وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دعا برای از بین بردن ترس و در امان بودن از خطر

دعا برای از بین بردن ترس و در امان بودن از خطر

دعا برای از بین بردن ترس و در امان بودن از خطر

 

هنگامی که از خطرات و بلایا ترس دارید و احساس وحشت میکنید به خدا پناه ببرید .یاد خدا و ذکر او دل را آرامش و صفا میدهد . در احادیث و روایات معتبر دعاهای مختلفی برای رفع وحشت و ترس و در امان بودن از بلا آورده شده .دعای دور شدن ترس و وحشت را در ادامه این مطلب از ایران ناز بخوانید

 

سید بن طاووس از قول امام صادق علیه السلام نقل کرده است: اگر سوره محمد را بنویسند و هنگام جنگ و نزاع به همراه او دارند از خوف و خطر ناشی از ان در امن می مانند و درهای خوبی ها برایشان گشوده می شود و اگر نوشته سوره محمد را بشویند و از آب حاصل از آن بنوشند برای آرام شدن ترس و اضطراب مفید است…( الامان من أخطار الاسفار و الازمان، ص 89)

دعای مجرب برای دور کردن امور خوفناک

 

هر کس در هر شب و روز ، سوره جمعه را قرائت نماید از انچه می ترسد ایمنی می یابد و هر چیز خوفناک و ترسناکی از او دور می شود.

 

همچنین از ایشان روایت است : هر کس در قرائت سوره جمعه مداومت ورزد اجر عظیمی نصیب او خواهد شد و از هر چیزی که موجب ترس و خوف اوست ایمن می گردد. (تفسیرالبرهان، ج5، ص)

 

دعای مجرب برای ایمن شدن و فرو ریختن ترس

 

در برکات این سوره از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس سوره «سبأ» را بنویسد و بر خود بیاویزد هیچ حیوان و جنبنده آزار دهنده ای به او نزدیک نمی شود و اگر نوشته این سوره را بشوید و از آن بنوشد و مقداری از آن را بر خود بپاشد، اگر از چیزی می ترسد، ایمنی یافته و ترسش می ریزد و اگر صورتش را با آن بشوید نیز ترس و هراسش از بین می رود.(تفسیرالبرهان، ج4، ص 504)

 

دعای مجرب جهت حصول آرامش

 

امام صادق علیه السلام فرموده است: اگر انسانی که دچار اضطراب و ترس است، از آب نوشته این سوره ( سوره صافات ) ، استحمام کند آرامش می یابد. (تفسیرالبرهان، ج4، ص 590)