وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه موز گلاسه در خانه مناسب فصل تابستان

روش تهیه موز گلاسه در خانه مناسب فصل تابستان

روش تهیه موز گلاسه در خانه مناسب فصل تابستان

 

وقتی که تو تابستون و روزهای گرم و بلنده تابستون احساس تشنگی می کنیم و مایعات بدنتون به خاطر گرما از دست رفته این نوشیدنی خوب و مفید و بهتون پیشنهاد می‌کنم که حالتو جا میاره و انرژیتونو رو بالا میبره حسابی سرحالتون میکنه.

 

فقط کافیه دستور خوب از این داشته باشیم .اول از همه میخوام بهتون بگم که اصلااا گلاسه یعنی چی ؟؟؟اصلا گلاسه چیه؟به ترکیب بستنی تو یه مایع شناور یا مخلوط چند میوه با شیر و بستنی .گلاسه گفته میشه .

 

گلاسم تو طعم هایه مختلفی وجود داره .مثلا کاکائویی یا وانیلی یا میوه ای یا زعفرونی که هر کدوم طرفدار خاص خودشو داره از معروف ترین گلاسه تو کافه ها ،گلاسه موز ،کافی گلاسه ، توت فرنگی گلاسه ، شکلات گلاسه ،پرتقال گلاسه و وانیل گلاسه نام برد .این شما و این دستور موز گلاسه

 

 

*موادی که برای تهیه موز گلاسه لازم دارید:

-موز   2 عدد

-یخ   6تکه

-سس شکلات   به میزان دلخواه

-شیر   یک پیمانه

-خامه زده شده   برای تزئین

-بستنی   5 اسکوپ

 

روش تهیه موز گلاسه در خانه مناسب فصل تابستان

 

*برای داشتن یک موز گلاسه عالی باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید :

1-تو مرحله اول موز ها را به خوبی پوست می کنیم بعد اونو به قسمتهای مختلف تقسیم میکنیم و داخل دستگاه همزن قرار میدیم و بعد شیرموونو به موادها اضافه میکنیم .دستگاه همزن روشن میکنیم تا موز و شیر به خوبی مخلوط بشه.

 

 

2-بعد بستنی را به مواد اضافه می کنیم. طعم بستنی بستگی به ذائقه خودتون داره یعنی میتونین هم وانیلی هم کاکائویی هم زعفرونی توش بریزید.

 

3-تو این مرحله تکه های یخ را به موادمون اضافه می کنیم .دوباره دستگاه را روشن میکنیم و میذاریم با مواد خوب مخلوط بشن و یکدست بشه و کاملاً میکس بشه .

 

4-بعد لیوان سرو نوشیدنیمونو آماده می کنیم .برای تزئین کاکائو اب شده یا سس شکلاتتون رو به جداره لیواناتون بمالیدد به حالت قطره ایی بریزید دور تا دور لیوان طوری که لیوانا تونو پوشش بده .

 

 

5-حالا مواد موز گلاسه را تا نیمه لیوان پر می کنیم و بعد دوباره مقداری موز روشش میریزیم. می توانیم برای سرو بهتر و خوش طعم شدن موز گلاسمون همراه با موز مقدااری پسته یا خلال بادوم یا گردو تو موادتون بریزید . و بعد دوباره را موز گلاسه را به بقیه مواد اضافه می کنیم و در آخر می تونید از خامه فرم گرفته برای تزیین موزز گلاسموون استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید این دستور مناسب برای 3 نفر اسا.نوش جاااان…