وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه پیتزا فرانسوی در منزل

روش تهیه پیتزا فرانسوی در منزل

روش تهیه پیتزا فرانسوی در منزل

 

*موادی که برای تهیه این غذا لازم دارید:

-نان باگت   1عدد

-روغن   1/4 فنجان

-پنیر موزارلا   200 گرم

-سس گوجه   1 فنجان

-پنیر پارمسان   1/4 فنجان

 

روش تهیه پیتزا فرانسوی در منزل

 

*برای داشتن یک پیتزای فرانسوی عالی و خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-اگر این برش های پیتزا را در فر آماده می کنید پس فر را با دمای 425 درجه فارنهایت و یا 220 درجه سانتی گراد روشن کنید و توی یک سینی یا ظرف پخت در صورت امکان یک کاغذ پوستی یا فویل پهن کنید که ظرفتون تمیز بماند.

 

نان فرانسوی را از طول به طور مساوی برش دهید، تا دو قسمت طولانی ایجاد کنید. هر قسمت را از وسط نصف کنید (در مجموع چهار قطعه ایجاد کنید) آنها را روی صفحه پخت قراردهید.

 

هر دو طرف نان را با روغن گیاهی یا کره ذوب شده چرب کنید و 4 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار داده تا کمی گرم و برشته شود. در تابه هم به همین صورت عمل کنید تابه را روی حرارت کاغذ گذاشته و دو طرف نان ها را کمی تست کنید ولی خشک نشود.

 

نکته:

روغن زیتون یا روغن های گیاهی: استاندارد تصفیه شده یا فوق العاده کار خواهد کرد، گزینه دیگر کره ذوب شده است.

 

از نان فرانسوی نرم که در بسته بندی پلاستیکی است استفاده کنید برش نه تنها آسانتر است بلکه اگر دوباره روی آن خشک باشد در زمان آماده کردن بافت آن مقوایی می شود.

 

مورد علاقه من برای استفاده، نان، نرم که عطر و طعم خوبی دارد و فقط اندازه بزرگ که براحتی به چهار قسمت برش داده برای این پیتزا مناسب است.

 

از نان فرانسوی که از قبل پوسته خشک دارد استفاده نکنید، پوسته باید نرم باشد. این باید در یک کیسه پلاستیکی باشد و گرنه بعد از پخت در نهایت خیلی خشک و ترد خواهد شد. من دوست دارم از نان بیات تر استفاده کنم.

 

اگر نان بزرگ نداشتید مشکلی نیست از نان های کوچکتر استفاده کرده، فقط مقدار سس و پنیر اضافه شده را در صورت لزوم تنظیم کنید. به اندازه ای اضافه کنید که بتوانید روی آن پوشانده شود.

2-روی هر قطعه سس پیتزا پخش کنید، پنیرهای موزارلا و پارمزان رنده شده را به طور یکنواخت روی هر چهار قطعه نان بپاشید، سپس روی آن را با مواد اضافی مورد نظر پر کنید.

 

شما می توانید روی این پیتزا ها را با مرغ پخته شده اضافه در یخچال، یا سویا، سبزیجات اضافه گوجه فرنگی حلقه شده انواع گوشت ها و پیاز خرد شده کامل کنید و براحتی در منزل یک پیتزای ساده و سالم در منزل برای افراد خانواده تهیه کنید.

 

موزارلا: پیشنهاد مشود از موزارلا بدون چربی استفاده کنید، اما برش های تازه موزارلا نیز بسیار شگفت آور خواهند بود. پنیر پارمزان: راستش را بخواهید حتی می توانید در اینجا از پارمسان استفاده کنید زیرا فقط 1/4 فنجان است.

 

ما شدیدا سس پیتزای خانگی را برای این کار توصیه می کنیم. این فقط چند دقیقه بیشتر طول می شود، ارزشش را دارد! من سس خانگی را بسیار توصیه می کنم اما اگر زمان اجازه ندهد از آماده آن استفاده کرده و در صورت طعم ملایم آن و کمی ادویه ایتالیایی، 1 حبه سیر خرد شده را اضافه کنید. درست مانند پیتزای سنتی، در مورد چگونگی تغییر این امکانات بی پایان وجود دارد.

 

*در این قسمت چند ایده وجود دارد:

سس را عوض کنید، امتحان کنید: سس پیتزا سس پستو سس مارینارا سس آلفردو (توصیه می کنم برای یک سس غلیظ یک آرد 2 قاشق غذاخوری اضافه کنید) سس BBQ سس مایونز سس کچاپ.

 

3-این سینی را حدود 10 -13 دقیقه در فر از قبل گرم شده یا در تابه با درب بسته قرار داده و گذاشته تا پنیر کاملاً ذوب شود. اگر دوست دارید بیشتر رنگ آن قهوه ای شود، در طی 1 دقیقه آخر این کار را انجام دهید (حرارت بالای فر را روشن کنید و یا برای چند دقیقه قرار دهید) شما به راحتی یک پیتزا خوشمزه و سالم درست کرده و آماده سرو دارید.

 

*نکاتی که باید برای پخت در نظر بگیرید:

*نحوه ذخیره سازی بدین شرح است: بگذارید خنک شود. در بسته بندی پلاستیکی یا فویل بپیچید و آن را به یخچال منتقل کنید. حداکثر 2 روز در آنجا ذخیره کنید.

 

*چگونه دوباره گرم کنیم؟ روش مورد علاقه من برای گرم کردن مجدد استفاده از اجاق گاز است. برای این کار برش های برش خورده را روی فویل قرار دهید (اگر به گفته سازنده ایمن نیست، در غیر این صورت از سینی فر نان تست استفاده کنید) و چند دقیقه تست کنید. به طور متناوب می توانید با حرارت 375 درجه روی یک ورق پخت داخل فر گرم کنید تا گرم شود.

 

*این عطر و طعم خارق العاده، بافت عالی (نمای بیرونی برشته، فضای داخلی نرم) و سفارشی سازی آن بسیار آسان است (برای ایده ها به زیر مراجعه کنید، یا فقط به پیتزای خلاقانه مورد علاقه خود فکر کنید و آن را در مامی فود تهیه کنید!).

 

نه تنها بعد از هر کاری به عنوان میان وعده عالی است، بلکه قطعاً یک میان وعده یا پیش غذای فوق العاده برای آخر هفته برای افراد خانواده در این روزهای قرنطینه کرونایی است (فقط آن را با یک سالاد ساده همراه با سس دلخواه سرو کنید).

 

خیلی خوشمزه است! مخصوصاً اگر با سس پیتزا خانگی تهیه کنید و باید ذکر کنم که شما این پیتزا را با باقی مانده بعضی از غذاها یا سبزیجات در یخچال براحتی تهیه کنید.شما براحتی می توانید این پیتزا را در فر یا تابه روی گاز تهیه کنید و هیچ مشکلی برای خوردن یک پیتزای عالی نمیتونه ایجاد شود.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 4 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 30 دقیقه و زمان مناسب برای پخت 15 دقیقه است.نوش جااااااااان…