وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه نوشابه پرتقالی در خانه با تکنیک های کاربردی

روش تهیه نوشابه پرتقالی در خانه با تکنیک های کاربردی

روش تهیه نوشابه پرتقالی در خانه با تکنیک های کاربردی

 

خب همه ما میدانیم که نوشابه نوشیدنی ای است بسیار مضر اما چه کنیم که خوشمزه است و بسیاری از ما عاشق این نوشیدنی هستیم.اما ما در ایران ناز به شما روشی را آموزش میدهیم که بتوانید حداقل در منزل این نوشیدنی را تهیه کنید و لذت ببرید بی آنکه برایتان ضرر داشته باشد.با ما همراه باشید.

 

*موادی که برای تهیه نوشابه پرتقالی لازم دارید:

-پرتقال   2 عدد

-آب گازدار   نیم لیتر

-شکر   1 پیمانه

 

روش تهیه نوشابه پرتقالی در خانه با تکنیک های کاربردی

 

*برای تهیه نوشابه پرتقالی باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-ابتدا و برای شروع کار 2 عدد پرتقال را شسته و آنها را کاملا خشک می کنیم. سپس با کمک یک رنده پوست پرتقالها را به صورت ریز رنده می کنیم و تا حدود 2 قاشق غذاخوری رنده پوست پرتقال داشته باشیم.

 

2-سپس باقی مانده پرتقالها را آبگیری می کنیم و کاملا آب پرتقال را با دستگاه آب پرتقال گیری دستی و یا برقی می گیریم و مواد مرحله قبل یعنی رنده پوست پرتقال را به آنها اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم.

 

3-بعد از انجام مراحل بالا 1 پیمانه شکر را به آب پرتقال و رنده پوست پرتقال مرحله قبل اضافه می کنیم و مواد را داخل یک قابلمه می ریزیم و قابلمه را روی شعله ملایم گاز می گذاریم و حدود 15 دقیقه منتظر می شویم تا مواد ما داخل قابلمه بجوشد و غلیظ شود .

 

مدام مواد را هم می زنیم تا شکر کاملا با مواد ما قاطی شود و وقتی که تقریبا حدود 1/3 از مواد داخل قابلمه بخار شد و 2.3 مواد داخل قابلمه باقی ماند زیر گاز را خاموش می کنیم.

 

سپس وقتی کمی دمای مواد داخل قابلمه کم شد انها را از صافی می گذارنیم تا یک مایه صاف و یکدست داشته باشیم و هیچ گونه غیریکدستی در مایع حاصله وجود نداشته باشد.

 

4-سپس به مایع پرتقالی صاف شده نیم لیتر آب گاز دار اضافه می کنیم و مواد را کاملا با هم مخلوط می کنیم. سپس وقتی دمای ان کاملا به دمای محیط رسید نوشابه به دست آمده را داخل یخچال می گذاریم تا نوشابه پرتقالی ما خنک شود.

 

در صورت عدم دسترسی به آب گاز دار می توان از اب معدنی معمولی استفاده کرد و مقداری نوک پنس در آن مخمر ریخت و سه روز صبر کرد تا آب ما حالت گازدار پیدا کند البته استفاده از آب گاز دار آماده نتیجه بهتری می دهد و سریع تر نوشیدنی ما آماده می شود.

 

5-سپس وقتی نوشابه خنک د آن را از یخچال بیرون می آوریم و با چند قطعه یخ آن را بعنوان یک نوشیدنی خوشمزه و تقریبا طبیعی همراه با فست فودها و در وعده های غذایی استفاده می کنیم.

 

توجه داشته باشید این دستور مناسب 4 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 30 دقیقه است.نوش جااااان…

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره