت، کیف و کفش مردانه ابتدا باید اندام را در نظر بگیرید.

 

طراحی لباس او توسط «آهو سپانلو» انجام می‌شود. این طراح لباس که یکی از افراد مشهور در صنعت مد نیز محسوب می‌شود، مدرک تحصیلی خود را در یکی از دانشگاه‌های انگلستان دریافت کرده است.

 

محمدرضا گلزار به خوش‌ پوشی در مراسم‌های ویژه توجه زیادی دارد. البته او در کنار پوشیدن بهترین پیراهن‌ها، شلوار، کفش، عینک و ساعت به ورزش و رژیم غذایی خود هم اهمیت زیادی می‌دهد.

 

استایل مهران مدیری؛ مجری محبوب ایرانی

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

مهران مدیری متولد فروردین 1346 است و با وجودی که کم‌کم وارد ششمین دهه زندگی می‌شود، هنوز هم از نظر استایل و ظاهر، مورد توجه بسیاری از طرفداران مد و زیبایی است.

 

از نظر طرفداران مهران مدیری او یکی از خوشتیپ ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است. باید این را نیز بگوییم که او به غیر از خوشتیپی، کاریزمای خاصی هم در جذب مخاطب خود دارد.

 

مهران مدیری اهل پوشیدن تیشرت، هودی و یا شلوار جین نیست. کفش اسپرت و کیف مردانه چرم لاکچری هم به دست نمی‌گیرد. در واقع او یک تیپ ساده، اما جذاب را انتخاب می‌کند. بیشتر لباس‌های او به رنگ تیره هستند. از قاب عینک گرفته تا پیراهن و کت و شلوار همه را تیره انتخاب می‌کند.

 

پارسا پیروزفر؛ بازیگر بی‌حاشیه‌ آمریکا نشین

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

پارسا پیروزفر یکی از بهترین ها است. این بازیگر محبوب و بدون حاشیه، بیشتر به شلوار، پیراهن و جلیقه علاقه دارد. او عینکی نیست، ولی عینک طبی بر روی صورتش به خوبی می‌نشیند. البته در مورد برند عینک پارسا هیچ اطلاعاتی نداریم.

 

پارسا پیروزفر خیلی با لباس‌های اسپرت مثل تیشرت، هودی و یا شلوار جین زیاد دیده می‌شود. با این حال به شلوار کتان هم علاقه دارد و برخی مواقع عکس‌هایی از او با شلوار کتان نیز دیده شده است.

 

استایل پژمان بازغی

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

این بازیگر سرشناس کشورمان هم در لیست شیک پوش ترین بازیگران مرد میگنجد. او متولد سال 1353 در تهران است و علاقه‌ زیادی به پوشیدن کت و شلوار همراه با پاپیون و کراوات دارد. کفش‌های برق انداخته از جنس چرم طبیعی هم از دیگر انتخاب‌های پژمان است.

 

او گاهی کت تک و اسپرت هم می‌پوشد و شلوار کتان را هم به شلوار جین ترجیح می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های استایل پژمان بازغی، علاقه‌ او به انتخاب رنگ‌هاست.

 

او به یک رنگ تکیه نمی‌کند، بلکه کت و شلوار، پیراهن و حتی کت تک با انواع رنگ‌ها را ترجیح می‌دهد. در واقع بازغی فقط به یک رنگ علاقه نشان نمی‌دهد، بلکه معتقد است که همه‌ رنگ‌ها را باید امتحان کرد.

 

خوشتیپ ترین مرد ایران: شهاب حسینی

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

نمی‌دانیم چقدر باور دارید که شهاب حسینی هم می‌تواند در این لیست بگنجد. استایل این بازیگر واقعا مثال‌زدنی است. او در انتخاب پوشش، عینک، ساعت، کفش و حتی کمربند دقت زیادی دارد. کافیست عکس‌های استایل او را چندین مرتبه نگاه کنید. حتماً متوجه این قضیه می‌شوید.

 

شهاب حسینی متولد 1352 در تهران است. این بازیگر مشهور ایرانی علاقه‌ زیادی به تیپ‌های رسمی و به خصوص کت و شلوار دارد. کمتر عکسی از شهاب حسینی با لباس‌های اسپرت دیده شده است. شاید هم او ترجیح می‌دهد تصاویر رسمی خود را در صفحه‌ اینستاگرامش منتشر کند.

 

نوید محمدزاده ساختارشکن سبک رسمی

 

خوشتیپ‌ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

 

نوید محمدزاده متولد سال 1365 در تهران است. این بازیگر محبوب بیشتر با استایل‌های خاصی در جشنواره‌ها ظاهر می‌شود. گاهی هم به خاطر همین سبک لباس پوشیدن مورد انتقاد بسیاری از هنردوستان قرار می‌گیرد. شاید بهتر باشد بگوییم که او یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران در زمینه‌ لباس پوشیدن است.

 

نوید محمدزاده هیچ طرح مشخصی برای پوشیدن شلوار، پیراهن، تیشرت و حتی کفش ندارد و سبک لباس پوشیدن او قابل پیش‌بینی نیست. به همین دلیل هم نوعی ساختارشکنی در استایل‌های رسمی و سنتی او دیده می‌شود. با تمام این تفاوت‌ها، او یکی از خوشتیپ ‌ترین بازیگران مرد ایرانی محسوب می‌شود.

 

برگرفته از:

https://dayanshop.com