وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش عالی و سریع برای تمیز کردن شیشه ها

روش عالی و سریع برای تمیز کردن شیشه ها

روش عالی و سریع برای تمیز کردن شیشه ها

 

ایام عید نوروز نزدیک است و یکی از سنت های ایرانیان برای عید نوروز ،خانه تکانی است . برای تمیز کردن شیشه های منزلتان به حدی که مانند آینه بدرخشد راهکاری برای شما داریم با ما در ایران ناز همراه باشید تمیز کردن شیشه ها یکی از سخت ترین قسمت ها در پروژه تمیز کردن خانه است. اگر می خواهید شیشه های خانه تان همیشه برق بزند با ما همراه شوید و این نکته ای ساده را بدانید.

 

چگونه شیشه های خانه را برق بیاندازیم؟

 

شیشه های خانه همیشه در معرض باران، برف و باد هستند از این رو خیلی زود کثیف می شوند و تمیز کردن آن ها نیز خیلی سخت است. استفاده از شوینده های مختلف برای تمیز کردن شیشه یکی از راهکارهای خوب در این کار است اما اگر قصد دارید شیشه های خانه را به بهترین نحوه تمیز کنید در ادامه همراه ما باشید:

 

_ همیشه وسیله های مورد نیاز را در اختیار داشته باشید که برای پاک کردن شیشه ممکن است نیاز شوند. این وسیله های می توانند یک ابر تمیز، دستمال های تمیز، مواد شوینده و یک سطل آب گرم است.

 

_ از شستن پنجره ها در هنگام ظهر و زمانی که خورشید در بالاترین وضعیت خود قرار دارد خودداری کنید. در این حالت هر چه شما پنجره را بشویید سریع خشک شده و احتمال کثیف ماندن آن باقی است.

 

_ برای تمیز کردن شیشه می توانید از سرکه سفید استفاده کنید. محلول سرکه و آب می تواند در شفافیت و براقی شیشه های شما معجزه آفرین باشد. البته در ذهن داشته باشید که نیاز نیست از میزان زیادی سرکه استفاده کنید. جل کردن دو یا سه قاشق در یک سطل آب کافی است.

 

_ استفاده از دستمال های میکروفایبر و نرم برای تمیز کردن شیشه ها بسیار مناسب است اما عده از کارشناسان بر این اعتقاد هستند که هیچ چیز نمی تواند مانند روزنامه به داد شیشه ها رسیده آن هارا تمیز کند.

 

_ برای تمیز کردن شیشه ها قسمت های داخلی را به صورت افقی کشیده و قسمت های بیرونی را عمودی تمیز کنید. این کار لکه های مختلف را در اطراف شیشه از بین خواهد برد و متوجه می شوید هر لکه مربوط به کدام قسمت است.

 

روش عالی و سریع برای تمیز کردن شیشه ها